Hotel Palm Wings Ephesus

Hotel aan zeeWeer vandaag34°19°
Hotel Palm Wings Ephesus
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Palm Wings Ephesus voor je op een rij gezet:

503 reviews over Hotel Palm Wings Ephesus in het Nederlands

Heerlijke bestemming

Globetrotter, 16-5-2018

Meivakantie weekje Turkije; wil je even lekker bijkomen is dit hotel een dikke aanrader. Ligging is prachtig, ruim opgezet met verschillende zwembaden en een mooie tuin. Wij hadden een swim up family kamer, de toeslag meer dan waard, heerlijk zwembadje voor de deur om af te koelen of met je luchtbedje in te liggen. Altijd plek op de 'eigen' ligstoeltjes voor je ruime kamers. Vreemd was dat de kamer voor de kinderen juist aan het terras lagen en de ouderkamer verder weg. Die indeling moeten ze even omdraaien. WIFI was ook beter te ontvangen bij de kinderen op de kamer maar misschien was dat wel zo bedoeld ;) Wij vonden alleen het eten minder, wel goed, redelijk vers (op de kip van de snackbar na) etc. maar de keuze vonden wij minder als in andere all in hotels. Het strand was prachtig, vaste parasols en zachte matrassen op de strandbedden. Kids vonden al snel aansluiting. Animatie matig elke dag zelfde muziek. Introduik aan te raden.

gezellig hotel maar gevaarlijk glad!!

fam tuenter, 12-5-2018

het is een leuk hotel voor de prijs kwaliteits verhoudingen....het strand lekker dichtbij,glijbanen,animatie heel de dag door leuke avondshows,ook voor pubers.eten is goed word goed gelet op temperatuur zowel de bakken worden goed warm of koud gehouden en ze controleren het met een temperatuurmeter.echter zaten wij met ons gezin in de familiekamer in het bijgebouw op de tweede etage.....en sorry maar het is enorm gehorig lijkt wel of ze hele verbouwingen uitvoeren als je gaat slapen.....en bij een enorme regenbui liepen de swimuprooms onder in het gebouw helemaal onder water moesten leeg gehaald worden en opgeknapt worden...de lift heeft het een paar dagen niet gedaan, en de gallerij word met een beetje regen spekglad evenals de trappen in het gebouw.ook rondom de zwembaden word het enorm glad....maar de temperatuur van het water is dan wel weer fijn. de doucheruimte is heel ruim, maar zeker niet handig alles loopt onder .

Heerlijke vakantie en heerlijk verblijf gehad

Wijbrandi, 8-5-2018

Een prima hotel, prijs kwaliteit verhouding prima. Wij waren met 2 volwassenen en 3 kinderen. Hadden een familie kamer 1 hoog. Heel fijn want we hebben een x zo erg regen gehad dat swim up rooms onder ons waren onder gelopen met water. Hotel ligt verder wel afgelegen maar met dolmus kom je overal en kost bijna niets. Eten is prima. Voor elk wat wils. Strand is ook erg fijn mn omdat je er echt ver in moet voordat het diep wordt. Ideaal met kleintjes. Peuter en kleuter bad is ook heel mooi en vlakbij de glijbanen. Kamers worden iedere dag schoon gemaakt. Douche is wel onlogisch... geen klein dammetje oid waardoor het gauw een natte bende in de hele douche wordt. Wi-Fi is ook wel redelijk. Verder mensen erg vriendelijk, ook de locals.. erg behulpzaam met weg wijzen e.d. Efes is ook zeker een bezoekje waard, nog geen 15 min met de dolmus. Nadeel: de dagen vliegen te snel voorbij....

Zoek niet verder : Boeken !

Fam. Van der Tuin, 7-5-2018

Super hotel, kan echt geen minpuntje bedenken.

Wel moet ik zeggen dat wij hier in een redelijk rustige periode zaten, dus ik weet

niet hoe het is wanneer het hier topdruk is.

Maar wij hebben enorm genoten !

Ligging is wel buiten een dorp, dus wanneer je ergens naartoe wilt heb je vervoer nodig, maar met de dolmus kost dat praktisch niks, voor een euro ben je in Kusadasi.

Wel direct aan t een mooi zandstrand. Mocht je daar behoefte aan hebben gezien de grote hoeveelheid verschillende zwembaden.

Wij zaten in de familiekamer in de laagbouw, hartstikke netjes en ruim. Bestond uit 2 kamers, een hal, badkamer en een balkon, meer dan voldoende bergruimte en prima voorzieningen zoals bijvoorbeeld de goede douche.

Wij kiezen niet meer voor dit hotel

Korte, 15-10-2017

Mooi hotel met mooie ruime kamers schoonmaak was ook goed ,bij het strand restaurant kon je eten halen maar daar op eten was geen optie zodra je ging zitten aan een tafeltje had je gelijk veel wespen op je bord zitten daarom iedere middag in restaurant binnen moeten eten ,pizza's en turkse broden lagen bijna altijd aan gebrand in de bakken ,patat was iedere dag een slappe hap! Wel veel gevarieerd eten maar vaak koud .in de omgeving helemaal niks te doen waardoor de lobby iedere avond een chaos was,animatie overdag als savonds niet veel bijzonders !! Weinig personeel savonds achter de bar dus altijd druk bij de bar !!personeel wel allemaal even vriendelijk !!wifi was ook goed te doen !

Prima te doen

Van den Bosch, 12-10-2017

Het hotel zelf was schoon. Eten was super lekker. Kamers waren wat verouderd maar verder wel prima

Het strand op dit hotel was heel erg mooi personeel is heel erg vriendelijk in de avond is hier bijna niets te doen

Omdat het Annematie team hier niets doet en als je ze al ziet slapen ze in hun hokje bij het zwembad personeel haald wel de glazen op maar komt geen drinken brengen 1 jongen in de avond komt drinken brengen en maakt een leuk praatje met je

Fantastich

M. Benders, 27-9-2017

Geweldig hotel. Mooie moderne kamers in het hoofdgebouw. Heerlijk buffet. Genoeg te doen op het park. Je wordt overal vriendelijk geholpen en er is genoeg te doen in de omgeving. Mijn ouders hebben veel uitstapjes gemaakt naar het boerendorpje in de buurt en Ephesus alsmede Kusadasi zelf. Het hotel ligt buiten Kusadasi. Heerlijk rustig.

Fantastische ligging

Diana Tibben, 16-8-2017

Geweldige vakantie in een super hotel. De swim up familiekamer was fantastisch. Verder zeer mooie schone zwembaden. Ook loop je zo vanuit de tuin het strand op. Heerlijk gegeten en gedronken. Het personeel spreekt bijna allemaal Engels en is zeer servicegericht. Zeker in de bar in de lobby en op het daarbij horende terras. Na 1 avond weet de hoofd ober wat je drinkt en wordt je iedere avond weer zeer vriendelijk welkom geheten.
Nihal Ayaz / Guest Relations Manager, IT Manager, 31-8-2017

Beste Gast;

We willen U hierbij hartelijk bedanken voor het schrijven van een beoordeling over Uw vakantie in Palm Wings Ephesus Hotel. We zijn erg blij om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad en dat we aan jullie verwachtingen hebben voldaan.

We hopen jullie hier nogmaals te mogen verwelkomen, en dat jullie nogmaals een onvergetelijke tijd zullen beleven!

Met vriendelijke groet,

Topper

Robin-32, 29-7-2017

Mooi hotel, goed eten, leuke animatie alleen geen Nederlandse kids club. Staat wel op de site van touroperator. Hotel heeft geen nederlandse animator ingehuurd vanwege teweinig nederlanders in het hotel. Jammer dat ze alleen Turks en oekraiens praten en een klein beetje Engels.🙁
Nihal Ayaz / Guest Relations Manager, IT Manager, 31-8-2017

Beste Gaste;

Allereerst natuurlijk bedankt voor het nemen van de tijd en de moeite om ons hotel te beoordelen op Zoover. Fijn dat u over het algemeen tevreden was over onze services, goed ook dat u aangeeft wat eventuele verbeterpunten zijn. We kunnen alleen aspecten verbeteren als gasten duidelijk aangeven wat verbetert zou moeten worden.

Hopelijk mogen we u nogmaals verwelkomen in ons hotel..

Groeten,

Fantastisch goed hotel

Leon Zebregs, 11-7-2017

Het hotel is zo'n 2 jaar geleden helemaal opgeknapt en dat zie je ook. De kamers zijn erg schoon, beddengoed en handdoeken goed vervangen.

Het eten is er erg lekker en ruim voldoende keus. Vriendelijke bediening, 90% spreekt Engels, een enkeling ook Duits.

24 uur per dag is in de grote lobby alle drank, ook alcoholisch, verkrijgbaar. Met name Faik is erg gastgericht en voelt als een oude vriend!

Animatieteam echter was nog een beetje zoekende naar de juiste formule, wij zijn misschien net te vroeg geweest. De laatse 3 dagen ging het stukken beter. Vooral Fethiye en Suleiman zijn erg enthousiast en proberen de gasten mee te krijgen.

Alle kamers hebben zeezicht, omdat de balkons schuin geplaatst zijn, erg fijn. Als je de westkant kiest, krijgt de kamer pas na 18:00 uur zon! Erg fijn ook. Nadeel kan zijn dat je aan de kant van het amfitheater zit, waar s-avonds de kidsshow en animatieteam bezig zijn. Ik vind het geen probleem.

Alleen zijn op het strand geen losse parasols verkrijgbaar bij de ligbedden, dat is mijn enige minpunt.

Nihal Süzen Ayaz / Guest Relations Manager, IT Manager, 31-8-2017

Beste Gasten;

Met vriendelijke groet,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm Wings Ephesus in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm Wings Ephesus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palm Wings Ephesus scoort een 8.17 uit 10 op basis van 533 reviews.