Hotel Surtel

144 reviews over Hotel Surtel in het Nederlands

Schreckliches Hotel

Sahar
21-8-2017

Kein All inclusive Hotel.Kellner schimpfen , wenn sie nicht ständig mit Trinkgeld gefüttert werden und schenken Getränke nicht mehr aus oder scmeissen es fast hin, vor allem der Hüseyin und Besonders Hasan von der Bar.

Kinder wurden beschimpft, sie sollen weggehen und durften keine Getränke bestellen.Wurden ständig von den beiden ermahnt.

Kellner waren nur auf Alleinreisende Frauen fixiert, wollten Bekannschaften schliessen und flirteten , fühlten sich von anderen Gästen gestört.

Rezeption sehr unfreundlich und genervt.

Restaurant sehr dreckig

Fijn hotel mooie ligging overal dichtbij

Gins raap
3-7-2017

We komen nu er 8 jaar word elk jaar aan gewerkt om het beter te maken eten was dit jaar goed Kok was op curcus geweest vriendelijk personeel kamers goed schoon maar eenvoudige kamers maar douche is schoon en bedden zijn goed het is geen 5. Sterren hou daar rekening mee maar zijn al 8 jaar tevreden in oktober gaan we weer voor een week

Hotel surtel

Duquenois marino
17-7-2016

Geen erco eten koud geen keuze van eten stopcontacten uit de muur geen WiFi 30 stoelen aan zwembad amper 3 parasols

Volgend jaar weer

Gijs raap
27-7-2015

Voor het vijfde jaar nog. Steeds goed voor de prijs we waren er 21 dagen leuk personeel wel iets gerenoveerd maar dit jaar eten heel slecht hadden kok uit bulgarijen Maar verder nog steeds leuk verblijf het is gewoon een leuk hotel voor dat geld en voor weinig kan je ook buiten de deur eten ik verheug me alweer op volgend jaar

redelijk hotel, prima ligging

S. Kabout
5-6-2015

Heb er helaas maar 1 1/2 dag kunnen zijn ivm overlijden (schoon)zuster. Kamers zien er netjes uit, kamermeisjes en receptie personeel erg aardig, bediendend personeel minder, waren lichtelijk ingeinteresseerd, spraken geen woord Engels.

Ligging t.o.v. centrum fantastisch. Neem geen kamer met de nummers 405-409 want dan zit je onder het restaurant en wordt je om half 8 in de ochtend wakker gemaakt door schuifende stoelpoten op plavuizen. Neem ook geen kamer met oneven nummers, want dan zit aan die kant een disco die tot rond half 4 door gaat en een moskee waar om de paar uur de imam aan het zingen is. Zwembad is ook erg klein, met weinig ligstoelen. Ook kun je maar op bepaalde tijden koffie krijgen, (ontbijt en rond 16/16.30 uur). Nog een minpunt. Eten was goed voor zover wij in die paar dagen hebben kunnen beoordelen.

Prima hotel perfecte ligging

kenneth
27-6-2014

Zeker voor de prijs die wij hebben betaald is wel all in, grote kamer erg schoon goed eten vriendelijk en behulpzaam+ personeel ligging in het gezellige centrum van kusadasi

Leuk hotel voor de prijs

Gijsraap
26-6-2014

Voor vierde jaar dit hotel dicht bij de boulevard en centrum de kamers zijn in orde de bediening is goed vriendelijk personeel en als je dan kijkt wat je betaald is de prijs/kwalitetverhouding goed als je beter wil moet je een resort nemen ben je het dubbele kwijt en zit je ver buiten de stad en je kan elke dag een taxi nemen. Wat ook duur is volgend jaar gaan we 21 dagen dan is ook het hotel gerenoveerd dus verheug me er op

Niet wat je verwacht.

Carolineh
14-1-2014

Het hotel Surtel in Kusadasi bied u een allin! aan, maar die trekt op niets! Je kon geen koffie drinken na de maaltijd ( Verboden) Drank beperking, enkel tijdens de maaltijden en met een beperking tot 4 soorten drank. Het is was ok, niet slecht van smaak maar zeer weinig variatie. Het zwambad is niet zoals op de foto, klein en zeer vuil! Op de foto's en in de uitleg zijn er verschilllende bars maar er is effectief maar 1 en die is niet altijd open en heeft niet altijd veel drank in stock. Persooneel vriendelijk en zeker als je een vrouw bent.

Dit nooit weer!!

B.Engelaar
9-10-2013

Dit Hotel verdient niet eens de naam van Hotel,en dan 3 sterren,nog niet eens 2 sterren waard:1alleen de entree is na behoren,verder is het in 80'jaren stijl,oud kapot,scheef ,tafels taras,kapot,zwembad met een vieze vetten rand,vloer zwembad waar je bijna doorheen zakt,veel te weinig ligbedden.eten veel te koud,weinig variatie,2 x hebben we een stukje fruit gehad(appel en een plakje meloen)brood was alleen stokbrood in hompe gesneden.dan koffie,die kan je alleen tijdens het ontbijt krijgen,en s'middags om half 5 met een soort pepernoot als traktatie.

Dan water,voor Bulgaren was het gratis,om drinkflesjes te vullen,wij werden op de vingers getikt,die moest je maar kopen,en dat bij allinclussief,op je kamer was ook geen drinkbeker of drinkglas te vinden.

Nee voor Bulgaren en Turken een fijn Hotel,en misschien jonge vrouwen,maar voor ons was het meer een Jeugdherberg.

jes te vullen

de beste plek die ik ooit heb gehad.

p bus
25-9-2013

naar alle verhalen van slecht hotel heb het mij meegevallen

de verzorging en omgang was prima ;niets van vuil of vies gemerkt

maar ja klagers heb je altijd;die hebben ik + mijn vrouw ontlopen ???

het ETEN was gewoon goed+ genoeg;de ligging SUPER echt wat ik wilde

kon niet beter

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Surtel in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Surtel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Surtel scoort een 6.31 uit 10 op basis van 144 reviews.