Hotel SENTIDO Marina Suites - Adults Only

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag34°19°
Hotel SENTIDO Marina Suites - Adults Only
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Marina Suites - Adults Only voor je op een rij gezet:

213 reviews over Hotel SENTIDO Marina Suites - Adults Only in het Nederlands

We hebben een super vakantie gehad

Elly van der Ent, 22-10-2017

Dit hotel is echt een aanrader!! We hebben met onze dochter van 17 vorige week genoten van een heerlijke relaxte vakantie. Het hotel was super, schone grote kamers, geen bedbank maar een goed bed voor onze dochter. Heel vriendelijk en gezellig personeel. Het eten was goed. Elke dag schone baddoeken ook strandlakens. De kamer werd elke dag goed schoongemaakt en het bed ook regelmatig. Gezellig dichtbij het centrum. Het enige minpuntje was dat het zwembad echt koud is.Mooie excursie gemaakt naar Epheze met Diana travel. Wat minder ze beloven dat je met de boot van de Nederlandse vrouw meegaat waar we leuke beoordelingen van hadden gelezen. Je wordt gewoon bij een grote ongezellige boot afgezet. De transfer van ons was veel vroeger dan bij andere nederlandse gezinnen in dezelfde week. Wij wilden daar graag uitleg over maar de manager van die organisatie was echt heel onvriendelijk.

een droomhotel...

Sonja, 13-10-2017

Prachtige ligging en -uitzicht. Tip: neem een kamer met zeezicht, kost weinig meer en is echt wel de moeite. Mooie (bad)kamer: gezellig en ruim ingericht. Goede bedden. Fantastische keuken. Geniet op het prachtige terras van je maaltijden. Op een wip van het centrum. Zéér vriendelijk en gedienstig personeel. Kortom een hotel om terug te keren. Kinderen beneden 16 zijn niet toegelaten: heb daar zelf geen problemen mee, maar voelde wel goed aan dat er geen gejoel was. Wil daar nog terug naar toe!!!

fantastich

vandervelpen ronny, 29-9-2017

fijn hotel vriendelijk personeel eten dik ok ,wij hadden het geluk om er te zijn tijdens de "Bayram"allerlei zoetigheden op het dessert buffet gewoonweg fantastisch.

super hotel

brenda, 26-7-2017

voor de 2 keer sentido kusadashi geweldig gewoon niks is teveel als je iets vraagt management personeel koks poetsploeg eten ligging gewoon alles we zijn hier 3 weekjes geweest en volgend jaar zeker terug wij houden van dit hotel en wat ook mooi is ze zijn diervriendelijk wat voor ons veel betekend heel sentido super bedankt
EMEL TURKMEN, E-TİCARET, 29-7-2017

Beste Brenda,

Graag wil ik u bedanken voor uw aangename reactie. We vinden het fijn te lezen dat u genoten heeft van een uitstekende vakantie. Hopelijk mogen we u nogmaals in Sentido Marina Suites verwelkomen.

Fantastisch hotel

Vera, 3-7-2017

Het hotel is gewoon perfect personeel en management allemaal even vriendelijk het eten was heel lekker prachtig restaurant met zicht op de marina respect vooru mens en dier love iT volgend jaar terug zonder twijfel bedankt marina suites heel toffe vakantie gehad
EMEL TURKMEN, E-TİCARET, 20-7-2017

Beste Vera,

Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemenl dat u een fantastische verblijf had in Sentido Marina Suite. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Bijzonder tevreden!

MARC DE REU en CHRIS COUSSENS, 5-6-2017

We zijn aan onze 9e vakantie toe in dat hotel. We komen er tweemaal per seizoen, dus we zijn zéér tevreden klanten. De centrale, doch rustige ligging is perfect, omgeven door tientallen terrasjes! Op wandelafstand van het mooie, pitoreske centrum. De kamers zijn ruim en goed onderhouden. Het management en personeel zijn uiterst vriendelijk. De all-in formule is voor ons ideaal. Geen storende kinderen en geen animatie is voor ons een pluspunt. Het restaurant met buitenterras en panoramisch zicht is ook uniek. Dus wij komen terug in juni 2017!

Beste MARC DE REU en CHRIS COUSSENS,

Bedankt voor de waardering van onze 4 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemenl dat u een fantastische verblijf had in Sentido Marina Suites Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

General Manager Assistant

Nooit meer onder deze formule !

Paul Vermeylen, 21-5-2017

Prachtig hotel met uitermate vriendelijk personeel en perfecte ligging.

Spijtig van het eenzijdige voedselpakket en een ongelooflijk ondermaatse all-in drankenkaart. Na één uur al een discussie van een halve dag over een simpele cuba libre !!! Wat een verschil met ons vorige Sentido hotel in Kos , waar alles wel voorzien was.

In de toekomst kiezen wij dus voor een andere oplossing !

Beste Paul Vermeylen,

Bedankt voor uw beoordeling en praktische opmerkingen. We vinden het jammer te lezen dat uw vakantie niet volledig geslaagd was. Helaas heeft u deze opmerkigen niet gedeeld met ons tijdens in het hotel, we hadden graag de kans gekregen uw verblijf te verbeteren.

We hopen de kans te krijgen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst.

General Manager Assistant

Super vakantie voor een top prijs

Khedoe, 7-5-2017

Net buiten de drukte van het centrum met uitzicht op de jachthaven. In 5 min sta je in het centrum. Wij hebben een super vakantie gehad!

Beste Khedoe,

Graag wil ik u bedanken voor uw aangename reactie. We vinden het fijn te lezen dat u genoten heeft van een uitstekende vakantie. Hopelijk mogen we u nogmaals in Sentido Marina Suites Hotel verwelkomen.

General Manager Assistant

Voor de tweede keer hier genoten

Ria Janssen & Theo Kraan, 12-11-2016

Klein schalig hotel. Ruime kamers met dagelijkse schoonmaak. Elke dag veel keuze bij diner. Dagelijks buiten kunnen eten met zicht op de havens. Personeel vriendelijk. In eerste instantie half pension geboekt maar voor € 15.00 per dag per persoon om kunnen boeken naar all inclusive. Daar hoort dan ook de minibar bij. Men was duidelijk niet gewend deze bij te vullen.

Hotel ligt dicht bij haven en vanuit het restaurant zijn de cruiseschepen te zien. Dat waren er duidelijk minder dan voorgaande jaren. Met dolmus kun je naar de grotere stranden bij long beach. Het centrum met de vele winkels ligt op loopafstand. Terras "Candan bistro cafe" is een aanrader. Met het zeilschip "de Amores 1" (Turks/Nederlandse eigenaar) kun je een geheel verzorgde dagtocht maken. Te boeken via hun website. Ook een jeepsafari is heel leuk om te doen. Je komt dan in heel kleine dorpjes.

manager, E-TİCARET, 5-12-2016

Dear Janssen,

We are genuinely pleased to receive your evaluation that you have filled about Sentido Marina Suites Hotels services and facilities. On behalf of the entire Sentido Marina Suites Hotel Kusadasi team, we thank you for your kind feedback. It was our pleasure to have you stay with us. We hope to have the pleasure of welcoming you to Sentido Marina Suites Hotel in the nearest future.

Kind Regards

Sentido

Patrick visser, 19-10-2016

Heerlijk hotel vriendelijk personeel elke dag kamers opgeruimd en schoon mooi zwembad.tafeltennis.poolbiljart...ga hier zeker terugkomen volgendjaar...thank you sentido
General Manager, E-TİCARET, 25-10-2016

Dear Patrick Visser,

Kind Regards

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Marina Suites - Adults Only in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Marina Suites - Adults Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Marina Suites - Adults Only scoort een 8.88 uit 10 op basis van 238 reviews.