Appartement Aegean Princess

Appartement Aegean Princess

5.9Voldoende

Turkije, Egeïsche Zee, Marmaris

Op vakantie geweest naar Aegean Princess?

5.9Voldoende

• 6.3Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

36 reviews over Appartement Aegean Princess

• 10mik02-01-2012

goed

geweldige service goed eten aardige mensen kortom een geweldige top vakantie

Gereisd met jonge kinderen in januari 2008

• 7Hubertine11-10-2009

klein maar fijn.

klein maar fijn

Klein maar gezellig hotelletje. Ligt wel ver van centrum af. Ontbijt elke dag hetzelfde op een bordje. Personeel heel vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2005

• 3Harry29-11-2007

Echt Hier gaan we nooit meer heen dit is zo slecht vooral het eten het is gewoon koud er zaten wormen in mijn vlees de service is egt sagerijnig en de ruinmte is weinig en voor onze 3 kinderen iser helemaal niks te doen Egt geen aanrader

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 7christina27-01-2007

kon deze sits niet vinden maar hier toch een reactie. ik vind dat ze door menig persoon slecht beoordeelt worden en dat verdienen ze zeker niet. het is rustig gelegen en goed verzorgt de dames van de schoonmaak waren top elke dag weer een verrassing hoe ze het bed hadden opgemaakt. ook het personeel was vriendelijk totaal niet opdringerig en die adam waar veel mensen over schrijven valt ook best mee het is gewoon een norsig type als je zelf vriendelijk bent krijg je dat ook van hem terug. dat veel mensen door het verblijf hier turkije de rug toekeren vind ik erg jammer, want de mensen in marmaris zijn super aardig en doen er alles aan om je vakantie onvergetelijk te maken. ga dan naar een ander appartement ik kan niet wachten tot juni dan gaan we weer. i love marmaris

Gereisd in januari 2007

• 5esther09-09-2006

nou karel misschien heb jij een ander idee van vakantie.maar om de hele dag lastig te worden gevallen door een zogenaamde manager(adam).nee dank je wel.wij hebben ons gedragen en geen harde muziek gedraaid of een grote bek gegeven.wij waren niet op vakantie om zijn slaafjes of hoeren te zijn.wij hebben voor de vakantie betaald en niet hij(dat vond hij trouwens een stomme opmerking)want natuurlijk waren wij het op een gegeven moment beu en hebben er wel wat van gezegt.wij zijn dus wel degelijk eerlijk in onze beoordeling geweest en willen mensen(vooral meiden)er voor waarschuwen om niet naar dit app.te gaan of je moet van dit soort vakantie's houden.voor ons nooit meer turkije,al krijgen we het gratis.gewoon weer lekker naar griekenland.groetjes esther

Gereisd in september 2006

• 8ramona25-08-2006

nou karel ik ben er met esther geweest en het was vrschrikkelijk wij hadden de reacties opt internet al gelezen dus baalde er al van maar gingen er toch positief naar toe zo van we zien wel!!!!ik weet dus niet of jij dames bij je had wij waren met z'n 2 en respect krijg je alleen als je zijn zin doet!!!wij zijn dus errug eerlijk geweest in ons oordeel voor ons nooit geen turkije meer dankzij ADAM!groetjes ramona

Gereisd in augustus 2006

• 8Karel Gramsma21-08-2006

Geweldig appartement en heel vriendelijke mensen,bij aankomst direkt tegen Adem gezegd waar we niet van hielden en prima vent wil alles wel voor je doen. Schoonmakers geweldig de indeling van het app.kan niet beter alles is er en een vraag ze brengen wat je nodig hebt. Sommige gasten zijn zo vuil dat ik medelijden heb met de schoonmakers. De mensen die klagen willen meestal hun eigen fouten bedekken.Klagers denk even terug of je wel eerlijk bent in de beoordeling. Wij waren met z'n 5 en hadden 2 app.gaan weer en het kost niks,we hebben er niet gegeten en hebben zelf gekookt,weet je tenminste wat je krijgt.

Gereisd in augustus 2006

• 6Henrike27-05-2006

Ben er vorig zomer ook geweest, samen met een vriendin. Ook vreselijke herinneringen aan personeel daar. Echt belachelijk hoe je er als vrouw werd behandeld (helemaal toen bleek dat we geen interesse hadden). Grote stempel op vakantie gedrukt. Misschien eerder aan te raden als je er als stel heen gaat..?

Gereisd in mei 2006

• 8esther02-04-2006

ik ben hier op vakantie geweest in augustus met een vriendin.het waren 2 verschrikkelijke weken.vooral door adam.we waren in het begin nog beleeft tegen hem.maar toen wij dus iedere dag naar het strand gingen en niet aan zijn zwembad bleven hangen ging hij zich anders gedragen.hij vroeg iedere dag waar wij heen gingen.moesten maar niet naar de barstreet gaan want daar lopen gekke mensen.ook had hij tegen de andere gasten verteld dat hij met ons naar bed was geweest.deze vakantie was een ramp.en wij gaan nooit meer naar turkije.werden dagelijks lastig gevallen in het app.en op het strand.er zijn 2 vriendelijke mensen daar.1van de supermarkt tegenover app.en 1 bij het winkelcentrum van een eettentje nederlandse man.nee geen turkije meer voor ons.denk goed na voordat je dit app.ga boeken.groeten esther

Gereisd in april 2006

• 6Leon van Meer23-09-2005

Als je niet veel in het appartement aanwezig bent is het een aanrader. Het personeel is vrij nors tegen mensen waar ze niet aan kunnen verdienen. Adam wel gesignaleerd maar heeft het alleen voorzien op vrouwen zonder aanhang. Het schoonmaak personeel is toppie. Het app. is op 15 minuten lopen van de boulevard. Er zijn ook goede eettentjes langs deze route. Voor het tentje met de brackdans show. Iedere avond feest. Groeten leon en jantien

Gereisd in september 2005

Appartement Aegean Princess info