Vakantiehuis
8,3

3 reviews over Vakantiehuis Marina Villa in het Nederlands

Heerlijk huis, gezellige omgeving!

nic
29-1-2014

Prachtig huis, mooi ingericht en heerlijk schoon. Vlakbij het strand en gezellige restaurantjes waar 's avonds gedanst wordt. Niet geschikt voor kleine kinderen vanwege de trappen in huis. Zeer geschikt voor 30plussers Gezellig stadje, leuke winkeltjes

Gereisd Met partner in augustus 2013

fantastisch

fam. waij
9-12-2009

vakantiehuis marina villa is van alle gemakken voorzien inclusief prive zwembad naast de woning gelegen,prima slaap gelegenheid,mooi uitzicht over de haven van kusadasi,op loop afstand van het gezellige centrum.de transfer kan ook prima geregeld worden. en het is ons prima bevallen,een vakantie om op terug te kijken

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2009

fantastisch en voor herhaling vatbaar

fam. waij
9-12-2009

fraai gelegen vakantiewoning met uitzicht over de haven van kusadasi. het huis is van alle gemakken voorzien inclusief prive zwembad naast de woning gelegen. de slaapgelegenheid is ook perfect,de transfer kan prima geregeld worden.het huis is op loop afstand van het gezellige centrum en haven van kusadasi

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2009

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Marina Villa in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Marina Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.