Hotel Labranda Ephesus Princess

Hotel Labranda Ephesus Princess

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Ephesus Princess voor je op een rij gezet:

696 reviews over Hotel Labranda Ephesus Princess in het Nederlands

Super genoten

Van den hurk
14-7-2018

Geweldig hotel mooie kamers

Eten goed

Animatie top

Weinig oostblokkers

Vannacht terug gekomen wil nu al weer terug

Vorig jaar dit hotel voor het eerst bezocht, en vanwege fijne ervaringen dit jaar weer terug. De badkamers in de bungalows zijn gerenoveerd (mooie inloopdouche). Verder heeft dit hotel een fantastische ligging met heel mooi uitzicht over het water. Mensen in het hotel zijn zeer vriendelijk. Personeel in het restaurant is t.o.v. vorig jaar vervangen en worden inmiddels allemaal mooi in een tenue gestoken. De kennis van talen is helaas bij het restaurantpersoneel ver te zoeken. Prima kwaliteit eten en zeer uitgebreid. Bij zowel zwembad alsook aan zee ruim voldoende ligbedden met matrasjes. Kortom: er is weinig negatiefs te melden over dit hotel. Waarschijnlijk volgend jaar weer terug !!

Het kan altijd beter

Fijen
18-5-2018

Alles van het hotel is geweldig, enige Flinke nadeel is dat er alleen wifi in de lobby aanwezig is en deze is Zeer slecht... heel wat kosten opgelopen omdat ik gedwongen was te bellen met thuisfront om iets te laten horen, bellen via whatsapp/facetime etc werkt niet! Heel jammer

Preisdaler

Het hotel is gemoedelijk en je wordt verwend.

Josef Boersma
13-1-2018

Prachtig hotel met zeezicht en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Geweldige vakantie gehad

Huib Cornelissen
28-10-2017

Voor de 4e keer hier geweest en wederom een super vakantie gehad. We zijn behandeld als VIP omdat we daar inmiddels vrienden hebben gemaakt.

We gaan volgend jaar WEER!!!

Meer van verwacht, valt tegen!

Sjoerd
15-10-2017

eten is redelijk vergelijkbaar met een of andere all you can eat vreetschuur in Nederland. Het enige personeel wat netjes is zijn de schoonmaaksters, die kunnen nog lachen en beleefd antwoord geven. Nu vind ik het niet noodzakelijk dat ze ons als koning behandelen maar gewoon groeten en welkom heten is toch niet meer dan normaal. personeel achter de bar heeft problemen met zijn ego, deze zit hem behoorlijk dwars het lijkt er op dat we blij mogen zijn dat we bij hem iets mogen bestellen. gelukkig maakt de bungalow waar we in verblijven veel goed. Douche was kapot, werd de zelfde dag nog gerepareerd. Het is zeker geen 5 sterren hotel. maximaal 4 sterren voor de accommodatie maar de rest komt niet verder dan 3 sterren. boeken na oktober is geen aanrader, aqua land is al gesloten en de rest is een beetje uitgestorven. maar goed we maken er maar het besten van.

Nooit meer

Hans
1-10-2017

Geen 5 sterren waard! Gehorige kamers (gedeeltelijk gerenoveerd) . Overal herrie en lawaai, hectisch.

Overwegend Oost-Europese gasten! Geen bediening , onvriendelijk (zeer laag of niet geschoold) personeel.

Slechte hygiene in het restaurant, ook nog ziek geweest van het eten. Voor ons nooit meer!

Wat een aanfluiting

Familie Fouad Hassan
12-8-2017

Van de 15 dagen dat we hier als gezin zouden genieten, uiteindelijk hooguit 3 dagen samen genoten... Door slechte hygiëne en het voedsel wat niet goed op temperatuur was zijn we uiteindelijk met z'n allen in de privėkliniek/ ziekenhuis terecht gekomen. De kamers laten zeer te wensen over, laminaat wat omhoog staat, schoonmaakmiddel hebben ze volgens mij nog nooit van gehoord. Het braaksel van de eerste week zat op dag 15 nog steeds aan de toiletpot en prullenbak. Personeel spreekt geen woord Engels. Het zwembad ligt vol met allerlei zwembanden, luchtbedden en zelfs een rubber boot(!).

Bij het strand was het redelijk goed vertoeven maar de pizza, slappe friet en vette hamburgers komen je na een paar keer ook wel de neus uit!

De tractor naar boven (van het strand naar de lobby) is wel een uitkomst!

Voor ons in ieder geval Nooit weer!

net niet

K van der Linde
11-8-2017

Aller eerst was de ligging ontzettend mooi! alleen hoe wij het hebben ervaren was het voor ons geen 5 sterren waard, dit omdat de wc's echt ontzettend vies waren (denk aan, overal wc papier en poep rond de wc bril etc) de mensen spraken nauwelijks engels, en we moesten overal zelf maar achter komen. ook waren wij niet te spreken over het personeel, (ze waren erg "arrogant" er kon geen lachje of iets vanaf, ik voelde me zelfs bezwaard om eten te halen. het buffet was erg goed, het eettentje bij het strand iets minder (denk aan allemaal vette hamburgers in een bak gegooid dat er al meerdere uren ligt, vieze bekers met zeep smaak, enz) ik hoop dat andere mensen het anders hebben ervaren maar voor ons was het zeker geen 5 sterren waard.

Dit is zeker geen 5 sterren waard!

Mirella de Graaf
4-8-2017

Net terug van een week Ephesus Princess en begrijp eerlijk gezegd niet hoe dit hotel aan zo'n hoog cijfer komt. Ik moet toegeven dat de ligging van het hotel echt Supermooi is maar daar ik ook alles wel mee gezegt. Het is ook een wat ouder hotel waardoor er veel gebreken zijn zoals tegels weg uit het zwembad kapotte roosters enz. Veel stuk op onze kamer. Openbare toiletten echt gewoon smerig. Glazen (plastic bekers) vaak nog erg vies! Veel te weinig servies aanwezig. Te weinig personeel waardoor ze de drukte van het hoogseizoen niet aan kunnen. Erg veel mensen die ziek zijn geworden. Wij zijn ongeveer al 15 keer in Turkije geweest maar dit nooit zo meegemaakt. Voor ons dus niet voor herhaling vatbaar.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda Ephesus Princess in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda Ephesus Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Labranda Ephesus Princess scoort een 8.01 uit 10 op basis van 696 reviews.