Géén boekingskosten
/Turkije/Egeïsche Zee/Kusadasi/Hotels Kusadasi/Hotel Wyndham Residences Kusadasi Golf & Spa

Wyndham Residences Kusadasi Golf & Spa

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

In Kusadasi Golf Resort and Spa in Turkije geniet je 24 uur per dag all-inclusive. Bij de vele zwembaden is er altijd een ligbed vrij en bij slecht weer kun je baantjes trekken in het binnenzwembad. De hotelkamers zijn ruim. Minder geschikt wanneer je graag verblijft in een hotel op loopafstand van het centrum. Kusadasi is 20 minuten met de taxi.

Bij Wyndham Residences Kusadasi Golf & Spa kun je genieten een ontspannen vakantie in Turkije. De reviews liegen er niet om! Zo schrijft Noël: “Alles keurig verzorgd. Accommodatie ruim, netjes en schoon. Eten was netjes verzorgd, voldoende, veelzijdig en meer dan voldoende. Openbare gelegenheden ook netjes en schoon. Voldoende faciliteiten. Animatie voor de kinderen ook prima. Personeel allemaal erg vriendelijk.” Wel geven jullie aan dat het bed soms niet lekker ligt en dat de ligging voor mensen met een beperkte mobiliteit lastig kan zijn. Tessa zegt hierover: “Als ik een minpunt zou moeten geven dan zijn het de bedden. Die zijn echt wel hard! En voor kleine kinderen vond ik het lastig om gezond eten op tafel te krijgen, maar dat ligt ook aan onze kieskeurige eters. Het resort ligt hoog op een berg, dus als je slecht ter been bent dan dat zeker aangeven zodat je niet achteraf geplaatst wordt. De wandeling naar het huisje was steil, maar voor ons geen probleem!” Veder zijn de vakantiegangers erg enthousiast over het animatieteam. Zo zegt Loes: “Het was echt heel leuk, het animatie team en het personeel is superleuk met kinderen zowel jong als iets ouder. Wij zijn 2x geweest. Emre is een van de leukste van het animatie team”

De ligging

Hotel Wyndham Residences Kusadasi Golf & Spa ligt gelegen in een prachtige groene omgeving welke net buiten te stad bevindt en op ongeveer 17 kilometer van het centrum van Kusadasi. Bezoek hier de mooiste winkels, prachtige Turkse theehuizen en bewonder de oudheden van de stad, waaronder de ruïnestad Efeze. De luchthaven in Izmir ligt ongeveer 93 kilometer van Hotel Wyndham Residences Kusadasi Golf & Spa af. Het strand is ongeveer 11 kilometer van het hotel af. Wil je een dagje naar het strand gaan? Dan kun je gratis gebruik maken van de shuttleservice naar het strand. Hiervoor dien je vooraf te reserveren.

Het hotel en faciliteiten

Het hotel bestaat uit 46 gebouwen met maximaal 4 verdiepingen. Je verblijft in een van 414 kamers die Hotel Wyndham Residences Kusadasi Golf & Spa tot haar beschikking heeft. Alleen in het hoofdgebouw, waar ook de 24-uursreceptie zich bevindt zijn twee liften aanwezig. In het hoofdgebouw kun je gratis gebruik maken van de wifi en bij 1 bar. Ook heeft het hotel een prachtige tuin waar je heerlijk tot rust kunt komen. Mocht je na het inchecken nog erop uit willen gaan, dan kun je gebruik maken van de bagageruimte. Hier kun je je koffers tijdelijk neerzetten. Kom je met de auto naar Hotel Wyndham Residences Kusadasi Golf & Spa? Dan kun je de auto op het privé parkeerterrein van het hotel parkeren. Andere faciliteiten zijn een kapsalon, winkels en een minimarkt, wasservice en een dokterservice.

De kamers

Hotel Wyndham Residences Kusadasi Golf & Spa heeft voor elke vakantiegezelschap een passende kamer. Zo is er de classic suite, ook wel de standaardkamer van het hotel. Deze bestaat uit een woon-slaapkamer met slaapbank en een aparte slaapkamer. Alle standaardkamers zijn voorzien van een airconditioning, televisie, minibar, kluisje. Tegen betaling kun je gebruik maken van wifi en een telefoon. Er is een kitchenette aanwezig met koffie- en theezetfaciliteiten, een magnetron, afwasmachine een een wasmachine. De badkamers zijn uitgerust met een douche, föhn, en toilet. Daarnaast is er een balkon met zitje aanwezig op de kamers. Ga je met het gehele gezin op vakantie? Kinderbedjes zijn voor de kleinste vakantiegangers beschikbaar.

Het verschil in kamers

De classic suite is de standaardkamer van Hotel Wyndham Residences Kusadasi Golf & Spa, en is voor twee tot drie personen te boeken. Ook is deze kamer voor alleengebruik te boeken. De junior suite is te boeken voor twee tot zes personen. Deze kamers hebben dezelfde faciliteiten als de classic suite, maar zijn iets groter en hebben een slaapkamer extra. De superior suite is een kamer geschikt voor een gezelschap van twee tot zes personen. Ook de superior suite heeft dezelfde faciliteiten als de classic suite, maar is wat ruimer ingedeeld en heeft een slaapkamer en badkamer extra. Wil je graag uitpakken tijdens je vakantie dan is de superior deplux de optie voor jou. Dit is een kamer met meerdere verdiepingen welke geschikt is voor twee tot zes personen. De kamer bestaat uit een woon- en slaapkamer met slaapbank, een badkamer op de begane grond en heeft twee apart slaapkamers en een badkamer op de eerste verdieping. Verder heeft de superior duplex dezelfde faciliteiten als de classic suite en biedt een terras of balkon met een zitje.

Eten en drinken

Het hotel biedt eetmogelijkheden een all-inclusive aan. Ontbijt, lunch of diner, de keuze is aan de vakantiegangers. Het verblijf biedt ook snacks aan. Alcoholvrije dranken en alcoholische dranken worden aangeboden. Er zijn een buffetrestaurant en een a-la-carterestaurant, daarnaast zijn er vijf bars aanwezig in Hotel Wyndham Residences Kusadasi Golf & Spa. Wanneer je voor een all inclusive verzorging kiest, zijn de maaltijden en een selectie aan dranken bij de reissom inbegrepen. Qua tijden wordt het ontbijtbuffet van Hotel Wyndham Residences Kusadasi Golf & Spa geserveerd van 7:00 tot 10:00 uur en kun je laat ontbijten van 10.00 tot 10.30 uur. De lunch is van 12:30 tot 14:30 uur en het diner van 19.00 tot 21.00 uur, beiden ook in buffetvorm. Tussen 12.00 en 16.00 uur kun genieten van overheerlijke snacks, én van 16.00 tot 18.00 uur kun je een ijsje krijgen. Het normale vieruurtje van koffie en thee wordt geserveerd tussen 17.00 en 18.00 uur. Tussen 23.00 en 01:00 uur kun je nog genieten van een late snack. Geselecteerde lokale drankje zijn te verkrijgen van 10.00 tot 02.00 uur. Tegen betaling kun je import drankjes, dineren in het à-la-carterestaurant en verse vruchtsappen drinken. Voor het à-la-carterestaurant dien je vooraf te reserveren.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

Voor de jongsten is er van alles te beleven bij Hotel Wyndham Residences Kusadasi Golf & Spa. Zo zijn er twee kinderzwembaden waar ze uren kunnen spetteren. En met slecht weer is er een binnen kinderzwembad aanwezig. Er is ook een miniclub voor kinderen van 4 tot en met 12 jaar oud. Ook worden er minidisco georganiseerd waar je op de leukste vakantie liedje kunt dansen. In de tuin is er een speeltuin waar de kinderen kunnen klimmen en klauteren.

Goed om te weten

Honden zijn niet toegestaan op het terrein van Hotel Wyndham Residences Kusadasi Golf & Spa. Tijdens het diner geldt er een dresscode. De mannen worden verzocht een lange broek te dragen. Hotel Wyndham Residences Kusadasi Golf & Spa ligt gelegen op een heuvel, hierdoor is het minder geschikt voor mensen die een beperkte mobiliteit hebben. De gratis shuttlebus naar het strand rijdt van 1 mei t/m 15 oktober.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

183 Reviews over Wyndham Residences Kusadasi Golf & Spa

• 8P30-10-2022

Heerlijk en uitstekend

Prima, nette accomodatie. Prijs/kwaliteit uitstekend. Wij zaten in een duplex appartement met een jacuzzi op het balkon..heerlijk!!

• 8sandrina22-10-2022

geweldige vakantie !!!

lekker eten mooi en verzorgd hotel mooie en verzorgde kamers

• 6Edward en Audrey06-10-2022

Mooie locatie echt top, bereikbaarheid is slecht.

We zijn op huwelijksreis hiernaar toe geweest voor 6 dagen en 5 nachten. De transfer van de de airport naar het hotel, was niet leuk ervaren. De buschauffeur scheurde door de bochten en wegen. Het report was op zich heel mooi gelegen. Op de bergen, maar het eten kon echt iets beter. De ligging lag ver van het strand, zodat je met een schuttle ( 20min vandaan) en de stad was ook ver afgelegen. Het was echt een mooie locatie en de mensen waren er vriendelijk. Maar we zouden niet meer zo gaan naar dit hotel. Ook voor mensen die slecht ter been zijn, is dit resort niet te doen.

• 8Susanne21-08-2022

Fijne relaxte vakantie

Met twee kleine kids in een mooi resort. Wel Opletten dat de appartementen de bereiken zijn met trappen(voor invalide en kinderwagens wat lastig) Fijn en vriendelijk personeel

• 9Iris21-08-2022

Dikke prima!

Mooi Hotel met prima ruime appartementen. Eten is uitgebreid en ok (verwacht geen culinaire hoogstandjes), maar je komt niks tekort en je buik is constant gevuld. Minpunt: wij kwamen vroeg in de ochtend aan na de hele nacht gereisd te hebben met 3 kinderen en moesten tot 14:00 uur wachten op onze kamer. We konden wel gebruik maken van alle faciliteiten, toch was dit voor ons vrij dramatisch (peuter). Verder is dit resort echt niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. In de omgeving van het resort is ook echt niks, je moet een half uur met de taxi om in het centrum van Kusadasi te komen. Dit was voor ons geen probleem, omdat wij voor onze rust kwamen. Verder zouden ze wel wat meer zonnebedden kunnen aanschaffen, die zijn er echt te weinig. Veel asociaal volk die in de ochtend handdoekjes gooien en bedden bezet houden. Animatie team doet erg hun best. Al met al gewoon een dikke prima!

• 7Groep van 12 met kinderen en puber17-08-2022

Heuvel achtig en zonder liften

Het hotel is mooi gelegen, met zich op zee en heuvels. Personeel is vriendelijk. Je hebt verschillende soorten personeel, de een kan vlot Engels, de ander komt met zijn telefoon met translate als ze je niet verstaan.

Hotel ligt afgelegen en je bent dus afhankelijk van de taxi (betaalbaar) of een huur auto. Je hebt appartementen, die zijn groot maar je kunt er ook een 4 hoog krijgen zonder lift. Bij sommige kwam housekeeping elke dag, bij sommige niet. Bedden zijn hard, zoals bij alle hotels in Turkije volgens mij. Wij hadden iemand bij die niet goed ter been was, en dan haalden en brachten ze je met de auto naar je appartement. Eten is lekker en er is veel aanwezig! Bijna de hele dag kun je daar wel ergens eten. De zwembaden liggen goed verspreid, je kunt bijna bij ieder appartement blok wel zwemmen.

• 7Ricardo16-08-2022

Prima resort

Mooi resort met voor en nadelen. Het resort ligt 30 minuten buiten kusadasi en is hoger gelegen. Bustransfer vanaf vliegveld Izmir hebben wij als pittig ervaren door o.a. de duur (ruim 2 uur). Het resort is erg populair onder de Engelsen. Personeel is erg vriendelijk. De één spreekt beter Engels dan de ander. Animatieprogramma is leuk maar niet gevarieerd m.u.v. avondprogramma na de minidisco. Kamer is goed. Eerste schoonmaak was op dag 4. Tweede schoonmaak was op dag 6. Eten in de eetzaal is iedere dag anders echter is de kwaliteit minder dan de gemiddelde all you can eat. Kids corner is niet gevarieerd (blanke pasta, aardappelkrokketen en worst in (tomaten?) saus. Niet al het eten is altijd warm en lunch valt erg tegen. Wij hebben daarom lunch besteld bij de snackcorners. Zwembaden zijn zeer goed. Meeste glijbanen zijn voor de kleintjes. Van de grote glijbanen was er tijdens ons verblijf één buiten gebruik.

• 8Noël12-05-2022

Keurig verzorgd

Alles keurig verzorgd. Accommodatie ruim, netjes en schoon. Eten was netjes verzorgd, voldoende, veelzijdig en meer dan voldoende. Openbare gelegenheden ook netjes en schoon. Voldoende faciliteiten. Animatie voor de kinderen ook prima. Personeel allemaal erg vriendelijk. Minpunten: Matrassen en kussens lagen echt niet fijn, appartementen zijn wel erg gehorig vooral omdat veel mensen 's nachts aankomen of vertrekken(veel last van geluid midden in de nacht) en jammer dat het water van de buitenbaden zo koud was. Hotel ligt wel redelijk ver van centrum en strand. Er gaan wel shuttle busjes naar het centrum en het strand. Resort is groot en meer dan genoeg te doen. Privé stand viel ook wel enorm tegen. Geen ligbedden op het strand zelf, wel op een stuk grasveld. Het is geen heel mooi strand.

• 9Tessa07-05-2022

Top vakantie gehad! Aanrader

Mooi opgezet hotel, erg ruime juniorsuite/familiekamer, schoon, goed eten en vriendelijk personeel. Wij hebben een top vakantie gehad!

Als ik een minpunt zou moeten geven dan zijn het de bedden. Die zijn echt wel hard! En voor kleine kinderen vond ik het lastig om gezond eten op tafel te krijgen, maar dat ligt ook aan onze kieskeurige eters 😉 Het resort ligt hoog op een berg, dus als je slecht ter been bent dan dat zeker aangeven zodat je niet achteraf geplaats wordt. De wandeling naar t huisje was steil, maar voor ons geen probleem!

• 10Faisca30-04-2022

Geweldig

Wat een super hotel! Kamers super mooi, ruim en schoon. Eten was één van de beste hotels waar we ooit geweest zijn. En de animatie was echt top! Hoe Ze onze kids mee krijgen en ervoor zorgen dat continu genoten is echt super. En ook voor volwassenen erg gezellig. Speciale dank aan Emre. Wat een topper is dat!!! Dankzij hem willen onze kids (en wij ook eigenlijk ook wel😉) in oktober terugkomen. Hij afscheid was zwaar!

Hotel Wyndham Residences Kusadasi Golf & Spa info

• GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne