Hotel Labranda Ephesus Princess

Hotel Labranda Ephesus Princess

4.9Matig

Turkije, Egeïsche Zee, Kusadasi

4.9Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Ephesus Princess voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna

Labranda Ephesus Princess is gelegen bij Kusadasi. Dit is een groot en rustig resort met meerdere zwembaden. Het eten kan beter en niet al het restaurantpersoneel spreekt Engels. Minder geschikt voor mensen slecht ter been vanwege de vele trappen. Het resort ligt wat afgelegen, maar je kunt wel met de dolmus naar het centrum van Kusadasi.

644 reviews over Hotel Labranda Ephesus Princess

• 2019
    9Huib Cornelissen01-11-2019

VOOR VOLGEND JAAR WORDT MORGEN DEFINITIEF GEBOEKT!

We zijn weer super ontvangen door vele van onze vrienden die daar werken en ook ieder jaar weer terugkomen.( Wij inmiddels ook al 6 keer ) We hadden een junior suite geboekt en alles was perfect geregeld. We hebben een top vakantie gehad en ik ga morgen de boeking voor volgend jaar weer definitief maken, want die staat nu in optie. Laat je niet beïnvloeden door alle slechte reacties, of de super goede, maar het is er goed vertoeven en de mensen doen allemaal hun super best om het je naar de zin te maken.

Your Guest Relations, Guest Relation Manager, 06-11-2019

Dear Family Cornelissen, Thank you for your review and look forward to seeing you again in the hotel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Schuurmans15-09-2019

Prima

Gezien de eerdere beoordelingen waren we wat terughoudend. Maar viel gelukkig reuze mee. Kamer was mooi en schoon,badkamer met inloop douche. Balkon lag onder de lobby,dat was een groot nadeel omdat er 1 nacht heel veel drank naar beneden is gegooid door asociaal russisch volk. Zwembad was prima. Aan zee ook mooi, als je niet van trappen lopen houd dan kun je met de tractor naar boven. Bij de zee ook tussen de middag lekker eten zoals kip,broodje hamburger,spaghetti. Qua merk bier vonden wij Tuborg niet lekker,effes is lekkerder maar dat is smaken verschil. Groot minpunt de vele aanwezige Russen, wat is dat een asociaal volk. Ze pakken een hoop borden eten en de helft wordt niet opgegeten. All inclusieve formule tot 12 uur in de nacht, komen hun om 2 voor 12 nog een hele lading drank bestellen en blijven dan nog uren enorme herrie maken, en niemand in het hotel die er iets van zegt. Hopelijk wordt daar nog eens iets aan gedaan.

Dear Schuurmaan family,

Thank you for your review and look forward to seeing you again in the hotel.

Gereisd met partner in september 2019

• 8SV16-08-2019

Mooi hotel en mooie omgeving!

Mooi hotel met prachtig uitzicht. Ook wij waren een beetje terughoudend gezien de beoordelingen op Zoover, maar we hebben een heerlijke tijd gehad. Het zwembad is mooi groot en lekker rustig. Ook het gedeelte met de glijbanen is erg leuk, enige nadeel is dat je hiervoor wel een stuk moet lopen (of met de trekker). Wij zaten in een familie huisje dat van alle gemakken was voorzien. Goed werkende airco, schoon en leuk ingericht. Wat wel jammer was is dat er een stretcher in de woonkamer stond voor de 6e persoon, wij hadden een slaapbank verwacht.

Omdat het hotel gelegen is tegen een berg, heb je een prachtig uitzicht over de zee en omliggende bergen. De omgeving is mooi groen. Wel heeft het resort veel hoogte verschil en dit betekent veel trappen lopen.

De zee is mooi maar aan de kust zaten tijdens onze aanwezigheid veel zee egels. Verder een goed entertainment programma. De mini disco was hier favoriet! Al met al een leuke tijd!

Guest Relation / Ayser, Guest Relation Manager, 29-08-2019

Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons een recensie te schrijven. We zijn blij dat je een fijn verblijf bij ons hebt gehad en hopen je weer te zien. Wij wensen u het allerbeste. Uw gasten geven erom

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Fam. Heskes07-08-2019

Top vakantie gehad met mijn gezin

Wij hadden de vorige beoordelingen gelezen en gingen erg afwachtend naar onze vakantie. Het is echt 1000% meegevallen. Mooi schoon hotel. We zaten in een bijgebouw in 1 van de familie huisjes. Dit was erg netjes en alles wat je nodig heb. Eten was ook perfect. Genoeg keuze. Van pizza patat tot pasta groentes vis kip kalkoen. Echt we hebben heerlijk gegeten. Zwembaden ook netjes. Er was altijd wel ergens een bedje vrij bij 1 van de drie zwembaden of op het strand. Je kon met een trekkertje naar beneden naar het strand en weer terug. Dit koste niks. Elke avond entertainment. Kortom we hebben genoten. En als er wat was, kon je heel goed bij de dame van de gast relations terecht. Spreek fantastisch engels en Duits. Mijn dochter had oorpijn en ze heeft ons goed geholpen en uitgelegd waar er een apotheek was. Dochter was zo van de oorpijn af dankzij hun hulp. Ik raad deze accommodatie zeker aan. Mijn kinderen zijn 8 en 10 jaar. Vonden het top

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 1Stacey31-05-2019

Verschrikkelijk!

Wat een verschrikkelijk hotel!!

Wij hebben hier 6 dagen gezeten en zij blij om weer naar huis tegaan!

Personeel is niet vriendelijk, alles in de kamer is stuk en het eten totaal smaakloos!
    Normaal laat ik geen recensies achter, maar ik wil iedereen behoeden voor dit hotel!

De animatie komt pas om 22:00 uur te voorschijn (leuk voor kinderen)! Wij hebben vandaag dag 1 al een late check out geboekt. Krijgen Wij de avond voor vertrek te horen dat dit toch niet kan.

Echt mensen, ga niet naar dit hotel! Zijn zoveel leukere hotels met vriendelijk personeel in de omgeving!

Guest Relation / Ayser, Guest Relation Manager, 29-08-2019

Learn to pronounce Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons een recensie te schrijven. Het spijt ons dat sommige dingen niet aan uw verwachtingen voldeden. We proberen elke dag te verbeteren. We hopen je weer te mogen verwelkomen.

Uw gasten geven erom

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Thieu30-05-2019

Fantastische ligging !!

Dit hotel voor het derde jaar op rij bezocht. Het hotel heeft geen gouden kranen, maar heeft een fantastische ligging met heel mooi uitzicht op de baai. De ligging is rustig, dus goede nachtrust gegarandeerd. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, want er is veel hoogteverschil en er zijn veel trappen. Heel vriendelijke mensen, zowel receptie, guest relations alsook bediening. Heel goed uitgebreid ontbijt en ook de buffetten 's-middags en 's-avonds zijn uitgebreid en het eten is lekker. Er is altijd wel iets voor je bij. Groot zwembad en via trappen (ca. 200 treden) naar strand met ruim aantal ligbedden. Ook is er een ruime gelegenheid om aan het strand iets te eten of te drinken. Bezienswaardigheden zoals Kusadasi, Selcuk, Sirince en Ephese liggen op korte afstand en zijn goed bereikbaar. Al met al: voor ons voor de derde keer op rij genoten !!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 5Natalie05-05-2019

voor ons nooit meer

Het hotel is wat ons betreft geen 5 sterren waard. Er mankeert van alles. Slecht onderhouden en gedateerd. Veel is aan vervanging toe. Hoop defect en of werkt niet goed. Het allerbelangrijkste er is geen zandstrand, terwijl dat wel wordt aangegeven. Vanaf de pier moet je het water in over gladde glibberige stenen. Nee, dank! Eten is slecht, smaakloos. Sauna en hamam stelt niet veel voor. Stoom sauna defect, 1 douche defect, gezamenlijke verkleedhok voor dames bij de sauna te krap je kan je niet eens omdraaien. En het is niet echt hygiënisch. Personeel wel vriendelijk maar daar red het niet mee.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 2018
    2Charlotte25-12-2018

Nooit meer onwijs slecht hotel.

Kamers zijn oud en vies. Personeel spreekt alleen duits en turks. Engels spreken ze totaal niet. Communiceren lukt dan niet. Eten was slecht 1 dag niet van de kamer geweest door verkeerd voedsel. Ook de trappen naar beneden slecht onderhouden stuk waardoor je je lelijk kan bezeren. Ook naar zee moet je veel trappen af. Strand is teleurstellend geen mooi zand strand.

Guest Relation, Guest Relation Manager, 12-11-2019

Wij danken u voor uw beoordeling. Dankzij uw medewerking kunnen wij onze service verbeteren. Enorm jammer te moeten vernemen dat wij niet aan uw verwachtingen voldaan hebben. Wij nemen nota van uw opmerkingen, en doen het nodige om dit te verbeteren.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Diny van Dijk23-09-2018

Ik kan dit hotel in een woord omschrijven: Fantastisch. Kamers top!!! Eten: geweldig!!! Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk!!!

Guest Relation, Guest Relation Manager, 12-11-2019

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA Ephesus Princess gekozen hebt, en even tijd neemt voor uw beoordeling via Zoover. Het doet ons heel veel plezier te vernemen dat u, en van uw verblijf, en van Kuşadası, genoten hebt. Wij kijken nu reeds uit om u weldra opnieuw te mogen verwelkomen.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 7Siham26-08-2018

Leuke vakantie maar sla Kusadasi voortaan over.

pluspunten: groot resort met 2 zwembaden waarvan 1 rustig is en de ander wat drukker, Strand heeft genoeg zitplek en een fijne bar, Drankjes zijn goed en ze geven grote glazen dus hoeft niet vaak op en neer, er gaat een shuttle (tractor) op en neer naar het strand, de Dolmus naar het centrum gaat om het kwartier vanuit de hoofdingang (3 lira), erg rustig resort dus kan lekker slapen/wandelen.+ qua a la carte genoeg keus mits je optijd reserveert kan je alle restaurants uitproberen, Vriendelijk personeel, De pina colada en een gekleurd drankje is erg lekker! Internet alleen in het hoofdgebouw dus een simkaart kopen in het centrum is aan te raden (wel bij een kleiner telefoonzaakje, niet bij de provider)

minpunten; Weinig variatie qua fruit, Enorm resort dus moet echt veel trappen op en af als je niet in het hoofdgebouw zit (wel goed voor de lijn), erg afgelegen dus kan niet zomaar het centrum in wandelen, veel duitsers/oostblokker.

Guest Relation, Guest Relation Manager, 12-11-2019

Wij kijken nu reeds uit om u weldra opnieuw te mogen verwelkomen.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages