Appartement Temel

Appartement
Appartement Temel

Laatste review

Mooie ruime kamers en een zeer gemoedelijke sfeer.

Arna & Gertjan,
17-7-2018

Fantastische en vriendelijke mensen .Top appartement!!

166 reviews over Appartement Temel in het Nederlands

Mooie ruime kamers en een zeer gemoedelijke sfeer.

Arna & Gertjan,
17-7-2018

Fantastische en vriendelijke mensen .Top appartement!!

Fantastisch, geweldig, intiem, privé.

Frits Klop,
12-8-2017

Perfecte plek voor een relaxte vakantie. De hele grote appartementen geven je het gevoel dat je gewoon thuis bent. De ontzettende vriendelijke eigenaar Soner en zijn schat van een vrouw Fatma zullen alles in het werk stellen om het jou perfect naar je zin te maken. Het zwembad is misschien wat klein maar voor ons groot genoeg om af te koelen. Het is een perfecte plek om de omgeving te verkennen en het Dolmusstation is 5 min lopen. Centrum 5 minuten lopen. 4 supermarkten heel dicht in de buurt. Verschillende restaurants binnen enkele minuten ben je er al en er is keus genoeg. De appartementen zijn ook van alle gemakken voorzien. Hier mag en kan je zelf je vakantie bepalen en uitvoeren als je ook genoeg heb van All in. Heerlijk zelf je tijd bepalen van 1 tot 90 dagen zelf je tickets boeken en de eigenaar komt je van het vliegveld halen en zal je ook weer brengen. Dit moet je meemaken om te geloven de meeste gasten komen hier al meerdere jaren dat zegt genoeg.

dit is een top apartement zeer gast vrij

laurens,
5-8-2017

ik kan geen negatieve dingen bedenken het is een top familie appartement

is onlangs helemaal vernieuwd als je iets wilt weten die familie helpt je ook overal mee

Warm bad

Lia Rodenhuis
10-12-2016

Net zoals ieder jaar kom je weer in een warm bad terecht bij Soner en Fatma ! Wat zijn het toch een lieve mensen, niets is hun teveel, ze hebben echt álles voor je over ! Niet voor niets kom ik ieder jaar weer terug bij hun en hun lieve kinderen.

Matty van Til
16-9-2016

Dat het super lieven mensen zijn en dat het een heel klein appartement is

Geweldig!

Fam. Grinwis - de Rooij
8-5-2016

Super lieve mensen, netjes opgehaald en gebracht naar het vliegveld. Alles kunnen ze regelen voor je en voor oudere mensen staan ze altijd klaar! Echt een top vakantie. Is echt een aanraarder voor iedereen. Ze spreken aardig Nederlands dus als je alleen maar Nederlands kan is dat helemaal geen probleem.

het is een top apartement

laurens
2-5-2016

de gast vrouw en heer die maken het helemaal niks is hun te gek ze hebben niet voor niets ieder jaar de zoover award

Kan echt niet beter!

Christiaan Zeegers
21-12-2015

Geen minpunten!! Value for money, Fantastisch Verzorgd. Wordt voledig opgenomen in de .familie

Sonar, Fatma en de kids pakte je in met warmte! Ligging goed centraal

En de apartment een zijn ruin,created en compleet.

Matty van Til
7-9-2015

Super super super leuke mensen die dit appartement runnen. Kan alleen maar lovende dingen bedenken

Het voelt als thuiskomen!!

Fam-Korkmaz
19-8-2015

Voor het vierde jaar naar Temel geweest en wat voelen we ons daar thuis. En dat was niet omdat we er nu al vier jaar komen, want iedereen die we daar ontmoet hebben, heeft datzelfde gevoel.

Soner, Fatma, Rumeysa en Halim zijn zo'n lieve familie, die echt altijd voor je klaar staan.

Er kan niet via een Nederlandse reisorganisatie geboekt worden, maar via de mail is er zeer goed te communiceren met de eigenaar (oteltemelapart.com). Hij kan ook zorgen voor de transfer naar het appartement.

We gaan volgend jaar vast weer :-)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Temel in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Temel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.