Hotel Suhan 360 & Spa

• Sauna
Meer hotelinfo

20 reviews over Hotel Suhan 360 & Spa

• 3Rick22-06-2019

Raad dit mensen zwaar af !

de bediening , personeel spreken geen Engels je wordt in een kamer gezet die niet eens van te voren is gecontroleerd het buffet is super klein wat ik overigens niet gewend ben . Ik ben vaak zat ik Turkije geweest waar alles wel prima was. Dit hotel is geen 5 Sterren waard zou het misschien net 3 sterren geven ! De glazen zijn Vies de kamers stinken spullen doen het niet zoals de koelkast etc Het enige positieve was het zwembad en het uitzicht en daar is voor de rest alles wel mee gezegd. Dit was voor mij gelijk de laatste keer in kusadasi zonde van me geld en zonde van me tijd geweest ! Maar helaas de volgende keer beter fijn weekend

• 4PAtricia15-06-2019

Nooit meer

Eten was koud, kregen geen info over waar de kamer restaurant en andere faciliteiten waren. A la Carte restaurant niet open. Geen gelegenheid tot aankoop van drank of snack aan het strand. Geen kussens op de ligbedden.onvriendelijke mensen.

• 7Bert en Renée03-06-2019

Schitterend hotel met zeer slecht en koud eten

De vakantie begon al slecht toen we aankwamen op het vliegveld van Izmir: in de bus moesten wij al ruim een uur wachten zonder enige reden.. Op de terugweg met vliegmaatschappij waren de stewardessen zeer slecht gehumeurd en kregen we een slechte behandeling. Over het hotel, Suhan 360: het hotel an sich is mooi, de kamers ook, maar het eten is erbarmelijk: koud en niet te eten. En dat terwijl het een all inclusive hotel is.. Het personeel is wel uiterst vriendelijk, alleen deed de directie niets met de tientallen klachten die binnen waren gekomen over het zeer slechte eten. En touroperator schitterde in afwezigheid, als toerist moet je zelf contact met hen opnemen, je telefoonnummer doorgeven en dan hoor je vervolgens niets meer. Zoals gezegd zijn de kamers erg mooi en wordt er goed schoongemaakt. Maar een tweede keer Suhan valt te betwijfelen, zonde.

• 9Annie pit02-06-2019

Fantastisch!!

Ik heb een heerlijke vakantie gehad. Zou zeker teruggaan. Het personeel is zo ontzettend lief. Ozgan, de dames bij het ontbijt, de obers s'avonds bij het diner. Iedereen geeft je een geweldig vakantiegevoel.
    Werd echt enorm in de watten gelegd. Mooie grote kamers met uitzicht over zee. Heerlijke douche. Eten was goed. Dolmus voor de deur. Gewoon alles heerlijk. Zeker een aanrader.

Alleenreizend

• 6Malika Makhlouf10-05-2019

Dit word geen 2e keer

Wij vonden het eten slecht. Ochtend was te doen, middag stond er bijna niks bij het buffet en in de avond was het totaal niet gevarieerd. Er is ook totaal geen animatie, je moet jezelf vermaken anders is het saai daar. De kamers zijn mooi, maar meer voor stellen of pas getrouwde koppels.

Met vrienden

• 10Pascal10-03-2019

Fantastisch, super relaxed, Turkse gastvrijheid.

Uitstekend hotel net buiten Kusadasi gelegen op een heuvel met een prachtig uitzicht. Centrum is aan te lopen, maar voor nog geen 3 euro heb je een taxi. Zeker voor de terugweg vanwege bergop een aanrader. Comfortabel hotel met vriendelijk en beleefd personeel. Als je binnenkomt staat achter de receptie een dame (Gizem) je gelijk met een glimlach te verwelkomen. Manager Mehmet heeft het goed onder controle, men gaf ons het absolute vakantie gevoel waarvoor je graag nog een keer terug wil gaan. Kamer met zeezicht is een absolute aanrader.

• 9Fatih Yeginer06-01-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wij hebben hier 10 dagen doorgebracht met 3 kinderen. De kamer was ruim genoeg en werd elke dag netjes schoongemaakt en alles werd aangevuld (shampoo, zeep en water!) Het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam.

Met jonge kinderen

• 2018
    7Schipper17-10-2018

Leuk hotel maar geen tweede keer

Goed hotel op een prima locatie nabij het centrum. Eten is redelijk maar niet echt gevarieerd. Iedereen eet hier tenminste zijn bordje leeg dus geen Russische mentaliteit Personeel erg vriendelijk bij enkele kun je merken dat het eind van het seizoen is. Kamers zijn luxe en erg schoon. Muziek bij het zwembad is ergerlijk elke dag het zelfde bandje. Strand? Dat mag je geen stand noemen. Met een busje wordt je naar een( strand) gebracht waar ik mijn hond nog niet uit wil laten.

• 2017
    5Fam. Strijk07-10-2017

Never nooit meer naar dit hotel zeker niet all inn

Vriendelijk personeel mooie kamers eten superslecht, koud, smakeloos,mensen zijn er zelfs ziek van geworden ligging was ook niet wat was beloofd Korumar ligt op 2,2 km van t centrum en volgens verschillende bronnen was dit op 1 km van t centrum maar korumar ligt dichterbij dus dat kan zeker niet ik denk zeker een km of 4 dat deze locatie van t centrum ligt

• 10Peter Sickman01-06-2017

Top-vakantie

Alles eigenlijk, personeel- restaurant- het eten-de rust-het management-gastvrijheid en zeker het uitzicht. Normaal ben ik wel kritisch maar dat hoefde hier niet. Dit is een hotel waar je onder deze omstandigheid graag terug komt.

Met vrienden

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • JacuzziAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages