Hotel Uslan

6 reviews over Hotel Uslan in het Nederlands

simpel hotel

Nettie
14-1-2012

Ook wij waren daar via veiling, hebben het goed naar onze zin gehad. Ze waren nog niet zo aan europianen gewend maar bereid om te leren service was erg goed. Eten was goed, turks ontbijt en diner met veel rauwkost keuze genoeg. ligging in de stad was voor ons prettig en met dolmus ben je zo op de verschillende stranden. Zwembad oke ,kamers klein maar wel schoon

niet naar toe gaan

peter
21-9-2011

kamers vreselijk klein en vies heel klein balkonnetje strak op ander complex eten heel slecht locatie is ok maar een beetje achteraf meer in een woonwijk we zijn ook naar een ander hotel gegaan en toen we weggingen roken we pas de andere kamers net een open riool waar je in moet slapen en douchen

niet naar toe gaan tenzij je slechte hygiene en rioollucht niet erg vind

Gewonnen via een veiling en slechts € 550,- betaald voor 10 dagen 2 personen incl. vliegreis. Dus hadden zeker geen hoge verwachtingen.Aangekomen viel het ons 100% mee ok de kamers zijn idd klein maar wel schoon! Gezellig zwembad en de ligging is perfect van dit hotel.Helaas waren er mensen die ook via een veiling dit hotel hadden gewonnen die binnen 1min. al hun oordeel klaar hadden (heel kinderachtig) in de bus er naar toe nog stoer doen hoe weinig ze hadden betaald en vervolgens voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.Wij hebben elke avond in hotel gegeten en geen 1 keer ziek geweest oke het was niet helemaal onze smaak het eten maar met de vele salades en rijst kon je echt een lekker maaltje maken.Dit hotel is een leuk goedkoop hotel met zeer vriendelijk personeel en een heerlijk zwembad supper mooie tuin, aircondition op de kamer(die het ook nog doet!) en de ligging perfect! wij zouden hier zo weer terug gaan tip: woensdag markt op 1min afstand super leuk aanrader!

Hell vakantie

Familie everwijn/Wijnands
8-9-2011

Wat een zooitje Uslan hotel

viese kleine hokken om in te slapen nee dus dat hebben wij niet gedaan

overal schimmel viezigheid

alles versleten/wateroverlast uit de daken van de douchjes

te erg voor woorden

Eten om ziek van te worden en dat zijn wij geweest een club van twintig man daar is zeker de helft ziek gewest.

Personeel zo onbeschoft,dat hebben ze ook geweten

nee is je geld zeker niet waard via veiling

doe het niet je krijg er spijt van.

Goed personeel, fijne bedden.

Mw_Melief
7-9-2011

Via veiling een reis van 8 dagen gewonnen voor €500 voor 2 personen, incl. vliegreis. Onze verwachtingen lagen niet hoog. Het hotel ligt 5 min. lopen van het centrum, ondanks dat had je niet veel lawaai van buiten af, we sliepen met de deuren open. Airco was incl.,klachten werden direkt verholpen, voorheen waren er veel Serviers dus hier was het eten op afgestemd, kamers waren klein maar schoon. Warm water was een probleem maar hier werd aan gewerkt.

Internet gratis bij de lobby.

nog geen ster waard

Mevr. F.R. de Jong
4-9-2011

het is te gek voor woorden dit wens je je ergste vijand nog niet toe, alles smerig en het stinkt op de kamers naar een riool, op de balkons kun je niet zitten en het eten is ook niet van de beste kwaliteit, o ja als je wat dik bent uit gevallen succes om te douchen

We hebben een aantal aanbieders voor Uslan voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Uslan in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Uslan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Uslan scoort een 4.33 uit 10 op basis van 6 reviews.