Aparthotel Tuntas Kusadasi

Anders

gedateerde appartementen.

E.A. van Beek
27-10-2016

De lokatie is wat ligging betreft erg mooi. Aan een kant van het complex hebben de appartementen prachtig zeezicht. Aan de andere kant zicht op het grote zwembad. Je moet wel over een goede conditie beschikken want het ligt op een erg steile heuvel! De appartementen zijn ruim, maar het interieur is erg verouderd en zeer dringend aan een renovatie toe! Het keukenblok was vies, evenals de badkamer. Je moet in bad douchen met een douchegordijn. De matrassen moeten vervangen worden. Je voelt de binnenvering. Ze zijn kapot en zitten vol vlekken. Een persoon sliep op de harde bedbank, die ook vol scheuren zat. Schoonmaken gebeurd onregelmatig. Wel steeds voldoende schone handdoeken en lakens. Erg jammer dat er niks aan het onderhoudvan deze appartementen gedaan wordt. Het is dat wij weinig voor deze week vakantie betaald hebben, anders hadden wij dit niet geaccepteerd! Wij komen hier zeker niet terug.

Goed apart hotel zeker prijs/kwaliteit

Ben en Corry Cornelissen
30-5-2016

Vriendelijk en gastvrij personeel..ruime beetje gedateerde appartementen,wel netjes en schoon.De rest het hotel is schoon en netjes..Zwembad is ruim,schoon,gratis ligbedden met matrassen,parasols niet voldoende aanwezig.Buitenbar was nog niet geopend (laatste dag wel)

Heel handig was een betaalbare winkel in het hotel met heerlijke verse broodjes en verder alles voor de eerste behoefte..

Omdat het ongeveer twee kilometer is naar het oude stadshart..kan je heel gemakkelijk voor drie TL of een euro met de Dolmusbus naar het centrum.Ook staan er taxus die je voor 5 euro naar het centrum brengen...Ook zijn er restaurants in het centrum die je gratis halen en weer thuis brengen en dat alles voor betaalbare prijzen..zeker een aanrader..

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

CHR19
29-6-2015

Aparthotel Tuntas Kusadasi is een gezellig hotel, met een mooie ligging, en een mooi uitzicht al zit je op de wat hogere verdiepingen. Ieder voordeel heeft zijn nadeel en dat is dan ook de behoorlijk steile helling waarop het hotel zich bevind. Lady´s Beach is daarin tegen beneden aan de helling erg gezellig. Je kan er goed eten en keus voor iedereen. In het centrum kan je komen met een taxi of dolmus (dit kost beide niet heel veel) in het centrum kan je goed shoppen, eten en vermaakt worden door middel van de verschillende barretjes en discotheken.

Het personeel is erg vriendelijk, maar daarin tegen hadden wij als twee meiden (leeftijd 18-20) het niet echt gezellig met het animatieteam. Ze zijn erg opdringerig, willen je constant overal mee naartoe nemen en respecteren het woord ´nee´ niet geheel. Erg vervelend wanneer je iedere keer aangesproken wordt als je aan het zwembad ligt/ het hotel verlaat of weer bij het hotel arriveert.

Een aanrader!

Arta
29-8-2014

Goed hotel.

Ruime appartementen en een heerlijk groot balkon.

Wij hadden zeezicht, echt een aanrader! Prachtig uitzicht!

Aan die kant smiddags wel zon dus airco was echt nodig om bij te boeken.

Lekker ruim zwembad, genoeg ligbedden.

Er werd de hele dag door harde muziek gedraaid. Wij vonden dit niet vervelend maar je moet ervan houden..

Ontbijt was erg karig, heel weinig keus.

Animatie was ronduit vervelend. Een paar populaire jongens die meer aandacht gaven aan de volwassenen dan aan de kinderen.

Erg opdringerig, vroegen elke keer als je wegging waar je naartoe ging en bleven aandringen aan activiteiten mee te doen.

Trokken hele dag tshirt uit om macho te gaan dansen etc.

Omgeving is super! Strand op kleine 10 minuten loopafstand ( heerlijk strand overigens). En de boulevard met winkeltjes zijn heel gezellig. Goede sfeer en niet opdringerig.

Centrum zelf was ook leuk. Wij zelf vonden de boulevard bij hotel gezelliger.

Heerlijke plek

Muuren, van der
14-8-2014

Tuntas is een kleinschalig hotel met appartementen. Dat maakt het hotel gezellig, persoonlijk, en direkt. Prima service van vriendelijk personeel, wat zeer behulpzaam is. De kamers zijn ruim, met een groot balkon, en het uitzicht over het stadje en de zee, met zonsondergang is grandioos.

De prijs/kwaliteitverhouding vind ik goed.

We hebben 1x gegeten in het hotel, dat was prima. Maar aan de dichtbijgelegen boulevard is het gezellig druk en er is meer vertier.

Het zwembad is schoon, redelijk groot, en er is een enthousiast animatie team, met aktiviteiten in en rond het zwembad. De pool-party en de vuurspuwers show waren top ! Animatie werd niet opgedrongen.

Top Hotel

Serdar Kaya
29-6-2014

Leuke hotel met zeer vriendelijke personeel. Ruime, nette kamers met een grote balkon. Zwembad is groot genoeg. Animatie is goed. Ben nu voor de tweede keer geweest. Denk dat ik later nog wel eens ga. Er wordt niets aangedrongen door het personeel. Leuke pot gevoetbald samen met hotelgasten tegen personeel om 12 uur 's nachts. Prijs-kwaliteit is zeer goed!

Prima accomodatie

mvanrekom
18-6-2014

Een heerlijke vakantie gehad en het hotel heeft prima kamers. Je moet wel betalen voor de airco (6 Euro per dag) en het kluisje (3 Euro per dag). Wifi is in de lobby gratis. Bij het zwembad wordt helaas zeer ongepaste en harde muziek gedraaid, waarschijnlijk om jongeren te trekken. Nu vonden wij dat niet heel erg (22 en 26 jaar), maar we kunnen ons voorstellen dat mensen zich hier aan irriteren (lezen was bijna niet te doen). Tevens lijkt het ons zeer storend als je aan de zwembadzijde zit met je balkon: vraag dus zeezicht aan! Elke avond prachtige zonsondergang. Het animatieteam probeert je voor van alles te strikken, maar als je ze een paar keer hebt afgewezen houden ze hier wel mee op. We hebben niet gegeten in het restaurant, we gingen elke avond naar de boulevard van Ladies Beach. Om naar het echte centrum te gaan kun je het beste een dolmus pakken, hoewel wij de boulevard vlakbij veel gezelliger vonden! Er rijden uiteraard ook taxi's en de helling is inderdaad best heftig..

heel tevreden over dit appartement

c sturm
17-6-2014

nettte kamers, groot balkon, wij hadden uitzicht op zee (van afstand), aardig personeel. goedwerkend wifi beneden bij de balie.

De helling is pittig maar als je je er op instelt goed te doen en goed voor de conditie. Er staat altijd een taxi voor de deur van het hotel voor als je een taxi wilt nemen.

ladiesbeach is ons goed bevallen, veel restuarantjes waar je al voor 10 euro lekker kunt eten. Als je van tuntas naar beneden de helling afloopt sla je rechtsaf in deze straat zijn al winkeltjes waar je water kunt kopen en ook gelijk een excursieburootjes waar je goed excursies kunt boeken.

Als je doorloopt ben je binnen 5 minuten op ladiesbeach. Ga je rechtsaf zijn er een eind verderop 3 pinautomaten.

Linksaf helemaal aan het eind zijn er nog wat leuke winkeltjes, helemaal aan het eind de hoek om een leuke tassenwinkel.

Afgelopen zomer een heerlijke vakantie gehad in Tuntas. Het hotel beschikt over een groot en schoon zwembad. Er zijn voldoende ligbedden en parasols. De animatie vond ik persoonlijk niet geweldig maar voor wie dat wel leuk vindt wordt er elke avond iets georganiseerd. De kamers zijn schoon en ruim. Het eten bij het hotel vind ik geen aanrader, een keer geprobeerd maar was erg karig. Een aanrader is om bij Casablanca te gaan eten. Als je reserveert halen ze je op uit je hotel en brengen je daarna weer terug, ideaal! En het eten daar is erg lekker en goedkoop. Wil je liever dichter bij het hotel blijven dan is restaurant Rosy een aanrader. Je hebt daar super mooi uitzicht op de zonsondergang en de zee, de service is goed en het eten is lekker.

Was super. Hebben genoten

Anoniem
4-2-2014

Super hotel voor een goede prijs. Net en behulpzaam personeel. Mooi ruim zwembad, voldoende bedjes en speelweide voor jongere kinderen. Volleybal mogelijkheid in het zwembad ook super. Voldoende ruimte dus andere mensen hadden hier geen hinder van. Af en toe animatie overdag. ´s avonds werd er bijna altijd iets georganiseerd en met een kamer aan de zwembadzijde niet te hoog kon je ´s avonds genieten op je balkon van de optredens als je niet naar beneden wilde. Poolparty ´s avonds was ook leuk. Op loopafstand naar strand en boulevard, inderdaad wel een "helling" maar goed te doen. Ook een paar grotere betaalbaar supermarkten in de buurt. Centrum Kusadasi ook erg leuk. Mensen zijn hier minder opdringerig dan in andere plaatsen waar wij zijn geweest (al veel malen in Turkije geweest[). Temperatuur ook heel aangenaam. Op de kamer niet eens airco nodig. Dus eerst kijken of je het nodig hebt en niet meteen boeken bij aankomst. Als je hier naartoe gaat, wensen we jullie veel plezier.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Tuntas Kusadasi in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Tuntas Kusadasi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.