Aparthotel Tuntas Kusadasi

Aparthotel Tuntas Kusadasi
8,1

8 tips over Aparthotel Tuntas Kusadasi

CHR19, 29-6-2015
Restaurant Murphy´s in het centrum is een gezellig, goedkoop restaurant waar je goed kan eten.
Arta, 29-8-2014

Restaurant palm is een echte aanrader.

Als je vanaf het hotel de boulevard oploopt is het het eerste hotel.

Heerlijk eten!

Muuren, van der , 14-8-2014
Tuntas is kleinschalig en we hebben de persoonlijke sfeer als zeer prettig ervaren. Het geeft rust en je hebt je eigen vakantie zonder grote groepen gasten om je heen in het hotel. De kamers met zeezicht zijn echt een aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor Tuntas Kusadasi voor je op een rij gezet:

mvanrekom, 18-6-2014

Vraag zeezicht aan (gratis) voor de mooie zonsondergang, rust en in de middag zon op je balkon

Ga eten bij Sherwood en neem het gerecht 'cörketme'; het lekkerste wat wij hebben gegeten in Turkije.

Kijk van te voren op internet wanneer de cruise schepen aanmeren, zodat je kunt plannen wanneer je naar Efeze gaat.

Neem bij Efeze een (Nederlandse) audiotour: 7,50 Euro p.p. en je hoeft niet constant achter een gids aan te lopen.

c sturm, 17-6-2014

Het is ook leuk met de Dolmus (bus) naar Kusadasie (nr5) en van Kusadasie naar Longbeach vonden wij erg leuk (minder toeristisch strand wat rustiger en je kan er lekker eten voor bij tentje op de hoek voor 3 euro al.

Dagje naar de markt in Soke was ook erg leuk, met de dolmus, zie je wat van het binnenland,de markt is op woensdag en niet toeristisch.

Ieneke, 31-5-2014
Voor de grote supermarkt loop je richting Ladies Beach, daar ga je rechts af. Recht door blijven lopen en dan vind je de winkel aan je linkerkant. De kebap bij het kebaprestaurant is erg goed en niet duur. deze vind je als je richting Ladie Beach loopt aan de linker kant. Voor de dolmus naar de stad ga je bij het hotel rechts af en wacht je op de hoek bij het eerste kruispunt, 2,25 tl. p.p. Terug naar het hotel neem je bus nr. 5 maar wel de bus die langs de haven komt anders ga je verkeerd.

Yvonne Dorenbusch, 13-8-2012
Boottochtje moet je maken. Bij goed Engels sprekende Turk, richting strand rechts op de hoek boeken. Is veilig en goedkoop. Ook Efeze moet je hebben gezien, doe dit alleen in het voor of naseizoen.
Margriet, 10-8-2012
Naar de aquaparken mag je geen consumties meenemen! In Fantasypark zijn de consumties veel duurder dan in Adaland (in Adaland kost een hamburgermenu 6,50 euro en een 1/2 ltr. water 0,50 euro cent). Gewone kluisjes met sleutel zijn gratis maar voor 2,50 euro kan je een echte kluis met code huren! Adaland is een aanrader! Ook de boottocht met 3 verschillende baaien waar je kan zwemmen was een heerlijke en leuke dag! De halve dag Efeze is ook zeker een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Tuntas Kusadasi voor je op een rij gezet: