Hotel SENTIDO Marina Suites - Adults Only

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag24°15°
Hotel SENTIDO Marina Suites - Adults Only
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Marina Suites - Adults Only voor je op een rij gezet:

221 reviews over Hotel SENTIDO Marina Suites - Adults Only in het Nederlands

Het is een fijn hotel en de kamers zijn prachtig. Het zijn zeer ruime suites en zeer comfortabel.

Wel jammer dat het licht zeer schaars was. Een boek lezen was praktisch onmogelijk. Graag meer leeslampen.

Geweldig

Jasmine
12-10-2018

Het ligging is goed alles met loopafstand te bereiken, lekker eten warm genoeg elke dag word vers voor je gemaakt personeel super gezellig leuk atmosfeer. Jammer dat sentido geen eigen strand heeft voor de rest top hotel zeker aanrader, en zeker gezellig directeur 😄

Prachtige ligging

Johnny heuten
3-8-2018

Gezellig hotel met alle faciliteiten. Mooi uitzicht en goede ligging vlak bij t strand en tegenover een leuk haventje waar je een prachtig zicht op hebt tijdens het eten. De staf is super vriendelijk en doen er alles aan om het je zo comfortabel mogelijk te maken. Salim, kemal, ahmett, ozge en alle anderen thanks voor alles. Eten is gevarieerd en voor ieder wat te bieden. Zwembad is heerlijk en ligbedden meer als voldoende. Een echte aanrader voor wie van rust houd. John, Jenny, Jomar, lychelle

General Manager, E-TİCARET, 7-8-2018

Beste Johnny,

Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemenl dat u een fantastische verblijf had in Sentido Marina Suite Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Super vakantie

Knnpl
29-7-2018

Super hotel alleen voor volwassenen. We hebben ern standaard kamer maar het is erg leuk. Goed gewerkt. Nieuwe airconditioning, een comfortabel bed, dagelijkse schoonmark en vervanging van handdoeken, zelfs dagelijks schoone badhanddoek. Personeel is erg aardig en behulpzaam. Management is zeer professioneel. Je hoeft om 7 uur niet op te staan om een zonnebank bij het zwembad te claimen, er is voldoende ruimte bij het zwembad het hotel is volgeboekt maar nog steeds bij het zwembad op elk moment van de dag. Op het laatste moment hebben we gekozen voor halfpension belleig. Het eten is van uitstekende kwaliteit, vers en heerlijk. Drankjes was ook van goede kwaliteit. Het terras van het restaurant kijkt uit over de hoofdstraat langs de havenpromenade.

General Manager, E-TİCARET, 7-8-2018

Beste Knnpl,

Vriendelijke groeten

Mooi omgeving en Mooi hotel .

We hadden half pension geboekt maar bij het avondeten was geen drinken bij.

Op zijn minst zouden ze toch water mogen aanbieden want van het kraantjeswater mag je niet drinken. Dus water of frisdrank zou er op zijn minst mogen bij zijn. De kamers waren verzorgd en het hotel is vlak aan de haven en de vele winkels wat dus leuk is om te gaan wandelen omdat er genoeg te bezichten valt. Het eten was lekker buffet vorm s'morgens en s'avonds. Er is een mooi zwembad, maar je moest wel van s'morgensvroeg je handdoek leggen of je had geen plaats.Het is dus zijn 4 sterren waard !

Er is genoeg te doen in de buurt : een boottocht ( echte aanrader, safari , winkelstraatjes waar je kan afbieden ;) aquaparken in de buurt enz...

Dus vervelen is onmogelijk . Ook positief is dat de lokeale restaurensts en Bars spotgoedkoop zijn om te ten en te drinken dus mooi meegenomen !

General Manager, E-TİCARET, 21-7-2018

Beste Michael

Graag wil ik u bedanken voor uw aangename reactie. We vinden het fijn te lezen dat u genoten heeft van een uitstekende vakantie. Hopelijk mogen we u nogmaals in Sentido Marina Suites verwelkomen.

Niet meer

Brenda de rademaeker
13-7-2018

Ben daar voor de 3 keer geweest van 10 juni tot 1 juli best ok maar vroeger veel beter ze vroegen een borg van 50 euro per kamer staat nergens vermeld en kreeg je terug op het einde in liras waar ze nog een koers op nemen ook zodus geen 50 euro die je terug krijgt kwaliteit van eten en drinken niet goed cola light is water zo licht is hij ontbijt voor 7.15 uur geen brood rond 7.30 a 8 uur pas een omelet geen koks te zien ervoor was altijd wel iets mis ook avond eten verschillende bakken leeg snackbar ok maar wat ze serveren is niet hetzelfde dan op de menu receptie de juffrouw zou ook eens mogen lachen enz ...zonde want was veel beter ervoor voor mij niet meer

General Manager, E-TİCARET, 21-7-2018

Bedankt voor uw beoordeling en praktische opmerkingen. We vinden het jammer te lezen dat uw vakantie niet volledig geslaagd was. Helaas heeft u deze opmerkigen niet gedeeld met ons tijdens in het hotel, we hadden graag de kans gekregen uw verblijf te verbeteren.

We hopen de kans te krijgen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst.

Goed hotel weinig sfeer

ivonne
26-6-2018

de ligging tov centrum en de haven. alles op loopafstand. Klein compact hotel met goede nette kamers die voorzien zijn van wat je maar wenst. zelf een tandenborstel is aanwezig. terras om te ontbijten/diner is schitterend gelegen met uitzicht op de haven.

Sentiode staat voor extra service mmm dat begon al slecht. Receptie zegtgeen woord te veel voor de mevrouw die er is.o poolbar was dicht waardoor je in de lobby een drankje moet halen wat overigens goed betaal baar is idem de goede lunch. er wordt niet service en omzet gericht gedacht af en toe rondje zwembad bijv

In de avond 1 x per weekmuziek maar het is niet uitnodigend , bar benden is te donker en een paar kaarsjes zouden al sfeer geven.

eten;

Ontbijt prima al moet je lang in de rij wachten op een ei of pannenkoek. Mis alleen een vers sapje zoals Sentido dat normaal wel doet.

Diner in het begin niet naar verwachting ltste 2 dgn door nwe kok echt stukken beter.

General Manager, E-TİCARET, 4-7-2018

Beste

Graag wil ik u bedanken voor uw aangename reactie. We vinden het fijn te lezen dat u genoten heeft van een uitstekende vakantie. Hopelijk mogen we u nogmaals in Sentido MArina Suites verwelkomen.

Gewéldig.

Angela
13-6-2018

Heerlijk adults-only hotel. We hadden een standaard kamer, echter is deze zeer ruim. Goed werkende airco, prima bed, dagelijkse schoonmaak en handdoekwissel, zelfs dagelijks schoon badlaken.

Hier hoef je niet om 6u op te staan om een bedje aan bet zwembad te claimen, er is voldoende ruimte, het hotel is volgeboekt maar toch ieder moment van de dag wel ruimte aan het zwembad.

We hebben op het laatste moment toch voor half-pension gekozen: gelUkkig! Het eten is namelijk smorgens én Savonds van prima kwaliteit, in buffetvorm.

Iedere avond andere warme gerechten, met ruim voldoende salades of groentes die je zelf kunt samenstellen.

In de buurt zijn er overigens ook meer dan voldoende eetgelegenheden. Het restaurantterras kijkt uit over de hoofdstraat langs de havenpromenade.

In de verte zie je pigeonisland en de grote cruiseschepen.

Het oude centrum ligt op 15 minuten lopen, met de winkeltjes met opdringerige verkopers van nepspul.

General Manager, E-TİCARET, 19-6-2018

Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemenl dat u een fantastische verblijf had in Sentido MArina Suites. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten

We hebben een super vakantie gehad

Elly van der Ent
22-10-2017

Dit hotel is echt een aanrader!! We hebben met onze dochter van 17 vorige week genoten van een heerlijke relaxte vakantie. Het hotel was super, schone grote kamers, geen bedbank maar een goed bed voor onze dochter. Heel vriendelijk en gezellig personeel. Het eten was goed. Elke dag schone baddoeken ook strandlakens. De kamer werd elke dag goed schoongemaakt en het bed ook regelmatig. Gezellig dichtbij het centrum. Het enige minpuntje was dat het zwembad echt koud is.Mooie excursie gemaakt naar Epheze met Diana travel. Wat minder ze beloven dat je met de boot van de Nederlandse vrouw meegaat waar we leuke beoordelingen van hadden gelezen. Je wordt gewoon bij een grote ongezellige boot afgezet. De transfer van ons was veel vroeger dan bij andere nederlandse gezinnen in dezelfde week. Wij wilden daar graag uitleg over maar de manager van die organisatie was echt heel onvriendelijk.

General Manager, E-TİCARET, 5-6-2018

Thank you for appreciating our five star quality and service as well as for sharing your review on Zoover. We are glad to hear that you had an amazing stay at Sentido Marina Suites Hotel. We hope to welcome you soon for another memorable stay.

Best Regards

een droomhotel...

Sonja
13-10-2017

Prachtige ligging en -uitzicht. Tip: neem een kamer met zeezicht, kost weinig meer en is echt wel de moeite. Mooie (bad)kamer: gezellig en ruim ingericht. Goede bedden. Fantastische keuken. Geniet op het prachtige terras van je maaltijden. Op een wip van het centrum. Zéér vriendelijk en gedienstig personeel. Kortom een hotel om terug te keren. Kinderen beneden 16 zijn niet toegelaten: heb daar zelf geen problemen mee, maar voelde wel goed aan dat er geen gejoel was. Wil daar nog terug naar toe!!!

General Manager, E-TİCARET, 5-6-2018

Best Regards

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Marina Suites - Adults Only in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Marina Suites - Adults Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.