Hotel Palm Wings Ephesus *****

Hotel Palm Wings Ephesus *****

Hotel Palm Wings Ephesus
Hotel Palm Wings Ephesus
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Palm Wings Ephesus voor je op een rij gezet:

499 reviews over Hotel Palm Wings Ephesus in het Nederlands

Wij kiezen niet meer voor dit hotel

Korte, 15-10-2017

Mooi hotel met mooie ruime kamers schoonmaak was ook goed ,bij het strand restaurant kon je eten halen maar daar op eten was geen optie zodra je ging zitten aan een tafeltje had je gelijk veel wespen op je bord zitten daarom iedere middag in restaurant binnen moeten eten ,pizza's en turkse broden lagen bijna altijd aan gebrand in de bakken ,patat was iedere dag een slappe hap! Wel veel gevarieerd eten maar vaak koud .in de omgeving helemaal niks te doen waardoor de lobby iedere avond een chaos was,animatie overdag als savonds niet veel bijzonders !! Weinig personeel savonds achter de bar dus altijd druk bij de bar !!personeel wel allemaal even vriendelijk !!wifi was ook goed te doen !

Prima te doen

Van den Bosch, 12-10-2017

Het hotel zelf was schoon. Eten was super lekker. Kamers waren wat verouderd maar verder wel prima

Het strand op dit hotel was heel erg mooi personeel is heel erg vriendelijk in de avond is hier bijna niets te doen

Omdat het Annematie team hier niets doet en als je ze al ziet slapen ze in hun hokje bij het zwembad personeel haald wel de glazen op maar komt geen drinken brengen 1 jongen in de avond komt drinken brengen en maakt een leuk praatje met je

Fantastich

M. Benders, 27-9-2017

Geweldig hotel. Mooie moderne kamers in het hoofdgebouw. Heerlijk buffet. Genoeg te doen op het park. Je wordt overal vriendelijk geholpen en er is genoeg te doen in de omgeving. Mijn ouders hebben veel uitstapjes gemaakt naar het boerendorpje in de buurt en Ephesus alsmede Kusadasi zelf. Het hotel ligt buiten Kusadasi. Heerlijk rustig.

Fantastische ligging

Diana Tibben, 16-8-2017

Geweldige vakantie in een super hotel. De swim up familiekamer was fantastisch. Verder zeer mooie schone zwembaden. Ook loop je zo vanuit de tuin het strand op. Heerlijk gegeten en gedronken. Het personeel spreekt bijna allemaal Engels en is zeer servicegericht. Zeker in de bar in de lobby en op het daarbij horende terras. Na 1 avond weet de hoofd ober wat je drinkt en wordt je iedere avond weer zeer vriendelijk welkom geheten.
Nihal Ayaz / Guest Relations Manager, IT Manager, 31-8-2017

Beste Gast;

We willen U hierbij hartelijk bedanken voor het schrijven van een beoordeling over Uw vakantie in Palm Wings Ephesus Hotel. We zijn erg blij om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad en dat we aan jullie verwachtingen hebben voldaan.

We hopen jullie hier nogmaals te mogen verwelkomen, en dat jullie nogmaals een onvergetelijke tijd zullen beleven!

Topper

Robin-32, 29-7-2017

Mooi hotel, goed eten, leuke animatie alleen geen Nederlandse kids club. Staat wel op de site van touroperator. Hotel heeft geen nederlandse animator ingehuurd vanwege teweinig nederlanders in het hotel. Jammer dat ze alleen Turks en oekraiens praten en een klein beetje Engels.🙁
Nihal Ayaz / Guest Relations Manager, IT Manager, 31-8-2017

Beste Gaste;

Allereerst natuurlijk bedankt voor het nemen van de tijd en de moeite om ons hotel te beoordelen op Zoover. Fijn dat u over het algemeen tevreden was over onze services, goed ook dat u aangeeft wat eventuele verbeterpunten zijn. We kunnen alleen aspecten verbeteren als gasten duidelijk aangeven wat verbetert zou moeten worden.

Hopelijk mogen we u nogmaals verwelkomen in ons hotel..

Groeten,

Fantastisch goed hotel

Leon Zebregs, 11-7-2017

Het hotel is zo'n 2 jaar geleden helemaal opgeknapt en dat zie je ook. De kamers zijn erg schoon, beddengoed en handdoeken goed vervangen.

Het eten is er erg lekker en ruim voldoende keus. Vriendelijke bediening, 90% spreekt Engels, een enkeling ook Duits.

24 uur per dag is in de grote lobby alle drank, ook alcoholisch, verkrijgbaar. Met name Faik is erg gastgericht en voelt als een oude vriend!

Animatieteam echter was nog een beetje zoekende naar de juiste formule, wij zijn misschien net te vroeg geweest. De laatse 3 dagen ging het stukken beter. Vooral Fethiye en Suleiman zijn erg enthousiast en proberen de gasten mee te krijgen.

Alle kamers hebben zeezicht, omdat de balkons schuin geplaatst zijn, erg fijn. Als je de westkant kiest, krijgt de kamer pas na 18:00 uur zon! Erg fijn ook. Nadeel kan zijn dat je aan de kant van het amfitheater zit, waar s-avonds de kidsshow en animatieteam bezig zijn. Ik vind het geen probleem.

Alleen zijn op het strand geen losse parasols verkrijgbaar bij de ligbedden, dat is mijn enige minpunt.

Nihal Süzen Ayaz / Guest Relations Manager, IT Manager, 31-8-2017

Beste Gasten;

Helemaal fantastisch

Ronald en Hellen Vos, 26-6-2017

Een prachtig hotel ( voorheen Surmeli ), helemaal gestript en opnieuw Ïngevuld".

Ruime kamers, zeezicht,

Al het personeel is vriendelijk en behulpzaam. In twee dagen heb je je vaste obers, die direct van alles voor je regelen, en al direct weten wat je graag drinkt bij lunch en diner.

Tip voor de eigenaars : koffie en theefaciliteiten op de kamers, en een walk-in douche.

Flink aantal zwembaden, met veel stoelen, en ook op het strand lig je heerlijk, en vlakbij alle barretjes en restaurants.

Enorm zwemparadijs voor kinderen.

Extra: swim-up kamers, met je eigen ppol.

Terugkomen ? Zeker en vast. Top.

Beste Gasten,

Allereerst bedankt voor het delen van uw mening met ons. Uw mening wordt zeker op prijs gesteld

Het is voor ons niet alleen belangrijk om te voldoen aan, maar eventueel de wensen van onze gasten te overtreffen.

Wij hopen erop u een volgende keer te mogen ontvangen in ons Hotel Palm Wings Ephesus.

Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen bij eventuele vragen.

Zonneklopper, 20-6-2017

Het hotel, het eten,animatie alles zeer goed .Wat je wel moet weten als je daar naartoe gaat is dat er niets te beleven valt buiten het hotel er rijden wel taxi's en dolmus maar naar Kusadasi toch wel 25min . Iemand die van rust houd en geen winkels nodig geeft is dit een zeer goedhotel.

Beste Gasten;

Valt erg tegen!

Gulsen, 18-6-2017

Toen we aankwamen lag er een stukje cracker op de vloer, nu we weggaan, 6 dagen later ligt die er nog.

Verder is het hotel "oke"

Ultra all inclusive maar als je gaat uitslapen tot 11 uur mag je nog ff een uur of anderhalf uur wachten op eten. 1 uur als je wilt snacken, 1.5 uur voor lunch.

'Vanaf 19.30 uur pas avondeten. Mijn kind had er wat moeite mee.

Na het avondeten is er bijna niets te doen. Draaien continue de zelfde liedjes.

Er zijn vele leukere hotels voor dezelfde prijs die wel non stop eten bieden en ook leuke programma's hebben gedurende de dag om men te vermaken.

Voor mij niet voor herhaling vatbaar

Beste Gaste;

Graag willen we U bedanken voor Uw tijd om Uw persoonlijke vakantie ervaringen in Palm Wings Ephesus hierbij te delen.

De feedback en persoonlijke mening van onze gasten is erg belangrijk voor ons, en willen U graag bedanken voor het hierbij delen van Uw persoonlijke ervaringen. Aarzelt U niet bij eventuele vragen of problemen tijdens uw verblijf om contact op te nemen met de Guest Relations of Receptie, om alle nodige notities te maken en om eventuele problemen zo snel en handig mogelijk op te lossen, we vinden het jammer het hierbij pas te lezen!

We willen U graag mededelen dat we al Uw feedback hebben doorgegeven aan de desbetreffende managers, en Uw feedback zal worden gebruikt in de meetings.

We hopen dat U nog lang zult nagenieten, en dat we U in de nabije toekomst weer mogen verwelkomen voor een welverdiende vakantie!

Fantastische plek

Miriam, 19-10-2016

Fantastische vakantie gehad, mooi uitzicht, mooie kamer met zeezicht en ruim balkon, dagelijks handdoeken sevice en schoonmaak van de kamer. Eten was heerlijk ook het a la cart is aan te bevelen ( div. Keren gebruik van gemaakt) ligbedden bij strand en zwembaden zijn er genoeg. De lounge is gezellig zo ook het terras. Koffie met wat lekkers is ook aan te raden. Een heerlijke tuin om even de benen te strekken en van de bomen en bloemen te genietenVoor de kids is er een leuke speeltuin en animatie. Ik ga zeker terug💥😎 mirt

Ik ga zeker terug

Nihal Ayaz Guest Relations Manager, IT Manager, 28-4-2017

Beste Gast,

Bedankt voor het beoordelen van ons hotel op Zoover. Zo te horen zijn jullie tevreden over ons hotel en onze services. Fijn om te horen dat zelfs verwachtingen overtroffen zijn! Dat is waar ons team naar streeft.

Hopelijk mogen we U een volgende keer weer in ons hotel verwelkomen...

Vriendelijke groeten,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm Wings Ephesus in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm Wings Ephesus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palm Wings Ephesus scoort een 8.16 uit 10 op basis van 529 reviews.