Hotel Paloma Marina Suites - Adults Only

9.3Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Kusadasi

9.3Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Paloma Marina Suites - Adults Only voor je op een rij gezet:

313 reviews over Hotel Paloma Marina Suites - Adults Only

• 2019
    4Marianne11-11-2019

Ondermaats

Ondermaats Eten absoluut niet vers, niet proper in hotel, zijn beide ziek geweest van het eten. Nooit meer!

Gereisd met partner in september 2019

• 8Dirck Vroonland01-11-2019

Prima, kleinschalig en gezellig hotel.

Goed hotel, goed eten, vriendelijk personeel, prima ligging, leuk terras, uitzicht op jachthaven, zee. 2km lopen naar Kusasadi centrum.

General Manager, E-TİCARET, 13-11-2019

Bedankt voor de waardering van onze kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemenl dat u een fantastische verblijf had in Paloma Marina Suites Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Chantal09-09-2019

Genoten, prachtige omgeving

Wij hebben dit hotel geboekt nav de erg goede recenties. We begrijpen alleen niet hoe mensen zo belachelijk positief over dit hotel kunnen zijn. Service en kamers waren prima en een heerlijk zwembad waar het sowieso rustig is zonder gillende kinderen. Maar het eten was slecht. Iedere ochtend hetzelfde ontbijt met in een zwembad van olie liggende rauwe gebakken eieren, meter lang verschillende olijven en alleen stokbrood, geen andere lekkere broodjes. Er werd ook niet aangevuld als er wat op was. Zijn aantal keer naar Starbucks geweest en supermarkt voor het ontbijt. Trap vooral niet in het zogenaamde laat ontbijt, het hotel moet zich schamen hoe dit er uit ziet. Avondeten redelijk verschillend en smaakt op zich prima. Zijn 6x buiten de deur wezen eten. Overal super goed gegeten voor gemiddeld€20. Verder is het hotel lekker dicht bij het centrum en het strand. Kusadasi is prachtig en vooral daar van genoten.

General Manager, E-TİCARET, 16-09-2019

Graag wil ik u bedanken voor uw aangename reactie. We vinden het fijn te lezen dat u genoten heeft van een uitstekende vakantie. Hopelijk mogen we u nogmaals in Sentido Marina Suites Hotel verwelkomen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4ghislain ponsaerts08-09-2019

Het gelijkvloers bleek een kelderverdiepnig

Wij boekt een junior suits met de vermelding in het contract van touroperator gelijkvloers. Bij aankomst bleek dat met de aanduiding gelijkvloers wat royaal omgesprongen werd. Wij kwamen terecht in een KELDERVERDIEPING. Klachten hierover werden niet serieus genomen. Bovendien het contact met de verantwoordelijke ter plaatse was een ramp. Wij werden in bijzijn van de andere gasten publiekelijk vernederd. Dus niet boeken tenzij een kelderverdieping geen probleem is.

General Manager, E-TİCARET, 16-09-2019

Bedankt voor uw beoordeling en praktische opmerkingen. We vinden het jammer te lezen dat uw vakantie niet volledig geslaagd was. Helaas heeft u deze opmerkigen niet gedeeld met ons tijdens in het hotel, we hadden graag de kans gekregen uw verblijf te verbeteren. We hopen de kans te krijgen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst.

Gereisd met partner in juni 2019

• 5Esther06-09-2019

Anders dan verwacht

Beetje een raar hotel. De kamers zijn heel stoffer: met astma of een stofmijt allergie zit je hier verkeerd. Eigen eten en drinken meenemen naar het hotel mag niet, daar krijg je een boete voor. Eten en drinken in het hotel zelf is duur. Geen variatie bij het diner en het ontbijt is zeer matig. Enigste wat fijn is is de plek van dit hotel, aan de boulevard.

Gereisd met partner in september 2019

• Zeer goed

Zeer leuk hotel met vriendelijk personeel en ook een zeer vriendelijke manager. Het is zeer goed gelegen, op wandelafstand van alles. Er zijn ook toffe clubs en cafés in de buurt.

General Manager, E-TİCARET, 17-08-2019

Bedankt voor de waardering van onze kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemenl dat u een fantastische verblijf had in Sentido Marina Suites Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Johnny01-08-2019

Geweldig

Fijn gezellig hôtel met fijne crew. Iedereen wil 't je graag naar je zin maken, maar ze staan altijd klaar. Lekker gevarieerd eten. Fijn rustig zwembad. We komen zeker terug

General Manager, E-TİCARET, 02-08-2019

Beste Johnny

• 10Jenny31-07-2019

Geweldig

Een super gezellig hotel, waar iedereen je hartelijk verwelkomt en ook ten dienste staat , zeer familiair. Lekker eten en gevarieerd,voor ieder wat wils. Het ligt dicht bij t centrum wat de uitstapjes leuk maakt. Wij komen zeker terug

General Manager, E-TİCARET, 02-08-2019

Beste Jenny

• 8Jacobus21-07-2019

Aanrader voor wie in het centrum wil liggen.

Mooi hotel, ruime kamers met goed bed. Locatie perfect in centrum, restaurant klein maar gevarieerd eten. Zwembad goed, tuin rondom zwembad minder onderhouden. Ideaal voor mensen zonder kinderen.

General Manager, E-TİCARET, 30-07-2019

Bedankt voor de waardering van onze gute kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemenl dat u een fantastische verblijf had in Sentido Marina Suites Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Geboekt bij neckermann
  • 7BertenRenée20-07-2019

Goed hotel met een aantal aandachtspunten

Het is een leuk hotel met leuke kamers, klein balkon met amper uitzicht omdat er hoge plant en boom groei is. Bij drukke bezetting van het hotel is het zwembad echt te klein, het eten is redelijk, maar de lunch die je zelf moet betalen in de beneden bar is van bedenkelijk niveau. Het schoonmaakpersoneel vond ik brutaal en deden niet goed hun werk. Ik heb ze een paar keer betrapt dat zij uitrustten in leegstaande kamers waar ze langdurig verbleven. Zonder opgaaf van reden haalden zij ook mijn kaartje die in de binnendeur zat, weg zonder mij te informeren zodat ik een halve dag naar het kaartje aan het zoeken was. Na een aantal schoonmakers erop aangesproken te hebben vond ik de schoonmaakster die het gedaan had en zij bood hiervoor haar excuses aan. Het vertrouwen was weg en ik heb toen een andere kamer gevraagd en gekregen op een andere verdieping. Vliegmaatschappij Sunexpress wordt steeds slechter heb hier al eerder melding van gemaakt

General Manager, E-TİCARET, 30-07-2019

Gereisd met partner in juni 2019