Appartement
9,2

10 reviews over Appartement Nazilli Villas in het Nederlands

Goed! fyne plaats om vakantie te vieren

marian
12-7-2010

hallo cora van galen, zou je contact met me op willen nemen. ,met wie ik contact moet op nemen om die huisje by nazillie te huren. hartelyk ndank. groetjes marian

Gereisd Met partner in juli 2010
2007

Houd je van rust en de vriendelijkheid van turkse mensen

E. van Dijk
7-8-2007

Houd je van rust en de vriendelijkheid van turkse mensen dan is dit echt een aanrader, supermarkt op loopafstend. we hebben hier een supertijd gehad.

Gereisd Familie in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ben hier op vakantie geweest en heb echt een supermooie de

Linda
18-6-2007

Ben hier op vakantie geweest en heb echt een supermooie vakantie gehad de huisjes zijn mooi met een mooi terras ervoor. Het ligt dicht bij het strand met een supermooie zee. Ben ook supervriendelijk ontvangen door de mensen die er werken wil je een supervakantie met een mooi strand maar toch lekker rustig ga er dan zeker heen

Gereisd Anders in juni 2007

Ontzettend lekkere plek om even helemaal bij te komen

E. Hartkamp
17-6-2007

Ontzettend lekkere plek om even helemaal bij te komen. Alles, maar dan ook echt alles.., binnen loopafstand te verkrijgen. Laagbouw huizen met een zeer ruim terras. De villas zijn vaak in eigendom van welgestelde Turkse mensen. Dichtbij massatoerisme, maar ter plaatse is relaxen het motto. Helaas alleen te boeken wanneer je er bekend bent.

Gereisd Anders in Sun Jun 17 2007 20:46:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke omgeving! Schitterend strand op 1 minuut lopen 3

wiersma
17-6-2007

Heerlijke omgeving! Schitterend strand op 1 minuut lopen van "je huis". Een spotgoedkope bazaar en grote migros op 3 minuten lopen, en kleine "buurtsupertjes" alom aanwezig. Huizen zijn tweede huizen van rijke Turken. Vooral geen massatoerisme, maar de plaats waar de Turkse mensen zelf genieten...! Is helaas niet in Nederland te boeken, je moet er bekenden hebben.

Gereisd Familie in juni 2007

hele fijne vakantie gehad op Nazilli, je vertoeft tussen 5

Johan, Cora en Coen van Galen
12-5-2007

hele fijne vakantie gehad op Nazilli, je vertoeft tussen de Turkse mensen die zeer gastvrij zijn. Lekker strand binnen 5 minuten loopaftstand, winkel op het park etc. Rust en geen last van het toerisme. Dolmus vertrekt vanaf het park en die brengt je in 15 min. naar Kusadasi. Mesut en Beyhan ontvangen je bij aankomst op Nazilli en zijn altijd voor raad en daad bereikbaar.

Gereisd Anders in Sat May 12 2007 21:22:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ruime huizen aan het mooiste strand van Kusadasi

Kees van der Schaaf
12-5-2007

Ruime huizen aan het mooiste strand van Kusadasi. Perfecte ligging, binnen 10 minuutjes in de drukte van de stad, maar rondom de huizen de heerlijke rust! Superomgeving voor kinderen en voor mensen die echt tot rust willen komen.

Gereisd Anders in mei 2007
2006

De perfecte locatie om totaal tot rust te komen

Familie Hartkamp en Wiersma
9-8-2006

De perfecte locatie om totaal tot rust te komen. Wij zijn zeer ervaren turkijegangers en hebben na 60 keer Turkije ons paradijsje gevonden. Trefwoorden: ruimte,relaxen,ouderwetse Turkse prijzen en gastvriendelijkheid! Mooiste strand van Kusadasi op 1 minuutje lopen... Tja...!

Gereisd Met vrienden in juni 2006

Ons gezin gaat dit jaar voor de 6e x naar Nazilli Villas

Familie Vondel
26-2-2006

Ons gezin gaat dit jaar voor de 6e x naar Nazilli Villas. Het is er zo relaxed. Ruime huisjes, met ruim terras in een groene omgeving en... ook erg prettig: een wasmachine in het huisje. Echt een aanrader voor als je niet van massatoerisme houdt. Prima service op het park en de zee binnen handbereik.

Gereisd Anders in Sun Feb 26 2006 22:14:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

We komen hier al zo'n 7 jaar en meestal 2x per jaar

E. Wiersma
1-6-2005

We komen hier al zo'n 7 jaar en meestal 2x per jaar. wij genieten hier van de rust en de gastvrijheid van de Turkse mensen, wil je de drukte opzoeken dan ben je met een 15 minuten in Kusadasi.

Gereisd Anders in juni 2005

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nazilli Villas in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nazilli Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.