Hotel Le Bleu Hotel & Resort *****

Hotel Le Bleu Hotel & Resort *****

Hotel Le Bleu Hotel & Resort
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bleu Hotel & Resort voor je op een rij gezet:

6 tips over Hotel Le Bleu Hotel & Resort

A.Bodij, 10-7-2015
In het hoofdgebouw heb je wifi. Zit je in één van de bijgebouwen dan zit je rustiger maar heb je geen wifi.
Danny, 29-6-2015
Vraag of er Chinese bussen aankomen, van deze gasten hebben we wel wat hinder ondervonden
F. de Vos, 29-5-2014
Wandelen langs de kust naar de haven of het centrum van Kusadasi ongeveer anderhalf uur. Prima te doen in de ochtend bij een verkoelende bries van zee. Dolmus busjes rijden af en aan en brengen je voor bijna niets overal heen. Een bezoek aan de antieke stad Efeze vonden wij bijzonder interessant.

venhoek, 28-5-2014
Kamers met zeezicht zijn erg mooi. Kusadasi is een leuke stad.
Janke , 11-11-2012

Kledingmarkt in Kusadasi

Aquapark

Roel, 16-6-2012
Lekker om hier veel te relaxen. Heerlijke lounge stoelen, banken en schommels. Mocht je toch 'iets' willen doen, denk dan eens aan een dagje Samos. 1,5 uur varen en een heel andere bestemming. Blijf niet te lang in Samos-Stad, maar neem voor 18 Eur/enkeltje bijvoorbeeld de taxi naar Pythagorion met de leuke boulevard en leuke tentjes.