Hotel Lavista Boutique & Spa

Hotel Lavista Boutique & Spa

9Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Kusadasi

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Lavista Boutique & Spa voor je op een rij gezet:

• Sauna

7 reviews over Hotel Lavista Boutique & Spa

• 2019
    9Simone Denessen22-09-2019

Geweldig hotel! Totaal geen slechte dingen over te vermelden, we hebben al verschillende hotels bezocht in Kusadasi maar dit is een blijvertje.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Linda Dijkstra25-06-2019

Heaven!

Geweldig hotel, lieve mensen, uitzicht is onbetaalbaar!!

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8Saidjes!31-05-2015

Fijne plek!

Fijn kleinschalig hotel. Sommige kamers zijn kleiner dan andere kamers en hebben een minder uitzicht. Drinken en eten bij het hotel is duur, ontbijt van goede kwaliteit, de snacks wat minder. Personeel vriendelijk en hulpvaardig, echter de kwaliteit van schoonmaak wisselt erg! Mooi zwembad met mooi uitzicht. Geen geldautomaat en winkeltjes in de directe omgeving, en centrum relatief dichtbij maar met steile heuvel.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Danielle Van Damme17-09-2013

zalige rustvakantie

Indien je eens rustig aan het zwembad wil liggen met een fantastisch uitzicht is dit de juiste plaats.Het eten is zeer lekker en vers,alleen bij half pension te weinig variatie.Personeel is supervriendelijk.Kamers zijn zeer goed op 3 na,deze zouden enkel als promokamer mogen gegeven worden daar ze niet hetzelfde zijn als de andere standaardkamers.Stad en strand perfect bereikbaar te voet of met de dolmus.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Mizzalot30-07-2013

Embrace the view!

Very good, peaceful hotel on a hill, 10 min walk from center. Personnel is very friendly and helpful! Rooms were cleaned everyday + clean towels. When we arrived, we got an upgrade to a suite. Nothing can beat the view when you're in the pool or having breakfast or dinner. Kitchen is OK, but not remarkable. Good value for your money.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9A & R04-08-2011

Prachtig hotel met geweldig uitzicht!

Wij zijn 8 dagen geweest en hebben het echt super gehad. Kindvriendelijk heb ik een 5 gegeven omdat het een 16+ hotel is (geen animatie, kinderzwembad, glijbaan etc) maar ik heb het personeel wel met kinderen gezien en ik moet zeggen, ze doen er wel alles aan om het ook hun naar dr zin te laten hebben. Het uitzicht is echt fantastisch, kamer wordt iedere dag gedaan, ontbijt is goed! Wij hadden halfpension, je krijgt dan een door hun vastgesteld 4 gangen menu iedere avond (je kunt van tevoren aangeven als je iets niet lust, dan vervangen ze dit evt voor iets anders) Van tevoren hoor je het menu van die dag, wil je a la carte betaal je wat extra (dit hebben wij niet 1x gedaan omdat het in onze ogen iedere x perfect was) Vis werd evt voor je schoongemaakt :-) wij kregen 7x diner wv 3x vis. Wel is t.o het hotel beachclub Jade(googlen!) die na 12u luid aanwezig is, op zaterdag echt keihard tot 4u snachts. Drank is wel duur(70tl fles wijn, in het centrum 25 tl) wandeling nr centrum 10 min.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Cornelissen24-04-2011

Geweldig hotel - fantastische ligging

Hotel is gloednieuw - geopend begin 2011. Geweldige service - vriendelijke bediening - prachtige kamers - fantastisch ontbijt - ca 20 minuten wandelen naar het centrum van Kusadasi - vlakbij het strand (Lady Beach)

Gereisd met partner in april 2011

Hotel Lavista Boutique & Spa info