Appartement Temelstersterster

Tonen op kaart

172 reviews over Appartement Temel

• 2019
    7Familie theune25-06-2019

Een gezellig en een mooie vakantie

Na 2jaar afwezigheid, een warm welkom , waar het gezellig vertoeven is. Waar Fatma alles goed schoon houdt , je voelt je gelijk weer thuis

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Arna & Gertjan17-07-2018

Mooie ruime kamers en een zeer gemoedelijke sfeer.

Fantastische en vriendelijke mensen .Top appartement!!

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10Frits Klop12-08-2017

Fantastisch, geweldig, intiem, privé.

Perfecte plek voor een relaxte vakantie. De hele grote appartementen geven je het gevoel dat je gewoon thuis bent. De ontzettende vriendelijke eigenaar Soner en zijn schat van een vrouw Fatma zullen alles in het werk stellen om het jou perfect naar je zin te maken. Het zwembad is misschien wat klein maar voor ons groot genoeg om af te koelen. Het is een perfecte plek om de omgeving te verkennen en het Dolmusstation is 5 min lopen. Centrum 5 minuten lopen. 4 supermarkten heel dicht in de buurt. Verschillende restaurants binnen enkele minuten ben je er al en er is keus genoeg. De appartementen zijn ook van alle gemakken voorzien. Hier mag en kan je zelf je vakantie bepalen en uitvoeren als je ook genoeg heb van All in. Heerlijk zelf je tijd bepalen van 1 tot 90 dagen zelf je tickets boeken en de eigenaar komt je van het vliegveld halen en zal je ook weer brengen. Dit moet je meemaken om te geloven de meeste gasten komen hier al meerdere jaren dat zegt genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9laurens05-08-2017

dit is een top apartement zeer gast vrij

ik kan geen negatieve dingen bedenken het is een top familie appartement
    is onlangs helemaal vernieuwd als je iets wilt weten die familie helpt je ook overal mee

Gereisd met partner in september 2016

• 10Lia Rodenhuis10-12-2016

Warm bad

Net zoals ieder jaar kom je weer in een warm bad terecht bij Soner en Fatma ! Wat zijn het toch een lieve mensen, niets is hun teveel, ze hebben echt álles voor je over ! Niet voor niets kom ik ieder jaar weer terug bij hun en hun lieve kinderen.

Alleen gereisd in juni 2016

• 9Matty van Til16-09-2016

Dat het super lieven mensen zijn en dat het een heel klein appartement is

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Fam. Grinwis - de Rooij08-05-2016

Geweldig!

Super lieve mensen, netjes opgehaald en gebracht naar het vliegveld. Alles kunnen ze regelen voor je en voor oudere mensen staan ze altijd klaar! Echt een top vakantie. Is echt een aanraarder voor iedereen. Ze spreken aardig Nederlands dus als je alleen maar Nederlands kan is dat helemaal geen probleem.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 8laurens02-05-2016

het is een top apartement

de gast vrouw en heer die maken het helemaal niks is hun te gek ze hebben niet voor niets ieder jaar de zoover award

Gereisd met partner in september 2015

• 10Christiaan Zeegers21-12-2015

Kan echt niet beter!

Geen minpunten!! Value for money, Fantastisch Verzorgd. Wordt voledig opgenomen in de .familie Sonar, Fatma en de kids pakte je in met warmte! Ligging goed centraal En de apartment een zijn ruin,created en compleet.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Matty van Til07-09-2015

Super super super leuke mensen die dit appartement runnen. Kan alleen maar lovende dingen bedenken

Gereisd met partner in juni 2015

12 tips over Appartement Temel

• Marianne vanden Berg, 04-11-2013

Excursie maken naar Samos en naar Didymos etc. Probeer het appartement op de vijfde etage te boeken!

• Herman & Bets, 19-10-2013

Efese, Pamukale, Duiveneiland, Selcuk en Sirince het bergdorpje met heerlijke vruchtenwijnen zijn prachtige dingen om zelf te doen of een excursie naar toe te maken.

• Carla Zeegers, 14-09-2013

De markt op woensdag en groentemarkt op vrijdag praktisch voor de deur, Fantastische boottocht gemaakt met de Amores van Hasan en Rianna, zeker een aanrader!

15 vragen over Appartement Temel

• Daisycetin, 24-01-2016

Prijs

Weet iemand ongeveer de prijs voor 15 dagen

Jeanet, 05-02-2016

Hallo, de prijs is afhankelijk van een aantal factoren, te weten welk appartement je nodig hebt. In welke periode wil je komen. De prijzen vateren dus ook ruwweg zitten de prijzen tussen 25€ en 65€ per appartement per dag. Maar stuur een mail naar [email protected] wel in het engels, en vraag gerust vrijblijvend de prijs. Je mag ook een mail sturen in het nederlands naar [email protected] doorgaans krijg je snel een antwoord.

• Farhan, 02-05-2014

Strand in de buurt?

Wie weet of er een strand in de buurt is (loopafstand)?

Jeanet, 13-05-2014

Hallo, Het stadsstrand is op loopafstand, verder zijn er verschiillende mooie stranden in de buurt. Deze stranden beschiiken over een eigen pick up and retun service. Tevens izijn alle stranden heel goed met het lokale vervoer bereikbaar. Maximale reistijd tot het veste strand is 15 minuten vanaf het appartement.

• Cindy, 27-03-2014

Waar te boeken?

Kan iemand me vertellen waar ik dit appartement kan boeken? Alvast bedankt

cindy, 31-03-2014

Beste Conny, Dank voor je reactie! Mijn volgende vraag was geweest hoe ik dan het best en voordelig mogelijk tickets kan krijgen en hoe het met de transfer geregeld kan worden.. Als we zelf op zoek moeten gaan naar tickets zal ik dat zelf ook nog uit moeten zoeken, als dat het geval is en ik er uit kom zal ik dat zsm laten weten. :) Groetjes Cindy

Conny Rongen, 29-03-2014

Je kunt rechtstreeks bij Soner boeken. Zijn e-mail adres is [email protected] Zeg er maar bij dat je het adres van Jos en Conny hebt gekregen. Het zijn super liever leuke mensen. Wat in de beoordelingen staat is echt waar. Je komt in een warm bad. Wij gaan voor de 3e keer nu. Het is helemaal fantastisch. Heel veel succes.

Ik heb dan ook een vraag aan jou. Ik ben dus op zoek naar goedkope vliegtickets. Heb jij misschien tips voor mij?

Groetjes Conny Rongen

Conny Rongen, 31-03-2014

Hallo Cindy,

Je kunt kijken op www.oteltemelapart.com. Daar staat hoe het in z'n werk gaat. Stuur een mail in het engels naar Soner. De transfer kun je ook met Soner regelen. Hij kan je ophalen van het vliegveld, tegen vergoeding natuurlijk. Op deze site staan ook 2 adressen voor vliegtickets . Ook staat er de naam van Jeanet bij. Jeanet is de contactpersoon voor Nederland. Zij is een dame die daar heel vaak komt, en kan je evt. ook nog tips geven.

Suc6 ermee! Groetjes Conny

Appartement info