Hotel Ramada Resort Kusadasi & Golf

Hotel Ramada Resort Kusadasi & Golf
8,1

9 tips over Hotel Ramada Resort Kusadasi & Golf

Charlotte, 5-8-2015
Taxi naar centrum kost je 5 euro; je krijgt een kaartje met telefoonnummer mee zodat je kunt bellen om opgehaald te worden.
Martin Hoekstra, 4-8-2015
De taxi's hebben vaste tarieven en zijn veelal geschikt voor 6 personen. Met 5 personen in een taxi is de rit naar het centrum net zo duur als met de dolmus.
franksbewaarbox, 18-7-2015

Zorg dat je om half zeven in de morgen een handdoek op een bedje legt.

Zorg dat je om zeven uur in avond gaat eten.

vraag om een kamer in het gebouw bij de receptie.

Dolmus naar de stad voor 1 euro pp.

bij het afdingen in de stad betaal maximaal de helft van de vraagprijs, maar een kwart lukt soms ook !

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Resort Kusadasi & Golf voor je op een rij gezet:

Paul Rijksen, 22-6-2015

Meld bij de reisoperator alle klachten.

Zorg voor slippers met antislip zolen

Daarbij nog melden dat het animatieteam Kutay, Can, Cari, Ugur, Natalia en Batu ons zeer vermaakt hebben. Ook Chelsea en Nathy (stagemedewerkster Guest Relations) hebben hun allerbest gedaan om ons te helpen maar hun manager Guest Relations werkte totaal niet mee.

Ga á la carte eten. Was echt een topper.

Zeynep Kayak is een topper voor een schone kamer.

Marcel Daniëls, 12-6-2015
Wij hadden kamer 2214 en willen gelijk terug OO wat een verwennerij .Als je een excursie wil doen ga dan naar Efhese voor € 2.00 met de dolmus 25 min. rijden 5 min. verder rijden een leuke stad
Harry , 1-6-2015

Bezoek ook eens Efeze, Pamukkale en het Griekse eiland Samos.

Te voet naar het winkelcentrum van Kusadasi is goed te doen, maar dan moet je wel de achteruitgang nemen.

Harry , 1-6-2015
Bezoek ook eens het Griekse eiland Samos, Efeze en Pammukale. In één woord geweldig. Te voet naar het centrum van Kusadasi was goed te doen, maar dan moet je wel de achteruitgang nemen.
Monique van Oudshoorn, 1-6-2015
Geef de ober een fooi en hij zorgt er voor dat je iedere avond een tafel hebt in het restaurant.
Johan, 5-5-2015
Wil je eten, ga dan vroeg naar de eetzaal dan is er nog een plekje te vinden en nog servies.