Hotel Ozka

7.4Goed

48 reviews over Hotel Ozka

• 7Sjoerd04-02-2010

leuk hotel

Het hotel was prima erg schoon en leuke animatie voor de kinderen. Het personeel was inderdaad erg aardig. het enige probleem was de ligging van het hotel deze was erg ongunstig op de berg. het was een hele onderneming om na het strand t gaan.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2000

• 6Kretaman14-09-2009

Heel fijn hotel.Niet al te groot.De bediening is echt super vriendelijk.Het ontbijt is mager,maar wel iedere dag vers.We zijn er voor het eerst geweest,maar gaan volgend jaar zeker terug. Niet geheel geschikt voor rolstoelen!

Gereisd met jonge kinderen in april 2008

• 6Tiny06-08-2009

Verwacht niet te veel

Zonder al te veel verwachtingen bezochten we hotel Özka. Wanneer je er met deze instelling heen gaat, zul je tevreden zijn met dit hotel. Alles in het hotel verdient zeker een voldoende, maar niet meer dan dat. De ligging, de kamers, en het zwembad zijn OK, en ook het personeel is erg vriendelijk. Echter, Ayse (manager)is niet zo vriendelijk naar iedereen als beweerd wordt in onderstaande reacties, en haar bui verschilt echt per dag. Het ontbijt is ronduit slecht. Hoewel we van tevoren wisten dat we een Turks ontbijt zouden krijgen en dus geen verse croissants hoefden te verwachten, gaat het er bij ons niet in dat een Turks ontbijt zo ongevarieerd zou zijn. Nogmaals, Özka is een leuk hotel als je er niet te veel van verwacht, en je zult er zeker een leuke vakantie hebben wanneer je niet van plan bent elke dag van 's ochtends tot 's avonds bij het (kleine) zwembad van Özka te liggen.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Tolga Incebuk25-11-2008

Super vakantie je voelt je thuis

Ik heb een heerlijke vakantie gehad. De hotelmanager Ayse was zeer vriendelijk en de twee eigenaren Halit en Necmi supervriendelijke mensen die altijd bereid waren om je de juiste tips te geven waar te vertoeven in Kusadasi. Ik voelde me er helemaal thuis. Kan niet wachten om er weer heen te gaan. Hoop alleen dat de matrassen lekkerder liggen.

Gereisd met partner in november 2008

• 10rw elout08-11-2008

mooi hotel

25 08 08 waren we daar ik vind het en leuk hotel mevrouw en ik gaan daar zeker in 2009 naar te rug het is ons daar heel goed bevallen we komen daar al drie jaar groetjes rein greet elout uit almere

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Kemper18-09-2008

Erg lieve mensen maar niet echt schoon

Wij hebben een prima verblijf gehad in hotel Ozka. Aan de kamers is weliswaar wat achterstallig onderhoud en er wordt niet echt goed schoongemaakt, maar we hadden elke dag nieuwe handdoeken en 2x per week nieuwe bedlinnen. De mensen zijn allemaal erg aardig en geinteresseerd en het uitzicht is erg mooi (als je tenminste niet aan de zijkant zit). Dolmus stopt voor de deur, maar voor de wandelaars is het centrum niet ver (wel via stijle weg!).

Ontbiijt is simpel maar wel elke dag vers.

Gereisd met partner in september 2008

• 5Marry wagensveld08-09-2008

Nooit meer

De eerste paar dagen gingen prima,maar daarna! je mag geen water,frisdrank of iets te eten meenemen naar je kamer,de manager van Ozka was behoorlijk onbeschoft daarover. De bedden zijn ronduit slecht de vering zit in je rug je kunt er niet fatsoenlijk op liggen laat staan uitrusten,De douche met toilet was ronduit vies te noemen in 8 dagen tijd niet 1 X schoongemaakt!Zwembad was zeer klein en vies de bodem was niet te zien troebel. Om een lang verhaal kort te houden sympathiek zijn ze hier niet,het was eens en NOOIT meer!!!!!

Gereisd met familie in september 2008

• 8hanneke01-09-2008

wij kwamen hier voor nood

wij kwamen in hotel ozka aan voor nood omdat onze zoon een gebroken been had en wij niet terug naar nederland konden vliegen Na een 14 dagen all inclusief hoetel kwamen we er in de avond aan en onze eerste indruk was goed Asya liep gelijk naar boven om de lift te halen voor onze zoon ook konden wij er nog eten ondanks dat haar kok er niet was het is een goed hotel voor je ontbjt en te slapen de kamer was schoon en het eten was goed wij kregen elke dag schone handdoeken en je hoefte maar iets te vragen of je wens ging in vervulling wij gaan zeker volgend jaar weer daar naar toe het was voor ons een geluk bij een ongeluk Asya bedankt voor alles en je ziet ons volgend jaar weer Hanneke Arnold en Dylan (gebroken been)

Gereisd met familie in september 2008

• 7Marion31-08-2008

prima prijs/kwaliteitsverhouding

Leuk familiehotel, goedkoop en simpel en zeer prima prijs/kwaliteitsverhouding. Aysha, de manager heeft heel wat moeite voor ons gedaan. Prachtig uitzicht en elke dag huishoudservice. Lekker zwembadje en ook belangrijk: Nooit gevechten om ligbedjes! Er schort wel 't één en ander aan onderhoud en het hotel raakt een beetje gedateerd, maar kamers, douche/wc en bedden zijn schoon en voldoen prima. Doorslaggevend voor ons was dat wij voor slechts 700 euro p.p. incl. vliegreis en ontbijt maar liefst 3 heerlijk zonnige weken (ja 22 dagen) midden in het hoogseizoen hebben gehad. Wij hadden dus ook geen Hilton-verwachtingen en voelden ons erg thuis in dit hotel. We hebben zo'n beetje alles gezien in de omgeving en alles met dolmus of taxi gedaan en vonden de ligging dus geen probleem. Overal heerlijke stranden, vooral ladies beach! Heerlijk eten, soms aten we voor 12 euro met 4 personen inclusief drinken, in de achterafstraatjes met de zeer vriendelijke Turkse bevolking.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8menno21-08-2008

Prima hotelletje om te zijn

Dit is een prima hotel, het personeel is vriendelijk en de kamers worden goed schoon gehouden. Voor de rest moet je je zelf wel vermaken in kusadasi en is het geen hotel om bij het zwembad te blijven.

Gereisd met partner in augustus 2007

Hotel Ozka info