Hotel Ladonia Hotels Adakule

6,2

15 reacties Hotel Ladonia Hotels Adakule

Bedden

immy, 13-7-2015
Kan iemand mij vertellen hoe de kamers met zeezicht bevallen en of de bedden keihard zijn?
0 reacties

balkon

Tamara, 1-2-2015
Wie kan mij vertellen welke kamers nou wel een balkon heeft?
4 reacties

zwemmen eind april/begin mei?

e_a_m_vanbeek, 30-3-2014

hallo,

wij gaan eind april naar dit hotel. Is de temperatuur dan goed genoeg om te zwemmen? en zijn de zwembaden uberhaupt dan al geopend? ik lees namelijik dat de temperatuur wel eens niet zo hoog is. Ik ben zeer benieuwd naar mensen die ook eind april begin mei zijn geweest en hier ervaring mee hebben.

1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Ladonia Hotels Adakule voor je op een rij gezet:

Foto's

Linda, 8-6-2013

Wie o wie kan er recente foto's plaatsen van dit (volgens sommige slecht) hotel! Er wordt zoveel slechte reacties geplaatst maar op de foto's is niks slechts te zien. Of zijn deze reacties geplaatst door mensen die normaal naar duurdere hotels gaan, maar nu geen cent te makken hebben en noodgedwongen goedkoper op vakantie moeten!

1 reactie

Is dit nu echt een slecht hotel?

Linda, 20-12-2012

Hallo, wie kan nu mij heel eerlijk vertellen als dit hotel echt slecht is?in 2012 had ik in eerste instantie dit hotel willen boeken, maar onze keuze was uiteindelijke gevallen op een andere hotel in een andere plaatsje (nl. Side). Nu willen wij volgend jaar (2013) wel naar kusadasi. En ik kom wederom weer bij dit hotel uit. Maar nu lees ik de beoordelingen en ik weet niet meer wat ik moet geloven. Is het nu slecht, redelijk goed of goed?

Daarom graag een heel eerlijk antwoord graag!

Ps. Gaan er nog meer Nederlandse gezinnen hiernaar toe +/- rond 25 juli 2013?

Groeten Linda

4 reacties

Pinnen?

W. Roelofs, 6-8-2012
Weet iemand of het moglijk is om geld te pinnen in of nabij het hotel?

centrum

frenkie, 30-7-2012
Welk centrum ligt er in de buurt van het hotel en ken je er goed winkele voor jonger koppel tussen de 20/25 jaar ?

Fitnes

Elly, 21-6-2012
Kan iemand mij vertellen hoe de fitness in het hotel is. En is er in Kusadasi een sportschool?
1 reactie

kamers in het bij gebouw

marjolijn, 27-1-2012

kan iemand mij vertellen welke kamers er in het bij gebouw zitten en hoe die er uit zien.

hebben die ook een balkon.

kun je beter in het hoofd gebouw zitten????

2 reacties

afstand/ tijd van luchthaven tot hotel

annick, 16-11-2011
Hoe ver is het hotel van de luchthaven verwijderd? Hoeveel tijd over gedaan om ter plaatse te geraken?