Hotel Palm Wings Kusadasi Beach Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°13°
Hotel Palm Wings Kusadasi Beach Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Palm Wings Kusadasi Beach Resort voor je op een rij gezet:

271 reviews over Hotel Palm Wings Kusadasi Beach Resort in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

elly
21-10-2018

Prima hotel, uitstekend eten, mooi zandstrand. Schone toiletten. badkamer op de kamer dagelijks schoongemaakt, schone bedden eten was goed en gevarieerd. Wifi uitstekend zelfs op het strand.

Kan toppertje van Kusadasi worden.

Erico van den Engel
14-10-2018

Mooi hotel met prachtig strand en zwembad. Het strand en het zwembad worden perfect bijgehouden.

Vooral de man van het strand is niet alleen heel aardig maar ook erg goed in zijn werk. De openbare ruimtes worden ook netjes schoon gehouden. Onze kamer werd echter niet netjes schoon gehouden.

Zelfs voor ons als moeilijke eters was er iedere dag voldoende keuze. Ja soms was het lauw maar dat heb je thuis ook wel eens. Sommige medewerkers waren ontzettend aardig echter bij sommige veelal jonge medewerkers kwam er geen woord uit. De jongens/mannen van de animatie hebben door een vies spelletje diverse mensen bij de Bingo op vervelende wijze geld onttrokken. Vraag me af of de directie van het hotel dit weet. Gelet op prijs/kwaliteitsverhouding grote kans dat wij hier in 2019 weer heen gaan.

Nooit meer

Ilja en Raphael
15-8-2018

Vaak koud eten. Zeker de pasta's, eieren en nog veel meer dingen. Opdringerig animatieteam. Nee is nee! Een zwembad een grote tijd van de dag bezet vanwege aquagym, poolgame en waterpolo. De spellen die het animatieteam verzorgen zijn oud en versleten. Dartbord, dartpjjlen, tafeltennistafels. (Wat kost een nieuw dartbord en een setje pijlen nu?) Wij geven het een vijf. Een keer maar nooit meer.

Julide DENIZ, Guest Relations Manager, 17-8-2018

Beste Gast,

Vriendelijk bedankt voor uw reactie op Zoover.

Uw beoordeling is belangrijk voor ons, hierdoor kunnen we onze kwaliteiten verbetren.

We hopen u ook komend seizoen van dienst te kunnen zijn.

Mocht u vragen of kamer voorkeuren hebben dan kunt u altijd e-mailen guest.kusadasi@palmwings.com.tr

Vriendelijk groet,

Guest Relation Manager

guest.kusaddasi@palmwings.com.tr

Super vakantie

Linda
28-7-2018

Net en schoon hotel. Wij hadden een swim up kamer en dat is echt aan te raden ! Het centrum lag wel iets verder weg en in de nabije omgeving was niet erg veel.

Fam. Hoogervorst
17-6-2018

Rustig gelegen resort omgeven in wijk met luxe vakantiebungalows. Zeker geen druk uitgaansgebied wat de één prettig vind, een ander niet. Wij vonden het prima. Op ca. 150 mtr lopen van resort een kleinschalige bazaar, altijd grappig om ff rond te lopen. Centrum van Kusadasi met dolmusbusje nr 34 te bereiken, is ongeveer 25 minuutjes rijden en dat voor 5 TL p.p. (= 1 euro!!). Resort prachtig schoon, eten iedere dag gevarieerd. Leuk animatieteam, voor iedereen is er wel wat. Vanuit zwembad loop je zo het zandstrand op. Heerlijk en ook dit wordt keurig onderhouden. Wij hadden een swimmingroom kamer. Echt geweldig. Super verblijf gehad, als je echt niet zonder telefoon kan houdt er dan rekening mee dat de Wi-Fi verbinding verre van optimaal is. Wij hebben daar wel om moeten lachen hoe paniekerig mensen kunnen reageren.

Beste Gast,

Julıde DENIZ

Guets Relation Manager

guest.kusadasi@palmwings.com.tr

Fijn hotel met vriendelijk personeel

van den Haak
3-6-2018

Het is een prima hotel. We hadden een goede kamer, swimup kamer. Lekker zo van je terras het zwembadje in. Eten in het hotel is goed. Er is voor iedereen wat. Mijn dochter heeft gluten en iedere avond liep ze naar Mert toe en die liet samen met Nazmiye zien wat ze kon eten. Vrinedelijke mensen. Ze had zelf brood meegenomen en in de vriezer laten leggen en dat werd iedere ochtend voor haar eruit gehaald. Buiten het hotel is niet veel te beleven. Met de dolmus naar Kusadasi is het 20 minuten. In Kusadasi heb je een grote supermarkt Carefour Plus waar ze ook wat glutenvrije produkten verkopen zoals pasta, crackers en koekjes. Fijn hotel, het ligt ook aan het stand. Klein bouevardje over en je bent op het strand. Helaas worden ook hier handdoeken neergelegd. We zouden er nog wel eens naar toe willen.

Boven verwachting.

Diny Dolstra
2-6-2018

Na de gelezen recenties waren we wat terughoudend maar goed soms moet je het zelf ervaren. We werden vriendelijk ontvangen. Aangekomen op onze kamer viel ons op dat dit het eerste hotel was waar de afvoergoot van de douche eruit gehaald was en was schoongemaakt. De kamer was keurig schoon. Het gehele complex werd keurig onderhouden en schoongemaakt. Eten was goed en voldoende keuze voor een ieder. Het strand werd drukker bezocht dan het zwembad en je moest wel op tijd zijn voor een plekje bij het strand. Het is een zandstrand dus dat wel erg prettig. In de omgeving is niet veel te doen maar met de taxi of dolmus ben je zo in Kusadasi. Denk erom dat je genoeg geld bij je hebt want je kan daar in de omgeving niet pinnen. WiFi is er alleen in de hal dat vond ik wel een min puntje. Voor de rest is het ons prima bevallen en zullen we zeker weer overwegen om er heen te gaan.

fantastisch

schouwenaarsj
6-3-2018

prima en goede keuken fijne zwembaden

alles was perfect

Nooit meer

Simon Volger
3-10-2017

In het begin waren we verbaasd over de hoge en lage cijfers. Maar na verblijf in het D blok komen we niet hoger uit. Erg smerig de kamer. Zwembad vol schimmel. Gast relation komt goed helpen na een paar dagen klagen met meerdere personen uit hetzelfde blok. Ze gaven opdrachten goed schoon te maken zonder op tijd te letten de volgende dag kwam er na wederom klagen een stofzuiger aan te pas. Roosters zwembad werden afgespoten en gereinigd trappen zwembad zijn eruit gehaald.. om te reinigen. Geen blok D swim up kamer ivm schimmel zwembad. Eten koud toetjes wel lekker. Als je vroeg gehaald wordt voor excursie 6 uur smorgens geen ontbijt terwijl er 24 uur per dag iets moet zijn geen snackbar zoals beschreven. Mensen die ziek zijn en in ziekenhuis hebben gelegen en alleen gekookte rijst mogen moeten het maar uit zoeken te triest voor woorden.personeel groet niet terug op goedemorgen sommige doen erg hun best en willen echt wel moeite doen.

Duygu Atalay, Guest Relations Manager, 17-10-2017

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Mwahhhhh

Nada
1-10-2017

Na de recensies te hebben gelezen, was er een twijfel omdat iedereen het natuurlijk anders opvat. Een eigen perceptie, wij wouden dit dus ondervinden. De keuze alsnog gemaakt omdat wij een swimup room hadden, en direct aan het strand zitten. Dit zijn twee dikke pluspunten. Omdat wij zijn gebleven tot de laatste sluitingsdag hadden wij geen problemen met het vinden van een bedje aan het strand.

Ontbijt: ruime keuze elke dag, maar vooral in hetzelfde.

Lunch: zelfde als ontbijt, alles hetzelfde weinig variatie. Wat tegenviel was dat het eten in de warmhoud bakken eigenlijk zo goed als koud was. Lekkere salade en verse toetjes, dat wel.

Diner: heel af en toe afwisselend,voornamelijk hetzelfde en ook niet warm. Echt jammer, eerste paar dagen leuk, maar met 9 dagen vakantie ben je dit echt zat.

La carte: Italiaans gekozen, was meer Hollands pot. Aardappel, spinazie en vlees met jus.

Schoonmaak: voor het oog schoon, bedden werden opgemaakt.

Voor ons niet nog eens.

Duygu Atalay, Guest Relations Manager, 3-10-2017

Geachte gasten,

Wij danken u namens Palm Wings Beach Resort&Spa Kuşadası voor uw waardevolle reactie die u heeft gedeeld.

De waardevolle meningen en suggesties van onze gasten is altijd onze primaire doel geweest om een betere service aan te bieden.

Wij stellen uw reactie erg op prijs, en vinden het erg jammer dat we uw hebben teleurgesteld over onze gerechten en over het personeel bij de service. Bij dezen bieden wij u onze welgemeende excuses aan.

Alle nodige maatregelen zijn genomen. U kunt er zeker van zijn dat we ons richten op het beste.

U bent altijd van harte welkom bij Palm Wings Kuşaadası. Met vriendelijke groet,

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm Wings Kusadasi Beach Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm Wings Kusadasi Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.