Hotel Marina Kusadasi

Hotel Marina Kusadasi
6,6

41 reviews over Hotel Marina Kusadasi in het Nederlands

Anders

Zeker een aanrader prijs/kwaliteit !

Guido
17-9-2018

Marina heeft de beste ligging in Kusadasi met een prachtig uitzicht .

Hiervoor moet je wel telkens een steil klimmetje over hebben .

Het hotel is goed gerenoveerd en ze zijn nog steeds bezig .

Wij hadden een mooie hoekkamer .

Het is ook een doorreishotel voor groepen allerhande . Deze komen vanaf de late namiddag toe en gaan smorgens vroeg weer weg . Daardoor is het overdag ook heel rustig .

Wij wisten dit en hebben daarom "only breakfast" genomen want savonds kan het heel druk zijn in het restaurant .

Als je wat later gaat ontbijten zijn de meeste groepen reeds terug vertrokken .

Het personeel is vriendelijk . Prijs/kwaliteit vinden wij dit een goed hotel maar verwacht geen grote luxe .

Mooi hotel met prachtig zwembad

Walet
27-8-2016

Schitterend zwembad, mooie kamer, overdag heel rustig, lekkere lunch.

Wij hadden een hele ruime familie kamer. Schoonmaak liet wat te wensen over.

Bar vrij prijzig, rosé 13 euro!

Ontbijt ruime keuze

onvriendelijk personeel en slechte service

Ronald en Liesbeth
26-8-2016

Onvriendelijk personeel, bij de receptie spraken ze zowat geen engels, slechte service, drankjes veels te duur, roseetje kostte € 13,00, toen we daar wat van zeiden, lachten ze ons uit. Te lui om maar wat oor je te doen.

Ontbijt was redelijk, kamermeisje deed haar best. Uitzicht hotel was mooi.

Wij gaan zeker NIET meer naar dit hotel!

We hebben een aantal aanbieders voor Marina Kusadasi voor je op een rij gezet:

Elke dag kip en kalkoen.....

Joris
11-8-2015

Schaars ontbijt. 's Avonds elke dag kip en kalkoen met rijst.... :(

Onvriendelijk personeel. Kamer wordt niet gepoetst (3 weken lang). Het enige dat telt is geld. Ze proberen hun versleten rommel op de kamer aan te rekenen. Ligging op steile bergop. Echte AFrader!

doorstroomhotel

Cools Denis
8-10-2013

Hotel Marina is een doorstroomhotel, hier komen 's avonds bussen toe die 's morgens terug vertrekken. Het voordeel hiervan is dat er steeds zetels vrij zijn aan zwembad. Heel rustig en vriendelijk personeel, maar eten lauw of koud! Hebben laatste week 's middags service/eten aan tafel gekregen, was natuurlijk prima. Kamers simpel maar OK. Ligging gewoon schitterend, iedereen krijgt kamer met zicht op de stad (doorstroomgasten krijgen andere kamers). Op 50 m van jachthaven, wel steil omhoog naar hotel, Ongeveer 1 km van centrum Kusadasi, maar je hebt wel een ganse wandelpromenade, was voor ons geen nadeel. Doordat er relatief weinig gasten waren die er pertinent verbleven was het best gezellig, iedereen kende iedereen;

dit nooit meer

pauwels
3-10-2013

de liggen is goed maar niet voor oudere mensen, het uitzicht was prachtig,

geen il-in waardig

Eenvoudig en goed

Ülle
6-9-2012

Nog even aan het nagenieten aan de bar terwijl we dit neerpennen.

Een eenvoudig hotel met ruime kamer, en alles aanwezig.

De topligging maakt heel veel goed !!!!

Aan een prachtige haven en heel dicht bij de stad.

Personeel zeer vriendelijk en attent, altijd een plaatsje gekregen bij het eten voor 2 personen !

Het eten was eenvoudig maar iedereen komt wel aan zijn trekken.

Wij hebben genoten van à tot z.

Zeker doen als je Niet van plan bent enkel een lig en zonvakantie te hebben,

Dan kies je beter een 5* sterren resort.

Leuk voor een rondreis

keesverhoeven
18-8-2012

Het geheel was netje verzorgd. Je hebt een mooi uitzicht over het water, het hotel ligt iets bergopwaarts tussen meerdere hotels. Het personeel is klantvriendelijk en hulpzaam. Het eten is erg goed, de kamers zijn schoon. Het hotel is niet echt kindvriendelijk.

Minpuntje het systeem van consumpties. Je moet bonnetjes aftekenen, in de nacht worden deze bonnetje in het systeem gebracht zodat de mensen in de ochtend het geheel kunnen betalen. Bij onze groep vele klachten over dit systeem, klopte helemaal niet teveel betalen, verkeerde kamernummers ingevoerd etc.

Niet super, zeker niet slecht

Jo
18-6-2012

Dit is geen super hotel maar wel goede prijs/kwaliteit verhouding. Het eten is in buffetvorm en het is aan jou om te kiezen wat je wil eten. Als dessert wel veel baklava en weinig fruit. Wel evenwichtige voeding en veel groenten. De badkamer is aan renovatie toe maar alles werkt. bv. er is een mengkraan, niet van de nieuwste, maar ze werkt. Soms is er een lamp stuk maar die wordt op simpele vraag hersteld. Wel goede bedden. De airco is een beetje min maar het uitzicht over de haven is gewoon schitterend.

Het hotel is, vooral overdag, vrij rustig. GEEN RUSSEN. Doordat er geen animatie is. is het minder geschikt voor kinderen.

Het hotel vormt een zeer goede uitvalsbasis voor uitstappen.

De All-In is een beetje rudimentair maar best aanvaardbaar.

De bediening is algemeen vrij goed. Uiteraard is men gevoelig voor een fooi.

Al bij al een goede en rustige vakantie gehad.

Prijs/kwaliteit in goede verhouding

Pieter
17-12-2011

Goed gelegen hotel met fraaie uitzichten. Redelijke matrassen.

We hebben een aantal aanbieders voor Marina Kusadasi voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marina Kusadasi in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marina Kusadasi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.