Hotel Sozer

6.6Voldoende

Turkije, Egeïsche Zee, Kusadasi

Op vakantie geweest naar Sozer?

6.6Voldoende

• All inclusive
  • Kinderopvang
  • Sauna

9 reviews over Hotel Sozer

• 6Turkije08-04-2006

Zwembad ligt ingesloten , er valt geen zon daar te bespeuren. Zeker kamer nemen met uitzicht op zee, anders zit je op een muur te kijken. De balkons zijn ook niet helemaal te vertrouwen (tijdens onze reis viel er een leuning af) De receptionist is ook niet van de slimste. Eenvoudige kamers. Recht tov de zee, wel klein strand, gezellige winkels.

Gereisd in april 2006

• 8Liesbeth22-08-2005

Ik ben goed te spreken over het hotel. Het personeel is erg behulpzaam en aardig. De kamers zijn schoon maar wel wat gehorig. Het eten was niet onaardig, alleen het ontbijt kan wel wat afwisselender. Het hotel is prachtig gelegen aan de zee en dicht bij het centrum. Alleen het zwembad stelde niet veel voor.

• 7Kuber16-08-2005

Sozer ligt op een perfecte locatie bij strand en winkels. De binnenstad is wat verder lopen, maar goed te doen. Het personeel is er zeer behulpzaam. Het dakterras is geweldig. Het eten viel erg tegen. Ontbijt is te eenzijdig. Gelukkig zijn er genoeg restaurants in de buurt. Het zwembad stelt niets voor, maar goed onderhouden. De badkamers zijn erg gehorig. Je kunt met je buren praten in de badkamer.

• 5Helma13-08-2005

Voor een *hotel blijft Sozer onder de maat. De hotelkamers vertonen erg veel mankementen. Het zwembad is niet meer dan een groot uitgevallen bad en de privacy die je als zwemmer geniet is minimaal. Het schoonmaakpersoneel daarentegen verdient een grote pluim. Iedere dag worden de kamers schoongemaakt, de handdoeken vernieuwd. Het ontbijtbuffet is weinig afwisselend, maar voldoende. De ligging van het hotel ten opzichte van belangrijke faciliteiten (dokter/restaurants/winkels) is perfect en ook over de vriendelijkheid van het personeel zal ik niet klagen. Vakantiegangers die gewend zijn aan luxe, kunnen beter ergens anders boeken. Voor mensen die met minder genoegen nemen, is Sozer een mooie optie. Ik heb in ieder geval twee fantastische weken gehad met een groep die er net zo over dacht. Niet in de laatste plaats dankzij het barpersoneel!

• 6Fadime & Bulent08-08-2005

Wij zijn net terug uit Kusadasi en hebben er een geweldige tijd gehad. Het hotel heeft een perfecte ligging. Je steekt de straat over en je bent op het strand, 5 min lopen en je bevindt je midden i/h centrum. Niks op aan te merken. Het eten is vrijwel dagelijks hetzelfde en verveelt dus snel. De kamers worden dagelijks perfect schoongemaakt, echt heel goed. Zwembad is 3x niks. Veel te klein. Personeel is ontzettend aardig en servicegericht. Kortom, je krijgt wat je betaalt. Niet meer, niet minder. Daar moet je wel als vakantieganger nuchter in zijn.

• 4Ben en Veroni Smit03-08-2005

Het eten was waardeloos.De kamers smerig.De mensen zijn vriendelijk maar er gebeurt niet veel.de ligging is voor strand gangers oke.de badkamers (3stuks in een week ) smerig en defect

• 7sharon07-07-2005

ben er in afgelopen jaar oktober geweest was best heel leuk alleen de lakens waren erg hard ! en het eten was ook niet alles alleen de toetjes waren lekker en dames pas op voor de manager die wil je nog wel is een nachtelijk bezoekje brengen

Gereisd in juli 2005

• 8Coby de Lange28-02-2004

Wij zijn net terug uit Kusadasi echt geweldig was het. Ook het hotel was prima geen modern hotel maar wel een gezellig hotel heel vriendelijke mensen en als je niet te hoge eisen stelt aan het eten is dat ook prima, was er nl erg rustig dus het personeel was heel erg behulpzaam met leuke tips. Dus voor ons was het er heel leuk.

Gereisd in februari 2004

• 8J.A. van Geene02-01-2004

OKE dat zwembad is NIETS maar het dak vond ik het einde heerlijk met mijn dochet 14 dagen geweest en de meeste dagen kon je daar liggen zonder iemand tegen te komen rust rust rust. Het uitzicht op de zee is mooooi. Maar ook belangrijk heel centraal. En ....maar dat zijn de meeste hele aardige mensen

Gereisd in januari 2004

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking