Hotel Melike

3.3Onvoldoende

Turkije, Egeïsche Zee, Kusadasi

Op vakantie geweest naar Melike?

3.3Onvoldoende

• Sauna

8 reviews over Hotel Melike

• 10Jan Klaas09-09-2007

Goed hotel! helemaal geweldig goed eten.

Gereisd in september 2007

• 1Karin Lurvink28-01-2007

Ga niet naar Hotel Melike!! Een heel smerig ontbijt, de deur van de badkamer sloot niet, we kregen maar 1x schone handdoeken, mijn ring werd door de kamermeisjes gestolen en veel overlast van de Russen midden in de nacht. Het hotel ligt wel dichtbij het strand en de boulevard, dus dat is positief. Het echte centrum van Kusadasi was wel verder, maar goed te bereiken met de dolmus.

Gereisd met partner in augustus 2005

• 1Floortje en Sophie07-09-2006

Wij zijn hier 15 dagen geweest Maar echt nooit meer! Het was super vies, geen water, 4 dagen dezelfde handdoeken, kabels uit de muur, vieze kopjes bij het ontbijt, het afval water van de airco's boven het zwembad vallen daar in!De een naar laatste avond stond er in eens een wild vreemde man naast ons bed. En dat terwijl de deur op slot was. De volgende ochtend meteen naar de receptie gegaan en dit gemeld. Geen sorry helemaal niets! Natuurlijk hebben wij in het begin van de vakantie de reisleiding gebeld maar die kwam niet, en het klachten formulier hebben wij per fax ontvangen. Dus je wordt niet eens geholpen!!! Voor de prijs die je voor deze reis betaald is het rond uit schandalig en je voelt je dan ook echt genept!! Ben nu stappen aan het ondernemen, en voor de mensen die er geweest zijn kijk eens op de site van melike otel je kent het echt niet terug

Gereisd in september 2006

• 1S. van Dijk17-08-2006

Wij zijn van 25-7 t/m 30-7 in dit hotel geweest. Echt een verschrikkelijk krot! Vieze kamers die niet worden schoongemaakt, kapotte bedden, electriciteitskabels hangen bloot uit de muur, kapot balkonmeubilair, tijdens het douchen kon je het beste in het midden van de kamer gaan staan om het meeste water op te vangen, schimmel in de badkamer, etc. De russen/polen die er zitten maken onwijs veel herrie en het personeel is alles behalve aardig. We zouden er eigenlijk 15 dagen verblijven, maar we zijn na 5 dagen overgeplaatst naar hotel asena. Dat is echt een tophotel! Als je een leuke vakantie wilt hebben moet je in ieder geval niet naar hotel melike gaan!

Gereisd met partner in juli 2006

• 2Wubke11-08-2006

Vreselijk hotel. Van de 14 dagen 3 dagen water uit de douche gehad. Elke dag bij manager lopen klagen, geen resultaat. Ontbijt slecht, de eerste dagen ranzige boter en een smerige kopjes en borden. Kusadasi leuke stad, hotel Melike NOOIT meer

Gereisd in augustus 2006

• 1A. Burger09-08-2006

echt een verwschrikkelijk hotel! Elektrischeteitskabels liggen bloot, hangen geen lampen aan plafond alleen een bolletje, kapotte matrassen, smeritge douches, smerige kamer, onvriendelijk personeel, kortom niet heen gaan !!!

Gereisd met partner in augustus 2005

• 7Roos23-07-2006

Wij waren van 15-22 juli in "Otel Melike". Alleraardigste mensen, dat wel. Voor de rest moet je er vooral niet heen. De laatste 2 dagen warm water om te douchen. Alles lekt. Beddengoed en handdoeken worden elke 3 dagen verschoond. Op zondag diende ik een klacht in over de douche (of toilet???) van de bovenbuurman die lekte in onze badkamer. Daar was woensdag nog niks aan gedaan. Toen heb ik fijn stampei staan maken, en konden we in een andere kamer terecht. De aanwezige hotelgasten uit Rusland/Servie/Roemenie en wat dies meer zij, maken een ongelofelijke teringherrie.

Kusadase: Ja, met stip. Melike? Nee dat maar niet meer.

Gereisd in juli 2006

• 3Jan13-07-2006

Ben van 23-6 t/m 07-07-2006 in dit hotel geweest, smerige kamer viese kasten water in fonteintje deed het niet dat werdt naar herhaaldelijk klagen na drie dagen verholpen af en toe geen water als je wilden douchen 1 dag werdt het bed niet opgemaakt ben toe boos geworden, daarna lagen er elke dag bloemen op mijn bed.

Gereisd in juli 2006

Hotel Melike info