Hotel Ömer Holiday Resort

Hotel Ömer Holiday Resort
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Ömer Holiday Resort voor je op een rij gezet:

194 reviews over Hotel Ömer Holiday Resort in het Nederlands

geen aanrader

Els
28-5-2018

het warme eten was echt geen topper... weinig afwisseling, koud eten, niet altijd even vers... er waren echter wel voldoende salades om uit te kiezen.

het personeel is super vriendelijk en doet er alles aan om je een fijn gevoel te geven. Animatie probeert je te betrekken in de activiteiten.

Buiten de animatie is er echt niets te doen in het hotel. Je hebt niet de mogelijkheid om een wandeling te gaan doen, want het domein is te klein. Het strand is onverzorgd en super klein, er zijn te weinig ligstoelen voor iedereen, dus als je niet 's morgens je handdoek gaat neerleggen heb je geen plaats meer. De muziek aan het zwembad stond super hard, waardoor je niet met elkaar kan praten. Het hotel heeft 4 sterren, maar is dit absoluut niet waard... Ik heb vooral ook veel last gehad van de andere gasten. dronken mensen, mensen die anderen lastig vielen... tot het moment dat ik me niet veilig voelde in mijn eigen kamer...

fantasties

p.visser
10-2-2018

hele mooie en gezellig resort met zeer vriendelijk personeel. 3x geweest was top.goed eten , gevarieerd, zeer aan te bevelen

Voor 1 x oke

Fam. Rodenburg
2-9-2017

Als je van zwembad + zonnen houdt zit je hier goed. Ligt aan drukke weg, overigens geen last van, dus als je van het resort wil altijd dolmus of taxi nemen. Eten was goed, wel eentonig. Daarom ook een aantal keer uit eten geweest. Kamer was keurig. Werd elke dag schoongemaakt. Resort was leuk om een keer te ervaren maar all inclusive is toch niets voor ons. Dus geen volgende keer. Animatieteam deed hun best en dat was ook wel grappig en leuk om te zien. Als je met kleine kinderen bent is dit een leuk resort. Elke avond mini-disco. Maar met oudere kinderen is er 's avonds niets te beleven. Helaas spreekt niet al het personeel goed Engels dus is t moeilijk je verstaanbaar te maken. Dit geldt niet voor een aantal jongens van het animatieteam. Overigens hebben we beide weekenden elke vrijdag, zaterdag en zondag een bruiloft gehad waardoor je als gast een gedeelte van het resort niet kon gebruiken...

leuke vakantie gehad

Jacob
13-8-2017

Gezien de wisselende reviews was het wel afwachten maar het was een goed hotel. De 4 turkse sterren bij dit hotel klopt wel. We kregen op de eerste dag niet onze geboekte kamer maar dat is de volgende dag opgelost, we kregen nog een extra diner in het a la carte restaurant.

Het eten was goed, voldoende afwisseling. Doordat het een buffet is zijn sommige gerechten niet altijd even warm maar dat is volgens mij in ieder all incl hotel een "probleem" . Voldoende salades en vers brood.

Er waren leuke shows, de animatie is goed. Het hotel ligt redelijk ver van het centrum maar dat is geen probleem, met de dolmus ben je in 10 min in het centrum. Alleen de drukke weg oversteken is wel een uitdaging. Er waren voldoende bedjes beschikbaar maar ook in dit hotel waren handoekleggers actief hierdoor toch veel bedjes de hele ochtend leeg. Was niet toegestaan maar handhaving niet gezien. Wij doen daar niet aan mee maar hadden elke dag een plekje alleen niet vooraan. Weinig strand bij dit hotel.

redelijk goed maar ga geen 2e keer

astrid walbeek
29-7-2017

ik zal beginnen met de slechte punten. het personeel bij de receptie spreekt nauwelijks Engels en je kunt e dus ook niets vragen of zeggen of je moet met gebarentaal werken. Als Levent er was van guest relations dan kun je het hem vragen en dan vertaald hij het voor je. erg jammer en erg frustrerend.

de keus in het eten bij het diner was erg slecht, 13 dagen geweest en 13 dagen hetzelfde alleen in een ander schaaltje met een ander sausje of andere groenten toegevoegd. Helaas ook dat de man met de blad blazer pas in de avond na zeker 22:30 pas begint. Ook erg frustrerend dat je in de avond in de rij moet staan en moet vechten voor een tafeltje buiten en daarna moet je zeker half uur wachten want is het onmogelijk om eten te halen zonder ruzie te krijgen.

We misten echt iemand die de boel daar aanstuurt.

ook erg jammer dat er regels zijn maar dat er niemand is die het controleert.

handdoeken op de ligbedden liggen er al om 7 uur ook al mag het niet, eten meenemen buiten het restaurant mag ook niet maar werd volop gedaan.

Het merendeel van het personeel weet niet hoe ze moeten lachen.

Ht restaurant zou ook wel een hele grote schoonmaak beurt mogen hebben en een opknap beurt voor de veranda buiten is ook niet verkeerd.

Er is wel wat achterstallig onderhoud maar de kamers zijn wel schoon.

wat ik ook jammer vindt is dat er maar heel weinig zitjes zijn bij de lobby en dat is de enige bar die in de avond open is, maar ja met 12 tafels en stoelen kom je niet zo ver in een groot hotel.

Maar er waren ook pluspunten. het ontbijt en de lunch waren zeer goed en daar zeer veel keus. Het park is mooi aangelegd en we hadden een schone kamer op een heel mooi punt. de mensen van het restaurant proberen Engels te praten en Ibrahim en Ramo en Mr. Nuri (a la carte) waren zeer aardig en vriendelijk en deden echt hun best. Ook de schoonmaakster deed haar werk goed maar sprak totaal geen Engels.

We hadden de airco kapot en binnen een half uur was het gerepareerd dat was super.

Ik wil niet alleen maar negatief klinken want we hebben ondanks alles toch wel een super vakantie gehad alleen zal ik niet meer voor een 2e keer terug gaan.

Waardeloos hotel niet boeken !!!

Sennur
23-7-2017

Kamers oud en vies. Personeel onbeschoft. Alles is zelf service. Geen glazen alles is plastic. Zelfs geen lokale efes hier maar goedkope shot Word hier ingeschonken. 5 x bruiloft in vakantie in ons hotel Word je ook ziek van. Negeer alle goeie reviews het is zonde van uw geld!!!!

Redelijk resort

Michael
7-6-2017

Tijdens ons verblijf veel gasten uit het Oostblok die toch wat andere normen en waarden hebben dan wij. Kamers zijn schoon maar erg gehorig. Voor gezinnen met kinderen is het een prima bestemming. Het animatieteam doet erg goed zijn best om iedereen te betrekken bij de activiteiten. Ze spreken allemaal prima Engels. Het eten was eerst redelijk. Helaas voor ons kwam toen de invasie uit het Oostblok en daarmee werd ook de kwaliteit van het eten minder. Het personeel kon de invasie niet aan wat resulteerde in tafels die niet werden afgeruimd en schoongemaakt.

Reist u met touroperator, dan hebt u in Kusadasi een geweldige hostess. Manuela spreekt vloeiend Turks en woont al jaren nabij Kusadasi waardoor ze veel tips en kennis heeft over de omgeving en Kusadasi.

Wij hebben op eigen gelegenheid een boottocht op zee geboekt met de Amores1. Met een Gület hen we de heenreis op de motor gevaren en de terugreis hebben we gezeild. Helemaal geweldig!

fantastisch

A. Beulen
27-5-2017

Personeel vriendelijk, kamer heel goed, de Turkse cultuur was hier aanwezig. Eten heel goed , veel variatie, soms aan de koude kant.

Toplocatie!!

Miranda Meester
12-5-2017

Wat een leuke vakantie hebben wij gehad!! Leuk park op een prachtige locatie. Niet te groot, weinig hoogbouw. Het lijkt wel of je op een camping zit met al die prachtige bomen. Leuke, aardige mensen en prachtig weer. Door het voorseizoen waren mensen druk bezig alles in orde te maken. Sfeer is zeer gemoedelijk en als je iets vraagt wordt het direct geregeld. Jongens van de animatie maken de sfeer op het park, voor de kids maar zeker ook voor de volwassenen. Eten vond ik zelf wat tegenvallen maar er was wel van alles. We konden eten op het terras aan het strand met prachtig uitzicht.

Kusadasi stad ook erg leuk, sneu dat het er zo rustig is. Totaal geen onlusten, mensen zijn aardig en ok wel wat opdringerig.

Echt een aanrader, dus mensen massaal naar Turkije!! Voor het geld hoef je het zeker niet te laten.

Nooit meer

Herman
7-5-2017

Het enige goede wat ik kon ontdekken waren de hamburgers in de snackbar.

Het eten in het restaurant meestal koud.

Management niet aanwezig personeel doet maar wat.

Stukje wandelen is er ook niet bij, strand is 2meter bij 50 meter en aan de voorkant een drukke verkeersweg.

Kortom ben je dol op hamburgers en wil je je hele vakantie braden aan het zwembad dan is dit de plaats.

Wil je echt iets met je leven zoek je iets verder.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ömer Holiday Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ömer Holiday Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ömer Holiday Resort scoort een 8.06 uit 10 op basis van 256 reviews.