Hotel Palm Wings Kusadasi Beach Resort

Hotel Palm Wings Kusadasi Beach Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Palm Wings Kusadasi Beach Resort voor je op een rij gezet:

307 reviews over Hotel Palm Wings Kusadasi Beach Resort in het Nederlands

Super vakantie

Linda
28-7-2018

Net en schoon hotel. Wij hadden een swim up kamer en dat is echt aan te raden ! Het centrum lag wel iets verder weg en in de nabije omgeving was niet erg veel.

Fam. Hoogervorst
17-6-2018

Rustig gelegen resort omgeven in wijk met luxe vakantiebungalows. Zeker geen druk uitgaansgebied wat de één prettig vind, een ander niet. Wij vonden het prima. Op ca. 150 mtr lopen van resort een kleinschalige bazaar, altijd grappig om ff rond te lopen. Centrum van Kusadasi met dolmusbusje nr 34 te bereiken, is ongeveer 25 minuutjes rijden en dat voor 5 TL p.p. (= 1 euro!!). Resort prachtig schoon, eten iedere dag gevarieerd. Leuk animatieteam, voor iedereen is er wel wat. Vanuit zwembad loop je zo het zandstrand op. Heerlijk en ook dit wordt keurig onderhouden. Wij hadden een swimmingroom kamer. Echt geweldig. Super verblijf gehad, als je echt niet zonder telefoon kan houdt er dan rekening mee dat de Wi-Fi verbinding verre van optimaal is. Wij hebben daar wel om moeten lachen hoe paniekerig mensen kunnen reageren.

Beste Gast,

Julıde DENIZ

Guets Relation Manager

guest.kusadasi@palmwings.com.tr

Fijn hotel met vriendelijk personeel

van den Haak
3-6-2018

Het is een prima hotel. We hadden een goede kamer, swimup kamer. Lekker zo van je terras het zwembadje in. Eten in het hotel is goed. Er is voor iedereen wat. Mijn dochter heeft gluten en iedere avond liep ze naar Mert toe en die liet samen met Nazmiye zien wat ze kon eten. Vrinedelijke mensen. Ze had zelf brood meegenomen en in de vriezer laten leggen en dat werd iedere ochtend voor haar eruit gehaald. Buiten het hotel is niet veel te beleven. Met de dolmus naar Kusadasi is het 20 minuten. In Kusadasi heb je een grote supermarkt Carefour Plus waar ze ook wat glutenvrije produkten verkopen zoals pasta, crackers en koekjes. Fijn hotel, het ligt ook aan het stand. Klein bouevardje over en je bent op het strand. Helaas worden ook hier handdoeken neergelegd. We zouden er nog wel eens naar toe willen.

Boven verwachting.

Diny Dolstra
2-6-2018

Na de gelezen recenties waren we wat terughoudend maar goed soms moet je het zelf ervaren. We werden vriendelijk ontvangen. Aangekomen op onze kamer viel ons op dat dit het eerste hotel was waar de afvoergoot van de douche eruit gehaald was en was schoongemaakt. De kamer was keurig schoon. Het gehele complex werd keurig onderhouden en schoongemaakt. Eten was goed en voldoende keuze voor een ieder. Het strand werd drukker bezocht dan het zwembad en je moest wel op tijd zijn voor een plekje bij het strand. Het is een zandstrand dus dat wel erg prettig. In de omgeving is niet veel te doen maar met de taxi of dolmus ben je zo in Kusadasi. Denk erom dat je genoeg geld bij je hebt want je kan daar in de omgeving niet pinnen. WiFi is er alleen in de hal dat vond ik wel een min puntje. Voor de rest is het ons prima bevallen en zullen we zeker weer overwegen om er heen te gaan.

fantastisch

schouwenaarsj@hetnet.nl
6-3-2018

prima en goede keuken fijne zwembaden

alles was perfect

Nooit meer

Simon Volger
3-10-2017

In het begin waren we verbaasd over de hoge en lage cijfers. Maar na verblijf in het D blok komen we niet hoger uit. Erg smerig de kamer. Zwembad vol schimmel. Gast relation komt goed helpen na een paar dagen klagen met meerdere personen uit hetzelfde blok. Ze gaven opdrachten goed schoon te maken zonder op tijd te letten de volgende dag kwam er na wederom klagen een stofzuiger aan te pas. Roosters zwembad werden afgespoten en gereinigd trappen zwembad zijn eruit gehaald.. om te reinigen. Geen blok D swim up kamer ivm schimmel zwembad. Eten koud toetjes wel lekker. Als je vroeg gehaald wordt voor excursie 6 uur smorgens geen ontbijt terwijl er 24 uur per dag iets moet zijn geen snackbar zoals beschreven. Mensen die ziek zijn en in ziekenhuis hebben gelegen en alleen gekookte rijst mogen moeten het maar uit zoeken te triest voor woorden.personeel groet niet terug op goedemorgen sommige doen erg hun best en willen echt wel moeite doen.

Duygu Atalay, Guest Relations Manager, 17-10-2017

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Mwahhhhh

Nada
1-10-2017

Na de recensies te hebben gelezen, was er een twijfel omdat iedereen het natuurlijk anders opvat. Een eigen perceptie, wij wouden dit dus ondervinden. De keuze alsnog gemaakt omdat wij een swimup room hadden, en direct aan het strand zitten. Dit zijn twee dikke pluspunten. Omdat wij zijn gebleven tot de laatste sluitingsdag hadden wij geen problemen met het vinden van een bedje aan het strand.

Ontbijt: ruime keuze elke dag, maar vooral in hetzelfde.

Lunch: zelfde als ontbijt, alles hetzelfde weinig variatie. Wat tegenviel was dat het eten in de warmhoud bakken eigenlijk zo goed als koud was. Lekkere salade en verse toetjes, dat wel.

Diner: heel af en toe afwisselend,voornamelijk hetzelfde en ook niet warm. Echt jammer, eerste paar dagen leuk, maar met 9 dagen vakantie ben je dit echt zat.

La carte: Italiaans gekozen, was meer Hollands pot. Aardappel, spinazie en vlees met jus.

Schoonmaak: voor het oog schoon, bedden werden opgemaakt.

Voor ons niet nog eens.

Geachte gasten,

Wij danken u namens Palm Wings Beach Resort&Spa Kuşadası voor uw waardevolle reactie die u heeft gedeeld.

De waardevolle meningen en suggesties van onze gasten is altijd onze primaire doel geweest om een betere service aan te bieden.

Wij stellen uw reactie erg op prijs, en vinden het erg jammer dat we uw hebben teleurgesteld over onze gerechten en over het personeel bij de service. Bij dezen bieden wij u onze welgemeende excuses aan.

Alle nodige maatregelen zijn genomen. U kunt er zeker van zijn dat we ons richten op het beste.

U bent altijd van harte welkom bij Palm Wings Kuşaadası. Met vriendelijke groet,

Net niet

Nuyu
30-9-2017

Mooi hotel, swim up kamer was ook super...maar het is het allemaal net niet, eten weinig variërend en koud, keuze qua drank ook heel karig, schoonmaak was helemaal om te huilen...animatie? Laat maar gewoon zitten...er werd weinig gedaan...misschien wel voor kinderen maar voor volwassenen is er weinig tot niets te doen.....en echt niemand kan er fatsoenlijk Engels....vooral aan de receptie vind ik dat toch wel een puntje!!!....echt jammer want het hotel heeft zeker potentie....maar zeker geen 5*......met 3* worden ze al hoog ingeschat..... wel hebben we vernomen dat verandering van management hier alles mee heeft te maken.......We hebben er toch maar iets van gemaakt en uiteindelijk een hele leuke vakantie gehad.....als ik ze 1 tip mag geven....voor het seizoen 2018..... neem een een manager van buiten Turkije en probeer het weer een beetje op te bouwen.....het kan een heel goed resort worden /zijn

Beste Gast,

Vriendelijk bedankt voor uw reactie op Zoover.

Uw beoordeling is belangrijk voor ons, hierdoor kunnen we onze kwaliteiten verbetren.

We hopen u ook komend seizoen van dienst te kunnen zijn.

Mocht u vragen of kamer voorkeuren hebben dan kunt u altijd e-mailen guest.kusadasi@palmwings.com.tr

Vriendelijk groet, Guest Relations

Fijn en klein hotel

Volkan
30-9-2017

Van 30 augustus tot 6 september waren wij in dit hotel. Het is niet te vergelijken met een 5* resort in Antalya/Lara maar alsnog hebben wij het erg fijn gehad. Het is een hotel die qua oppervlakte niet zo groot is, wat wij wel erg fijn vonden. Het transfer van en naar luchthaven duurt meer dan anderhalf uur, ook omdat er andere reizigers zijn waar je op moet wachten.

Wifi is er niet, wt erg jammer is.

We hadden een swim up kamer en kan deze zeker aanraden. Mocht normaal niet i.v.m. een kind van 2 jaar maar na goed overleg en het aannemen van het risico op "ongelukken" kon dit wel.

De schoonmaak was goed! Om de dag een kleine fooi achter gelaten (€2) en volgens mij helpt dit altijd wel. Naar het centrum van Kusadasi duurt het met de dolmus ongeveer 30 min. In de buurt van het hotel is er niets te doen.

Er is altijd wat te eten in het hotel en het eten vonden wij erg goed. We kunnen ons niet voorstellen dat er mensen zijn die de variatie niet voldoende vinden. Drinken moet je zelf halen tijdens het eten, waar niks mis mee is.

Strand schoon en voldoende ligbedjes. Ook bij het zwembad waren er voldoende ligbedden. Als je op tijd wakker bent kun je gelijk aan het water liggen maar er zijn er genoeg.

Het personeel erg vriendelijk. "Vrienden" geworden met een ober die elke avond een tafel voor ons reserveerde buiten en ons drinken bracht. Als je het personeel groet krijg je altijd een vriendelijke groet terug.

Zelfs de wc's bij het strand waren altijd schoon.

Wij (gezin met een kleine van 2 jaar) kunnen dit hotel aanraden.

Duygu Atalay, Guest Relations Manager, 30-9-2017
Wij bedanken u graag voor het delen van uw naam met onze gewaardeerde gast en voor uw zeer eerlijke interpretatie. Wij zijn blij uw bezoek gelukkig te maken en tevreden te zijn met onze diensten. We zouden je graag weer zien op onze volgende plaatsen. Şaygılarımla, Duygu Atalay Guest Relations Manager

Nooit meer

Michèle
26-9-2017

De omgeving van het hotel is echt helemaal niks als je voor je rust gaat is het ook geen aanbeveling het is net Rusland luid en onbeschoft gedrag. Het eten is er koud en waardeloos . Het personeel qua service laat te wensen over en ze begrijpen bijna geen Engels en je eten word op je bord gesmeten als een hond verwacht geen vriendelijkheid van hun .Het restaurant kan je geen restaurant noemen meer een vreetschuur of kantine hier word je ook bijna omver gelopen door personeel .Als je geen roker bent word je letterlijk uitgerookt over de hele omgeving echt vies .

Het strand is er redelijk mooi maar het zwembad is een vies zootje de schimmel langs de randen en onder de brug over het zwembad lag alleen maar afval .

Verwacht geen leuke toeristische omgeving in de buurt van het hotel het lijkt meer op een achterbuurt .

Geachte gasten,

U bent altijd van harte welkom bij Palm Wings Kuşadası. Met vriendelijke groet,

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm Wings Kusadasi Beach Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm Wings Kusadasi Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palm Wings Kusadasi Beach Resort scoort een 8.02 uit 10 op basis van 307 reviews.