Hotel Sentinus

• Sauna

127 reviews over Hotel Sentinus

• 8Jan30-05-2016

Een prima hotel Sentinus

Prima hotel mooie ligging aan de zee, het eten was uitstekend. Hele mooie tuin. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers werden heel goed schoongehouden, elke dag schone handdoeken.

Alleen gereisd in mei 2016

• 6santie09-07-2014

Wij gaan hier zeker niet meer terug !

Het eten was altijd lauw, heel weinig variatie. De all inn is zeker niet uitgebreid. ( vb geen enkele coctail, ook andere sterke dranken niet te vinden enkel vodka ) s'avonds in de bar, drankjes in plastic bekertjes. Bij de wijnglazen krijg je lippenstift van de vorige gratis. De beachbar is eigenlijk maar enkele uren open. Personeel doet wel hun uiterste best, maar doet wat opgedragen is. strand was wel goed, kleine visjes die leuk zijn om naar te kijken. We hadden gekozen voor een rust vakantie, maar zijn toch veel uit het hotel geweest omdat het echt tegensloeg.De meisjes van de spa zijn wel echt heel vriendelijk,steeds een praatje slagen en als je wilt enkele woorden turks lere. recht over het hotel kan je wel lekkere pizza/cocktails nemen. Met de dolmus kan je direct naar kusadasi en op loopafstand is er een overdekte markt waar je kan winkelen. Al bij al sloeg het hotel echt tegen, en wij gaan hier zeker niet meer terug

Gereisd met partner in september 2012

• 5Gretch13-06-2014

Mooi hotel, lange transfer.

Met dochter hier geweest, vreselijk lange transfer, ben slecht ter been, kamer naast elkaar gevraagd bij restaurant, mijn dochter wel ik niet, ik moest boven in het hoge gedeelte ver weg van haar. Receptie sprak bijna geen Engels dus met moeite duidelijk maken van de vergissing. Volgende dag kwam 7 deuren verder van haar een kamer vrij. Nou ja. Ik kon niet in het zwembad vanwege het trappetje dat ik niet meer opkwam. All In, maar geen water in de koelkast, (die het ook niet deed), halen bij het restaurant of watertank bij zwembad. Glaasje. lastig om 6 x per dag medicijnen in te nemen. Personeel restaurant, sommige vriendelijk en service bereid. Om 6 uur s`morgens met bus opgehaald geen hulp met koffer en rollator, ook geen ontbijt of zoiets. dat was de laatste vakantiedag, is voor betaald dacht ik zo. Dus conclusie voor mij: nooit meer naar Sentinus. Ik ben beter gewend in een All In hotel. Groetjes Gretch

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

• 2Desire van der Veldt13-06-2014

Aanfluiting

Leuke buitenkant, maar had beter door kunnen rijden. De transfer van de luchthaven nam 3 uur in beslag. De kamer was een leuke verrassing, groot terras erbij. Eten was echt slecht. Ik ben een makkelijke eter, maar soms was het gewoon vies. Weinig variatie. Na het eten was er geen terras om nog iets te drinken, 3 tafeltjes van ongemakkelijk metaal. Weinig sfeer. Alcohol werd krap geschonken, was van slechte kwaliteit en aangelengd. Service bij de bar ronduit slecht en beledigend. Rest mij nog dit: ga al 10 jaar naar Turkije en was altijd tevreden, heb nooit een slechte recensie geschreven, maar voor dit hotel een uitzondering gemaakt. Ps. Watervoorziening was bij het zwembad via een waterkoeler met dun straaltje. Alle gasten haalden daar hun water dus een wachtrij voor water. Mijn bed had geen normaal matras, maar een camping matje, de oplossing was een deken op het bed en daarop slapen vond het hotel.

Gereisd met partner in mei 2014

• 8bart devos en mieke13-06-2013

zeer goed

rustig hotel. zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Jansen25-11-2012

Geweldige vakantie!!!!!

Top hotel! Niet heel veel kamers (75) en dat vonden wij erg prettig geen lange rijen bij het eten en de bars! Personeel erg vriendelijk, kamers netjes en ook het zwembad was erg schoon. Het eten wat niet altijd even goed maar ja wat verwachten we er van? Wij gaan al een aantal jaren naar Turkije en altijd word hier weer over geklaagd, als je pindakaas of hagelslag wilt neem je dat toch zelf mee!!!!! Het avondeten was ook goed. En kijk eens naar de prijs wat je er voor betaald? Geweldig hotel tijd om weer te boeken!

Gereisd met partner in oktober 2012

• 4M. Hoogstraate12-10-2012

Dit nooit meer

Ligging en kamers prima. Het eten was waardeloos (koud, geen variatie), hygiene was ver te zoeken in bar en restaurant. Coctails niet all-in, weinig keuze in de bar, glazen werden niet afgewassen/gespoeld. Beachbar was maar een paar uur open, het eten in de snackbar ook koud. Personeel vriendelijk en gewillig, maar wisten niet beter. Prijs/ kwaliteit was niet in verhouding.

Gereisd met partner in september 2012

• 7Mieke14-04-2010

Gezellig

Klein hotel, vriendelijke mensen, ruime kamers , goed gelegen. Eten valt wel mee Prijs/kwaliteit gezien.

Gereisd met partner in augustus 2004

• 8Dominic06-03-2010

Leuk personeel, alleen het eten was minder

Het was een leuk hotel en het personeel was heel vriendelijk.

Het enige wat jammer was dat het eten niet in de smaak viel.

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Nicole26-01-2010

Geweldig!

Wij zijn er juni 2009 geweest. Het was onze eerste vakantie samen en alleen. Toen we daar aankwamen waren we meteen verkocht van de mooie ligging. Wel ver van het centrum, maar je betaald 1 euro voor een dolmus en je bent er. Erg mooie kamers, werden goed schoongemaakt. In het begin wel last van mieren, maar toen we dat gezegd hadden was het probleem zo weer verholpen. Goed en vriendelijk personeel. Je mocht ook gewoon je drankje meenemen naar je kamer. We waren vroeg in het seizoen, dus geen animatieteam. Dat miste we wel. Sommige delen waren wel oud, de lift is zeker geen aanrader. Je belande op verkeerde verdiepingen, maar ondanks dat: super vakantie!

Gereisd met partner in januari 2010

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand< 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages