Aparthotel Venti Hotel Luxury

AparthotelWeer vandaag38°24°
Aparthotel Venti Hotel Luxury
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Venti Hotel Luxury voor je op een rij gezet:

37 reviews over Aparthotel Venti Hotel Luxury in het Nederlands

Fantastische 2 weken.

Cora Volkert
18-11-2017

Zeer mooi hotel met schitterend uitzicht. Zeer klantvriendelijk personeel en goed opgeleid. Kusadasi en omgeving is overal wat te doen. Eind oktober overdag nog lekker 20 tot 23 graden en volop zon

Prima hotel, wel akelig stil nu (begin oktober).Geweldige ligging met prachtig uitzicht vanuit bijna iedere kamer.Klein zwembad ,maar prima voor wat oudere gasten. Klein kinderbadje. Echt een hotel om tot rust te komen.geen geschreeuw hier maar serene rust. Eten is echt fantastisch..probeer zeker de chocolade soufflé ,krijg je geen genoeg van.Ontbijt vrij simpel, maar wel voldoende. Hotel ligt op een heuvel, wat zorgt voor een fantastisch uitzicht over de zee en Kusadasi.Modern gerenoveerde kamers ,badkamer met stortdouche.Minibar met koffie en thee faciliteiten.Ondanks de weinige gasten,personeel nog steeds vriendelijk.Dit was ons 1e niet all inclusive hotel in Turkije ( in 13 jaar!) maar hier geen moment spijt van gehad.Heerlijk eten voor een prikkie (rekening geen avond boven de 35 euro geweest incl.drankjes! Hangt echt een familiesfeer. Zeker voor herhaling vatbaar

Geweldig uitzicht

poppie
29-7-2017

Fijne kingsize bed, lekkere loungemuziek aan de pool, geen geruzie met handdoeken op ligbedden, super fijne ligbedden en het meest bijzondere is het toch het geweldige uitzicht (een van de weinige hotels in Kusadasi met zo'n uitzicht). Ontbijt was ok.

Fantastisch, keer op keer

Dea Harthoorn
28-6-2017

Ik kan niks bedenken wat niet goed voor elkaar was.

We werden zo vriendelijk en gastvrij ontvangen, en dat is niet anders geweest tijdens ons verblijf! Het was een feest om weer terug te gaan naar het Venti Hotel na een activiteit ondernomen te hebben. Ook hebben wij heerlijk gegeten, zowel ´s ochtends, ´s middags als ´s avonds. Alles is vers en voldoende. Ik ben enorm enthousiast over deze accommodatie, het personeel en de service.

Top locatie, pure verwennerij

Marion Niessen
19-6-2017

Wat een heerlijk hotel, geweldige kamers, top uitzicht op zee, een super kok, geweldige bediening. Kortom, ik kan dit hotel aan iedereen aanbevelen. Wil je n weekje in de watten gelegd worden ga dan naar Venti Kusadasi.

New litle Secret - stunning

Guillaume de vries
28-9-2016

New hotel on toplocation. What a stunning hotel. Great view, food, service and product. Kusadasi is such a great place to be. And save. Here you do not have Any issues with safety or problems. Just great holiday destination. Such good value for money. Great Secret hideway. I Like to thank all staff for their truly great hospitality.

HET IS EEN MOOİ HOTEL

WENDY HILSTRA
27-7-2016

Mooi locatie, goed personeel. Het eten was erg goed je kon er ala cart eten , de kamers waren erg schoon en mooi. Het onhaal was erg vriendelıjk vooral door Gokce Calp erg vriendelijk en gast gericht en altijd behulpzaam. De hoofd maneger Mert Ozsoy . Zeker voor herhaling vatbaar. En voor alle mensen bang zijn er is niks aan de hand in Turkey en je merkt hier ook niks. Gewoon heerlijk rustig vakantie land.

Zeer goed en luxe hotel!

H. Willems
27-7-2016

Wij zijn hier geweest van 19-07-2016 t/m 26-07-2016 en hebben hier de beste vakantie van ons leven gehad! Het Venti Luxury hotel doet zijn naam eer aan. Het straalt aan alle kanten luxe uit en is van binnen zeer mooi ingericht. Ruime kamers, met koffie en thee faciliteiten Het ligt gelegen boven op een heuvel waardoor je een fantastisch uitzicht hebt vanaf elke kamer. Het personeel, van manager t/m housekeeping is zeer vriendelijk en behulpzaam. Je voelt al snel op je gemak en komt hier helemaal tot rust. De prijzen in het hotel zijn vergelijkbaar met de prijzen in Kusadasi. Je kunt hier dagelijks een drie gangen menu nuttigen voor slechts €10,- en dat raadt ik ook iedereen aan met een wat lager budget. Je krijgt hier absoluut geen spijt van. Natuurlijk kan je ook a la carte eten. Binnen of buiten met uitzicht op zee. De prijzen van hoofdgerechten variëren van €6,00 tot €17,00. De chefkok zou in Nederland zeker een Michelin ster ontvangen met zijn perfecte Chocolade Soufflé waar hij vijf jaar aan gewerkt heeft. Het maakt niet uit wat je besteld, alles is van extreem goede kwaliteit en zeer smakelijk. Zeer schoon, netjes, service aan het zwembad. Gratis 4-uurtje aan het zwembad. Lekkere ijsjes, cocktails, smoothies, ice coffee enz enz. Alles dat je maar wil. Je wordt hier echt verwend! Al het personeel doet er alles aan om het jouw naar de zin te maken. Dit is eens wat anders als zo'n all-inclusive resort. Een taxi naar het centrum kost +/- €3,00. Je kunt ook makkelijk lopen, heuvel af, +/- 700 meter. Terug wel met de taxi, heuvel op :-) Twijfel niet, ga hier heen! ABSOLUUT TOP HOTEL!

Thank you very much for our wonderful stay Gökcehan! (Gucci)

Vakantie vieren in dit prachtige, zojuist opnieuw geopende hotel is een absolute aanrader. Een warm welkom, klantgerichte en klantvriendelijke medewerkers die goed Engels spreken en zeer behulpzaam zijn. Dit geldt van de house-keeping tot de manager. Ruime, schone, mooie kamers, heerlijke bedden, voortreffelijke kok en dus heerlijk eten, mooi zwembad, ruim terras en bovenal een magnifiek uitzicht. Ook aan te bevelen als een bijzondere plek om een huwelijk te sluiten, een bruiloft of een huwelijksverjaardag te vieren. Alles wat hiervoor nodig is, is hier aanwezig of kan in overleg geregeld worden. Toplocatie en een schitterende plek voor een fijne vakantie.

Wat een unieke vakantie heb ik in Hotel Venti de afgelopen week ervaren. In één woord fantastisch. De score van een 10 is dit hotel zeker waard. De medewerkers zetten zich met hart en ziel in om van hun pas geopende hotel een succes te maken. Een en al vriendelijkheid en oog hebben voor hun gasten om het hen naar de zin te maken. Het plezier dat zij hebben in hun werk op deze plek, werkt aanstekelijk voor de gasten, waardoor het hotel een echte vakantieplek is. Omdat het hotel wat hoger ligt, is het uitzicht adembenemend mooi over de baai van Kusadasi op de Middellandse Zee. Wel eens een mooie plek gezocht voor een mooie zonsondergang? Nou, die is hier te vinden. Wat een fijne plek om hier vakantie te vieren. Maar tevens een bijzondere plek om een huwelijk te sluiten, een huwelijksverjaardag, een huwelijksaanzoek, bedenk het maar en het is mogelijk op deze plek. Een prachtig zwembad, ruim terras, mooie fijne schone kamers, rust, service, het is allemaal aanwezig. Absolute aanrader!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Venti Hotel Luxury in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Venti Hotel Luxury zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Venti Hotel Luxury scoort een 9.42 uit 10 op basis van 37 reviews.