Hotel Ogerim

58 reviews over Hotel Ogerim in het Nederlands

Onvriendelijk

Joenne,
12-8-2017

In 12 dagen geen schone lakens gehad moest om handdoeken en toilletpapier vragen .erg onvriendelijk personeel.

Gereisd alleenreizend in juli 2017

onhygiënisch zwembad en vet ontbijt

josine
29-8-2016

Het hotel is oke, zeer basic. Het ontbijt is erg simpel en de broodjes zijn doordrenkt met Olie.

de kamer is piepklein en zijn zeer gehorig.

het zwembad kan je de bodem niet goed zien omdat het water zo vies is en daaromheen liggen groene grasmatten met schimmel die je heel erg ruikt.

wij hebben het echt als vies en onplezierig ervaren.

de mensen van het hotel waren verder vriendelijk en alles was met een flinke wandeling te voet te bereiken.

we zitten nu in een ander 2 sterren hotel, maar wat een verschil. Dit is wel groot, ruim en schoon. OGERIM, NOOIT MEER.

Gereisd met partner in augustus 2015

Ogerim is een kleinschalig gezellig hotel, super service en aardig personeel! Wij zijn 4 dagen geweest echt genieten , om naar het centrum te komen moet je alleen wel een heuvel op en af maar dat is dan weer goed voor de beentjes en anders kost een taxi maar 9lira.

Ik raad iedereen dit hotel aan zeker qua ligging ! Goede prijs kwaliteitsverhouding. Wij komen zeker terug.

Gereisd anders in mei 2016

Ogerim is ons 2e thuis

Sandra webbers
20-5-2016

Het is voor ons echt thuis komen in ogerim. de eigenaar,zijn vrouw en alle medewerkers zijn geweldig. De kamers zijn schoon en knus. Wij vinden de ligging van ogerim ideaal,want we staan binnen 10 minuten midden in het centum en als je niet wil lopen kun je altijd de dolmus pakken of richting centrum of richting ladiesbeach.

Gereisd met partner in mei 2016

Knus en gezellig familie hotel

Fam. Withaar
4-8-2015

Super leuke vakantie gehad hier, de 8 dagen zijn voorbij gevlogen en vonden het jammer alweer naar huis te moeten.

De eigenaar en medewerkers zijn heel aardig en doen er alles aan om je een zo aangenaam mogelijk verblijf te bezorgen.

Het eten is goed en vers en smaakte prima.

Het zwembad is mooi schoon en overzichtelijk, je kan er fijn en ontspannen afkoelen.

Het is een klein gezellig hotel, wat de onderlinge contacten ter goede komt.

Centrum is goed te bereiken met de bus voor 2 lira pp. loopafstand naar de bus was maar 5 minuten.

Mooie rustige ligging in het oude gedeelte van Kusadasi.

Voor ons, al met al, een hele geslaagde vakantie.

We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Zeer vriendelijk en betrokken personeel. Voor jong en oud een mooi hotel. Alles is in orde, avond eten word gemaakt door de vrouw van de eigenaar. Zeer heerlijk en goede service. Mag om mij wel sterren omhoog. Goede ligging, taxi is er binnen een minuut en met paar lira ben je het centrum.

Thank you all Ogerim Hotel ! Enjoyed a good holiday, and we already miss u guys.

Gereisd anders in augustus 2014

niet voor herhaling vatbaar

lisa
23-8-2014

Prijs/kwaliteitverhouding klopt. Wat ik erg vervelend vond was dat in de 2 weken dat wij er waren onze kamer maar 2/3 keer is verschoond waarvan eentje op ons eigen verzoek. Daarnaast moesten wij steeds vragen om toiletpapier als het op was. De derde keer waren we het zat en hebben we het zelf maar gekocht! Handdoeken zaten gaten in en bedlinnen zaten vlekken in. Ontbijt eentonig maar prima. Ligging niet ideaal, hotel ligt inderdaad op flinke heuvel. Ladies beach is 20/25 min lopen. Airconditioning zit niet in de prijs inbegrepen wat ik niet snap omdat je er niet zonder kan in het hoogseizoen. Verhoog dan de kamerprijs maar dan incl. Airconditioning. Daarnaast mag je geen eten en drinken meenemen naar je kamer zoals in een eerdere beoordeling is gezegd. Ook wij hadden hier lak aan en namen het gewoon mee aangezien de prijzen in het hotel vele malen hoger zijn dan in de supermarkt. Personeel is erg aardig maar vaste gasten krijgen een voorkeursbehandeling.

Gereisd met partner in augustus 2014

geweldig , knus ,gezellig niets teveel

jolanda
15-8-2014

geweldig weer ( 4 de x ) het zwembad mooi groot , voor kinderen kun je niet beter zitten ze kunnen niet weg , personeel aysun , ercan en de rest zijn geweldig met kinderen en niet vergeten de nachtwaker ozgur s morgens om 5 uur tosti maken voor onderweg waar vind je dat nog en het zwembad ook we hebben verschillende hotels bekeken die een 9.6 hadden maar die niet konden tippen aan het zwembad van dit 2 sterren hotel , kamers schoon iedere dag verschoond , handoeken noem maar op goed ontbijt en de eigenaars(ogun en fam ) niets was teveel nee zo n 5 of 6 sterren hotel kan hier niet aan tippen gastvrijheid teveel om op te noemen volgend jaar weer see you ogun en fam ,aysun , ercan , ozgur groetjes van ons xxxx

Gereisd met vrienden in augustus 2014

top

sandra_webbers
27-4-2014

hotel ogerim is een gezellig familiehotel met supervriendelijke mensen en het voelt al sinds de 1e keer als een thuis. kamers zijn niet groot ,maar wel schoon en het eten is er vers.we zijn er nu 2x geweest en volgende keer dat we naar kusadasi gaan gaan we weer naar ogerim

Gereisd met partner in oktober 2013

Gaan graag nog eens terug

Sabrina
2-2-2014

Hotel Ogerim is misschien niet superdeluxe, maar de kamers zijn goed en schoon. Mocht je ergens niet tevreden over zijn dan kun je dit aangeven en wordt het aangepakt. Personeel is heel beleefd en vriendelijk, alles kan geregeld worden. Zwembad is niet heel groot maar bied genoed ruimte in verhouding tot het aantal gasten. Eten was heerlijk! Ontbijt is simpel maar vers. Wil je de keuze uit oneindig veel gerechten tijdens het ontbijt of diner, dan zit je hier verkeerd. Maar heb je voldoende aan een gewoon ontbijt (wie kan er nou klagen over elke dag een gekookt ei; als je daar geen trek in hebt pak je het niet) en lekkere Turkse gerechten 's avonds zonder poespas, zit je hier top. Ook voor de gezelligheid zit je hier goed. Centrum is te voet goed te bereiken maar bedenk wel dat de heuvel omhoog nogal stijl is. Taxi nemen is ook een optie. Wij hebben een heerlijke ontspannen vakantie gehad en gaan graag nog eens terug!

Gereisd met partner in september 2013

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ogerim in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ogerim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.