Appartement Aegean Princess

Appartement Aegean Princess

5.9Voldoende

Turkije, Egeïsche Zee, Marmaris

Op vakantie geweest naar Aegean Princess?

5.9Voldoende

• 6.3Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

36 reviews over Appartement Aegean Princess

• 8Rene en Diana19-09-2005

Geen last gehad van Adam, maar misschien was ie zelf wel met vakantie. Verder waren de schoonmaaksters uiterst vriendelijk, konden alleen niet echt schoonmaken, er lag overal stof op de vloer. De badlinnen werden ook niet verschoond wanneer dit zou moeten, maar na enig aandringen toch schoon gekregen. Barpersoneel was niet vriendelijk, kon eigenlijk geen lachje vanaf, tenzij je een enorme turkse blunder maakte, maar verstaan wat ze over je zeggen doe je toch niet. Zwembad was leuk, maar liever naar de zee. Volgend jaar dit appartement dus niet meer!

• 7Hans v. Gorkum18-09-2005

Leuk appartement,klein zwembad.Kamers goed verzorgd.Bedienend personeel wordt als je er niet eet of geen bartype bent vrij vervelend, zeker tegen vrouwen als deze laten blijken geen interesse in ze te hebben.Met name ene Adam.
    Schoonmaaksters zeer vriendelijk.

• 8Floor07-09-2005

Nou, wij hebben echt een prima vakantie gehad. Geen last gehad van het personeel, er is niets gestolen, en het was er heel schoon. Met het busje ben je overal echt zo. We hebben overigens nooit daar gegeten. Je kan er gewoon een kluisje huren en daar je kostbare spullen in doen. We hebben helemaal geen last van Adam gehad, omn eerlijk te zijn weet ik niet eens wie het is.

Kortom het is echt een prima appartement.

• 6Eva04-09-2005

Echt!!! Super vakantie gehad..alleen t personeel heeft t gewoon verpest!! En dan heb ik het over die Adam..Serieus die 1 voor de service heeft dit appartement ongeveer alleen maar aan Adam te danken..En idd als je met een groep gaat is dit echt niet aan te raden..t personeel heeft bijna elke dag gedreigd dat we eruit gezet zouden worden en Adam was veeel te handtastelijk..Als je zei dat je daar niet van gediend was dan was je een egoistische trut!! Echt stakkers daar..maar wel een heel schoon appartement met lieve schoonmaaksters.. en etske..me email is [email protected]

• 8etske26-08-2005

Ik heb geen ene kakkerlak gezien en geen van onze spullen is gestolen. Dus dat viel allemaal heel erg mee, met wat ik van tevoren had gelezen. Adam was wel echt een klootzak en kon niets op een normale manier zeggen e4n viel de meiden lastig. De rest van het personeel viel wel mee en sommige waren echt aardig. Verder waren de kamers goed verzorgd wat wel belangrijk is. Als een groep jongeren kan je er beter niet heen gaan want zelfs om 7 uur s'avonds moet je al stil zijn wat wel moeilijk kan zijn als er bv 3 groepen van 12 jongeren zijn. Verder was alles best alleen adam was echt vreselijk en wij hebben ons heel erg aan hem geérgerd. Eva als je dit leest reageer dan even want ben je email adres kwijt, sorry.

Groetjes Etske

• 7gerard petra en sanne24-08-2005

voor onze vakantie hebben we op deze site gekeken, en waren zeer negatief maar onze ervaring is het tegenovergestelde. de kamers werden goed schoon gehouden, vriendelijk personeel, geen vervelende dingen meegemaakt. maar inderdaad meisjes of dames die alleen zijn hebben het hier erg moeilijk met ene adam. dus dames die alleen reizen opgepast,wat je als vrouw alleen toch al moet in dat land want ze proberen maar 1 ding. dus in dit complex is dit geen uitzondering

• 6janneke12-08-2005

ik ben er dit jaar geweest. echt waardeloos daar. heel erg irritant personeel en je mag daar bijna niks.heb bijna altijd ruzie met ze.het is daar beter voor gewoon gezinnetjes maar zeker niet voor jongeren omdat je dan overal problemen mee krijgt. dus zeker niet aan te raden!

• 8Randolf02-08-2005

Wij zijn afgelopen zomer naar dit app. complex geweest en hebben daar een hele leuke tijd gehad. Vriendelijk personeel en een ruim appartement. Verder werdt alles elke dag goed schoon gemaakt.

We hebben wel gemerkt dat groepjes "nederlandse"jongens sneller beneden worden geplaatst. Ik ben met mijn vriendin geweest en we hebben geen last gehad van opdringerig personeel. Het ligt ongeveer 15 min. lopen van het strand, maar met een busje ben je er zo.

• 6Lies24-06-2005

Wij zijn hier in 2004 geweest! het app. ligt inderdaad ver van het strand maar pak een dolmus en je bent er zo, ook is er dichtbij een taxi plaats waar je altijd een taxi kunt pakken. Zwembad is oke maar wel al vroeg dicht! persool is inderdaad niet vriendelijk en irritant, vooral bij ons meisjes ja! worden meteen jaloers als je lol hebt met NL jongens. verder is alles wel oke, goed balkon. mooie kamers en wij zijn gelukkig NIET bestolen!

Gereisd in juni 2005

• 5marmaris gangers!23-06-2005

Wij zijn net terug en hebben leuke vakantiegehad, maar dat kwam niet door Aegean Princess.Het complex was nog niet voor de helft vol. Hetcomplex is erg ver weg! Zeker 20 minuten lopen naar het strand en het centrum.Je kan een dolmus nemen,maar moet je weer overstappen.Personeel redelijk,de manager echter niet!Het is een mooi appartement,maar veel te ver weg en er hangt totaal geen sfeer!

Gereisd in juni 2005

Appartement Aegean Princess info