Hotel Ladonia Hotels Adakule

Hotel Ladonia Hotels Adakulestersterstersterster

5.1Matig

Turkije, Egeïsche Zee, Kusadasi

5.1Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Ladonia Hotels Adakule voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna
Tonen op kaart

297 reviews over Hotel Ladonia Hotels Adakule

• 6Manny08-12-2019

Paar maanden klussen wordt het een top hotel!!!

Goede kamer service werdt elke dag alles aangevuld handdoeken, water de poets dames krijgen een 10 voor hun heb ik respect rennen de benen onder hun kont uit!!! Personeel receptie zeer onvriendelijk en ze praten allemaal slecht tot geen Engels in heel het Hotel dat is een groot min punt!! Kamers zijn geen overbodige luxe maar verder voor dit geld netjes en schoon. Alleen jammer dat dit hotel geen balkons heeft. In de eetzaal stonk het achter in naar katten pis en lopen ook overal rond en het vet waar ze in koken dat is zeker min punt zwarte oilie maar wel elke dag vers brood voldoende keuze voor iedereen. En kwa achterstallig onderhoud buiten overal moet nog veel gebeuren vooral het hout werk rond het zwembad spijkers die uitsteken brugje voelt onveilig Animatie deed hun best was alleen onduidelijk allemaal geen uitleg van waar wat gedaan werdt. Ahmed van de thayse massage krijgt een 10 voor vriendelijkheid en goede service

Gereisd met partner in oktober 2019

• 4hazrat28-10-2019

nooi meer maar die hotel heel erg vieze hotel

de hotel medewerkers zijn onaardig wij kwamen 12-10 om 2:45 bij hotel aan wij moesten tot volgende dag 12 uur wachten Terwel wij van af 11-10 heb voor de kamer betaald. ze hadden geen lege kamers voor ons. uiteindelijk met veel ruzie en gedoe hebben wij kleine kamer gekregen die heel erg vies was . wij zouden 2 dagen later andere kamers krijgen . uiteindelijk grotere kamers gekregen en die kamers waren niet netjes en de badkamer was heel erg vies met schimmel op de wanden de schoonmakers maken je bed op maar je krijgt geen Schoone laken het eten niet lekker soms verrotte ei en salades. de hotel zelf was verouderd en hekken waren los de tegels niet netjes. in de resturant thee faciliteer was lek overal thee op de grond heel erg vies. de strand en zwembaden waren goed . de uitzicht heel erg mooi . met taxi of bus binnen 5 min was je in centrum. kortom ik ga nooit meer naar die hotel en ik raad ook niemand aan.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 6Eileen & Larissa28-10-2019

The hotel without the balcony

Op de foto's is niet heel duidelijk te zien dat er geen balkon aanwezig is bij het hotel. Het hotel staat lokaal ook zo bekend. Betaal je extra voor zeezicht en je kan dus alleen op een stoel voor het raam gaan zitten. Kamers waren prima, op wat schimmel in de badkamer na. De gezellige Italian street (op de foto) is een verlaten stuk resort. Er staan wat plastic tafels en that's it en wat lijkt op restaurantjes, dat zijn stickers op de ramen Ben je slecht ter been, dan is het ook geen ideaal hotel. Veel trappen en kleine liften. Eten redelijk hetzelfde elke dag, dus je moet van patat en kipnuggets houden. De tussendoortjes zijn niet top. Taai, koud en droog. Het strand ... nou ja strand? Een vlonder boven het water met een paar bedjes. Geen zand te bekennen dus ook het echt strand gevoel niet.

Wij waren opzoek naar zon en veel relaxen, dat hebben we gekregen, maar het hotel is verouderd en niet zo luxe als het lijkt.

• 1Simoontje15-10-2019

Ren weg!

Warm onthaal bij binnenkomst..compleet genegeerd aan de balie toen we aankwamen. Dat was 1. 2. Eetzaal, echt alles wat warm hoord te zijn is koud, alles wat koud hoord te zijn is warm. Alle koffie automaten zijn stuk. Nergens een bordje met buiten gebruik, dus als je koffie wil pakken wordt je flink uitgekaffert in het Turks, Engels kunnen ze niet, nog geen woord. 3. Liften, staan meer vast dan dat ze het doen. En geloof me, liften zijn geen overbodige luxe in dit godvergeven helhotel. 4. Het belangrijkste!!!, elke nacht om 02.00 komt de vuilniswagen om alle containers te legen pal voor onze hotelkamer( we zaten in het bijgebouw, dus blijkbaar paria's voor het personeel). Enige voordeel hiervan is dat je optijd wakker werd voor het ontbijt van 7 uur... Oh je moet om 7 uur niet veel verwachten van een ontbijt, droge brood, geen ei,geen koffie, want dat ding

• 2Kina10-10-2019

BOEK DIT NIET!! VRESELIJK!

Was echt vreselijk!! Kamers zijn levensgevaarlijk alles zit los werkt niet en vol met schimmel. Gebouw staat letterlijk op instorten.
    GELOOF NIET DE PLAATJES OP INTERNET DAT KOMT NIET OVEREEN MET HOE HET IN WERKELIJKHEID ERUIT ZIET!! Het eten was verschrikkelijk, smerig en rot zelfs de katten die daar liepen hoefden het niet. Ben vanaf dag 1 ziek geweest. opgegeven moment at ik maar niks meer tot 1700 dat iets afkoelde en wij de stad in konden gaan om daar maar te eten. En dit is een ultra all inclusive hotel ( not ) Personeel spreek amper Engels en is totaal niet vriendelijk. Pompen van het zwembad werkte niet de riolering kwam uit in de zee. Overal lagen vuilniszakken te rotten. Overal schimmel, mensen rookte op de gangen. Losse planken en spijkers staken uit. TOTAAL NIET KIND VRIENDELIJK. Geen één ster waardig!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 1Simone09-10-2019

Baggerzooi

Echt.. voor 5 euro meer zit je zeker in een beter hotel. Boek dit niet! Echt nog nooit zo'n slechte ervaring meegemaakt als dit. Personeel wat je loopt uit te kafferen wanneer je om 7 uur in de ochtend aankomt, alsof wij de vliegtijden plannen... stelletje heikneuters! Eten wat koud is. Ontbijt wat eigenlijk tot 10.30 duurde, maar al om 09.50 voor je neus wordt opgeruimd. Alles, maar dan ook echt alles is stuk.

• 6Yassmina el06-10-2019

Bien pour le prix

(vertaald vanuit het Frans naar Nederlands)

Het hotel verdient geen 5 sterren, anders 3 sterren ik spreek van kamers, het interieur van het hotel en het zwembad en het strand niets te zeggen. Variety food en goed in het algemeen, vis helemaal niet vers en ruikt slecht. Centrum 5 minuten met de minibus of taxi. De receptie spreekt geen Engels, noch Frans, noch iets anders dan Turks, wat moeilijk te communiceren is.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 5F.02-10-2019

Nooit meer

Een te groot hotel. Hierdoor worden bepaalde delen van het hotel niet in gebruik genomen. Deze delen zijn slecht onderhouden. Tevens zat er schimmel in de badkamer. Zeker geen 5 sterren, maar maximaal 3 sterren waard!!

Gereisd met partner in september 2019

• 5Lisa en remco19-09-2019

Geweldige locatie, faciliteiten en hotel minder.

Eten; als je van de turkse keuken houdt is dit perfect. (verder geen ander aanbod) Ruime keus en netjes en schoon geserveerd. Alla carte; niet doen!! Je krijgt geen kaart en krijgt gewoon wat ze hebben gemaakt Hotelkamer: niks op aan te merken gewoon goed. Animatie team: super!!! Leuke mensen en tonen oprecht interesse in je. Leuke activiteiten. Personeel: zeker goed, doet z'n best om iedereen naar hun zin te maken. Hygiëne: zeer slecht... Sommige wc's waren zo vies dat ik gelijk omdraaide. Met regelmaat komt er een geur langs, lijkt op riolering geur. Verder de hygiëne in het hotel wel prima, maar de wc's mogen ze veel meer aandacht aan besteden. Al met al een goede vakantie, goed naar ons zin gehad dit komt name door de mooie locatie en het animatie team. Daarnaast omdat mijn vriend en ik niet de moeilijkste zijn. Mocht je smetvrees hebben of een bepaald dieet is dit absoluut geen aanrader!!

Gereisd met partner in september 2019

• 7Jaspers12-09-2019

Kindvriendelijk hotel en goed!

Hotel is geweldig! Zeker een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen! Hotel is veel verdiepingen , overal een lift! Alleen moet je even geduld hebben... Hygiene is wat minder achter de bars , vooral de bar bij het kinderbad is het slech! Eten goed ! Snacks moet je snel bij zijn anders is het lauw/slap! ( blijft buffet) Meeste personeel is vriendelijk Ligging is goed , met de dolmus ben je voor weinig geld in het mooie centrum , ook 2 waterparken vlakbij! Al met al een heerlijke vakantie gehad in een goed hotel! Zeker 5 sterren waard voor Turkije, de slechte revieuws snappen wij niet......

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

28 tips over Hotel Ladonia Hotels Adakule

• Achterberg, 16-07-2012

Bus naar centrum kost €1.50 pp taxi € 6 ( kinderen tot 7 jaar zijn overal gratis, zelfs op alle trip door het reisburo verzorgd ).Wiffi alleen in de lobie.Hamansalon zeer vriendelijk en lekker. Wel veel vervelende russen die alle strandstoelen /eettafels op eisen.Tip gewoon de badlakens eraf en zelf gaan liggen. Er mag namelijk niet gereserveerd worden.Omdat ze weten dat de russen problemen veroorzaken kiest personeel bij problemen altijd partij voor de Niet Rus.Slaapbedden kunnen beter.

• joostdevet, 17-07-2012
    • Ga naar Ephesus vroeg in de morgen, vanwege de hitte!
    • Neem de Haman met massage en vraag naar de kamer met zeezicht: specatculair!
    • Auto gehuurd via de winkel in het hotel; dat was prima en goedkoper dan via de reisorganisatie.

• H.J.M.van de Leesat, 09-10-2013

Niet voor mindervalide zoals in de brochure staat, en plus minus 3 km van de haven af, wel een mooie wandeling er naar toe

15 vragen over Hotel Ladonia Hotels Adakule

• immy, 13-07-2015

Bedden

Kan iemand mij vertellen hoe de kamers met zeezicht bevallen en of de bedden keihard zijn?

• Tamara, 01-02-2015

balkon

Wie kan mij vertellen welke kamers nou wel een balkon heeft?

tamara, 26-03-2015

Dankje wel wij gaan half mei 12 dagen. Fijne vakantie!

Astrid, 26-03-2015

Eind juli gaan we 8 dagen genieten en jullie? Alvast veel plezier :-)

tamara, 24-03-2015

Dus zo ver ik begrijp hebben alle kamers in het annex gebouw een balkon? Wij maakte de keuze voor annex want wij wilde graag een balkon. Wanneer vertrekt u dan? Alvast bedankt voor de info

Astrid, 24-03-2015

Van een kennis van mij (die daar is geweest) hebben de kamers jn het annex gebouw een balkon maar niet zo'n mooi uitzicht. De kamers met zeezicht hebben geen balkon maar een heel mooi uitzicht. Heb zelf kamer met zeezicht geboekt. Ben benieuwd...

• e_a_m_vanbeek, 30-03-2014

zwemmen eind april/begin mei?

hallo,

wij gaan eind april naar dit hotel. Is de temperatuur dan goed genoeg om te zwemmen? en zijn de zwembaden uberhaupt dan al geopend? ik lees namelijik dat de temperatuur wel eens niet zo hoog is. Ik ben zeer benieuwd naar mensen die ook eind april begin mei zijn geweest en hier ervaring mee hebben.

Yolande Tammens, 23-10-2014

in oktober is het zwembad erg koud, overdag is het ongeveer 28 graden alleen in de avond wordt het wat kouder dan heb je wel een vestje nodig

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia