Aparthotel Tuntas Kusadasi

73 reviews over Aparthotel Tuntas Kusadasi

• 2019
    8Mirjam10-09-2019

Het was een goed hotel in het mooie Kusadasi! Het

Een leuk Hotel met lieve mensen!

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Bianca12-06-2019

Ik denken volgend jaar weer.

Wij zitten er nu 3 weken. Alles is oké. Ze mogen aan de kamers wel wat gaan vernieuwen. Personeel is top. Schoonmaak vind ik minder. Ze doen niet echt veel op de kamer. Bedden zijn toe aan vervanging. De locatie is goed. Er zit een winkeltje bij het complex. Het is een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• Oude reviews

5E.A. van Beek27-10-2016

gedateerde appartementen.

De lokatie is wat ligging betreft erg mooi. Aan een kant van het complex hebben de appartementen prachtig zeezicht. Aan de andere kant zicht op het grote zwembad. Je moet wel over een goede conditie beschikken want het ligt op een erg steile heuvel! De appartementen zijn ruim, maar het interieur is erg verouderd en zeer dringend aan een renovatie toe! Het keukenblok was vies, evenals de badkamer. Je moet in bad douchen met een douchegordijn. De matrassen moeten vervangen worden. Je voelt de binnenvering. Ze zijn kapot en zitten vol vlekken. Een persoon sliep op de harde bedbank, die ook vol scheuren zat. Schoonmaken gebeurd onregelmatig. Wel steeds voldoende schone handdoeken en lakens. Erg jammer dat er niks aan het onderhoudvan deze appartementen gedaan wordt. Het is dat wij weinig voor deze week vakantie betaald hebben, anders hadden wij dit niet geaccepteerd! Wij komen hier zeker niet terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 8Ben en Corry Cornelissen30-05-2016

Goed apart hotel zeker prijs/kwaliteit

Vriendelijk en gastvrij personeel..ruime beetje gedateerde appartementen,wel netjes en schoon.De rest het hotel is schoon en netjes..Zwembad is ruim,schoon,gratis ligbedden met matrassen,parasols niet voldoende aanwezig.Buitenbar was nog niet geopend (laatste dag wel) Heel handig was een betaalbare winkel in het hotel met heerlijke verse broodjes en verder alles voor de eerste behoefte.. Omdat het ongeveer twee kilometer is naar het oude stadshart..kan je heel gemakkelijk voor drie TL of een euro met de Dolmusbus naar het centrum.Ook staan er taxus die je voor 5 euro naar het centrum brengen...Ook zijn er restaurants in het centrum die je gratis halen en weer thuis brengen en dat alles voor betaalbare prijzen..zeker een aanrader..

Gereisd met partner in mei 2016

• 8CHR1929-06-2015

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Aparthotel Tuntas Kusadasi is een gezellig hotel, met een mooie ligging, en een mooi uitzicht al zit je op de wat hogere verdiepingen. Ieder voordeel heeft zijn nadeel en dat is dan ook de behoorlijk steile helling waarop het hotel zich bevind. Lady´s Beach is daarin tegen beneden aan de helling erg gezellig. Je kan er goed eten en keus voor iedereen. In het centrum kan je komen met een taxi of dolmus (dit kost beide niet heel veel) in het centrum kan je goed shoppen, eten en vermaakt worden door middel van de verschillende barretjes en discotheken.

Het personeel is erg vriendelijk, maar daarin tegen hadden wij als twee meiden (leeftijd 18-20) het niet echt gezellig met het animatieteam. Ze zijn erg opdringerig, willen je constant overal mee naartoe nemen en respecteren het woord ´nee´ niet geheel. Erg vervelend wanneer je iedere keer aangesproken wordt als je aan het zwembad ligt/ het hotel verlaat of weer bij het hotel arriveert.

Gereisd in augustus 2014

• 8Arta29-08-2014

Een aanrader!

Goed hotel. Ruime appartementen en een heerlijk groot balkon. Wij hadden zeezicht, echt een aanrader! Prachtig uitzicht! Aan die kant smiddags wel zon dus airco was echt nodig om bij te boeken.

Lekker ruim zwembad, genoeg ligbedden. Er werd de hele dag door harde muziek gedraaid. Wij vonden dit niet vervelend maar je moet ervan houden..

Ontbijt was erg karig, heel weinig keus.

Animatie was ronduit vervelend. Een paar populaire jongens die meer aandacht gaven aan de volwassenen dan aan de kinderen. Erg opdringerig, vroegen elke keer als je wegging waar je naartoe ging en bleven aandringen aan activiteiten mee te doen. Trokken hele dag tshirt uit om macho te gaan dansen etc.

Omgeving is super! Strand op kleine 10 minuten loopafstand ( heerlijk strand overigens). En de boulevard met winkeltjes zijn heel gezellig. Goede sfeer en niet opdringerig. Centrum zelf was ook leuk. Wij zelf vonden de boulevard bij hotel gezelliger.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Muuren, van der 14-08-2014

Heerlijke plek

Tuntas is een kleinschalig hotel met appartementen. Dat maakt het hotel gezellig, persoonlijk, en direkt. Prima service van vriendelijk personeel, wat zeer behulpzaam is. De kamers zijn ruim, met een groot balkon, en het uitzicht over het stadje en de zee, met zonsondergang is grandioos. De prijs/kwaliteitverhouding vind ik goed. We hebben 1x gegeten in het hotel, dat was prima. Maar aan de dichtbijgelegen boulevard is het gezellig druk en er is meer vertier. Het zwembad is schoon, redelijk groot, en er is een enthousiast animatie team, met aktiviteiten in en rond het zwembad. De pool-party en de vuurspuwers show waren top ! Animatie werd niet opgedrongen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Serdar Kaya29-06-2014

Top Hotel

Leuke hotel met zeer vriendelijke personeel. Ruime, nette kamers met een grote balkon. Zwembad is groot genoeg. Animatie is goed. Ben nu voor de tweede keer geweest. Denk dat ik later nog wel eens ga. Er wordt niets aangedrongen door het personeel. Leuke pot gevoetbald samen met hotelgasten tegen personeel om 12 uur 's nachts. Prijs-kwaliteit is zeer goed!

Gereisd met partner in juni 2014

• 7mvanrekom18-06-2014

Prima accomodatie

Een heerlijke vakantie gehad en het hotel heeft prima kamers. Je moet wel betalen voor de airco (6 Euro per dag) en het kluisje (3 Euro per dag). Wifi is in de lobby gratis. Bij het zwembad wordt helaas zeer ongepaste en harde muziek gedraaid, waarschijnlijk om jongeren te trekken. Nu vonden wij dat niet heel erg (22 en 26 jaar), maar we kunnen ons voorstellen dat mensen zich hier aan irriteren (lezen was bijna niet te doen). Tevens lijkt het ons zeer storend als je aan de zwembadzijde zit met je balkon: vraag dus zeezicht aan! Elke avond prachtige zonsondergang. Het animatieteam probeert je voor van alles te strikken, maar als je ze een paar keer hebt afgewezen houden ze hier wel mee op. We hebben niet gegeten in het restaurant, we gingen elke avond naar de boulevard van Ladies Beach. Om naar het echte centrum te gaan kun je het beste een dolmus pakken, hoewel wij de boulevard vlakbij veel gezelliger vonden! Er rijden uiteraard ook taxi's en de helling is inderdaad best heftig..

Gereisd met partner in juni 2014

• 8c sturm17-06-2014

heel tevreden over dit appartement

nettte kamers, groot balkon, wij hadden uitzicht op zee (van afstand), aardig personeel. goedwerkend wifi beneden bij de balie. De helling is pittig maar als je je er op instelt goed te doen en goed voor de conditie. Er staat altijd een taxi voor de deur van het hotel voor als je een taxi wilt nemen.

ladiesbeach is ons goed bevallen, veel restuarantjes waar je al voor 10 euro lekker kunt eten. Als je van tuntas naar beneden de helling afloopt sla je rechtsaf in deze straat zijn al winkeltjes waar je water kunt kopen en ook gelijk een excursieburootjes waar je goed excursies kunt boeken. Als je doorloopt ben je binnen 5 minuten op ladiesbeach. Ga je rechtsaf zijn er een eind verderop 3 pinautomaten. Linksaf helemaal aan het eind zijn er nog wat leuke winkeltjes, helemaal aan het eind de hoek om een leuke tassenwinkel.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Aparthotel Tuntas Kusadasi info