Hotel Pine Bay Holiday Resort

8,8

Score uit 1996 reviews

65 tips over Hotel Pine Bay Holiday Resort

Wendy, 20-4-2016
Je kan gratis gebruik maken van de hamam speciaal voor gasten. er zijn namelijk 2 ruimtes. Een waar de betaalde behandelingen worden gedaan en de andere waar je heerlijk zelf met warm water en een zeepje in de weer kan gaan. Heerlijk afspoelen na een dagje zwembad en strand.
mike kooiman, 18-8-2015

boek het hotel en geen huisje hoe leuk dt ook lijkt. verwacht niet teveel van het eten en drinken,kom je snachts na 24.00 uur aan in je hotel mag je de drankjes zelf betalen (??) hoewel je wel betaald hebt voor de 1e dag ,echt absurt,melding van gemaakt maar gewoon 13 euro betaald bij uitchecken.

kinderannimatie team heeft meer personeel dan dat achter de bar staat s'avonds (??) zo wordt er bezuinigd,,tip ! boek zo veel mogelijk alla carte of ga eten in de stad zelf ,kinderen vonden het wel top

Iris , 29-7-2015
Boek zeker de eerste dag excursie want alles is snel volzet.

We hebben een aantal aanbieders voor Pine Bay Holiday Resort voor je op een rij gezet:

Mari, 18-7-2015
Neem waterschroeven mee want de zee ligt vol keien
xxsteffii, 22-6-2015
Met Dolmus 1 kan je voor 3 Lira (1 euro) naar Kusedasi Centrum, erg leuk om even te winkelen of wat te eten/drinken. In het resort rijden ze rond met 'golfkarretjes', als je slecht ter been bent of even geen zin hebt om te lopen kan je de golfkarretjes laten bellen en wordt je netjes van plek naar plek gebracht!
Pamela, 30-5-2015
Voor baby's; Pampers zijn te koop op het resort. Babyvoeding en potjes niet. Er wordt niet zoutloos gekookt dus voor baby's onder de 1 jaar kun je knijpzakjes het beste zelf meenemen.

mariska, 16-5-2015
Hoe hoger de kamernummers hoe centraler je zit (minder hoog)
Smid, 10-5-2015
Hamman in hotel zeker de moeite waard! Kusadasi kan met dolmus bus nr 1 voor hotel worden bezocht voor 1,25 of 3 lire p.p. enkele rit. Prima ritje langs de kust. Op woensdag is er markt = wel heel druk.
M., 9-5-2015
Bij dieetwensen zelf het hotel van te voren mailen in het Engels en je krijgt een vast contactpersoon en persoonlijke begeleiding bij de buffetten. wat ook erg handig kan zijn is dat je een dieetlijst meeneemt in het ned-turks (even googlen) en dat je evt. zelf nog wat voedingsmiddelen meeneemt voor bv. broodbeleg.
tymenrekers, 30-10-2014
1x reserveren in het Italiaanse restaurant is een aanrader.