Appartement Temel

Appartement Temel
9,6

12 tips over Appartement Temel

Herman & Bets, 12-3-2015

Kamers zijn allemaal leuk ( Ligt aan het aantal pers.).

Iets leuks in de omgeving is Efeze, Pamukkale en het bergdorpje Sirince.

j_p_molenaar, 30-10-2014
Zeker in het voor- en najaar heeft de familie nog net even wat meer tijd om persoonlijk kennis te maken. Zeker als je houdt van de Turkse cultuur is dit het uitgelezen moment om Temel te bezoeken!
laurens theune, 19-10-2014
alle appartementen zijn zeer ruim

José, 15-7-2014
Boottocht maken met Hassan en Rianne op de Amores I
Marianne vanden Berg, 4-11-2013
Excursie maken naar Samos en naar Didymos etc. Probeer het appartement op de vijfde etage te boeken!
Herman & Bets, 19-10-2013
Efese, Pamukale, Duiveneiland, Selcuk en Sirince het bergdorpje met heerlijke vruchtenwijnen zijn prachtige dingen om zelf te doen of een excursie naar toe te maken.

Henk en Miranda Venekamp, 25-9-2013
Er is van alles te doen in de omgeving en de kamers zijn verschillend en hebben op 2 na allemaal uitzicht op zee.
Carla Zeegers, 14-9-2013

De markt op woensdag en groentemarkt op vrijdag praktisch voor de deur,

Fantastische boottocht gemaakt met de Amores van Hasan en Rianna, zeker een aanrader!

gerrie.kamphuis, 9-6-2013
Uiteraard moet je bij Fatma en Sonar gaan eten maar ook Captains House en Saray zijn aanraders.
Yvonne van t Veer, 1-9-2012
Het is niets voor mensen met kinderen, er is niets te doen en een piepklein zwembadje.