Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag14°2°
6,6

Omschrijving
Labranda Ephesus Princess is gelegen bij Kusadasi. Dit is een groot en rustig resort met meerdere zwembaden. Het eten kan beter en niet al het restaurantpersoneel spreekt Engels. Minder geschikt voor mensen slecht ter been vanwege de vele trappen. Het resort ligt wat afgelegen, maar je kunt wel met de dolmus naar het centrum van Kusadasi.

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Ephesus Princess voor je op een rij gezet:

689 reviews over Hotel Labranda Ephesus Princess in het Nederlands

Nooit meer onwijs slecht hotel.

Charlotte,
25-12-2018

Kamers zijn oud en vies. Personeel spreekt alleen duits en turks. Engels spreken ze totaal niet. Communiceren lukt dan niet. Eten was slecht 1 dag niet van de kamer geweest door verkeerd voedsel. Ook de trappen naar beneden slecht onderhouden stuk waardoor je je lelijk kan bezeren. Ook naar zee moet je veel trappen af. Strand is teleurstellend geen mooi zand strand.

Gereisd met partner in september 2018

Diny van Dijk,
23-9-2018

Ik kan dit hotel in een woord omschrijven: Fantastisch. Kamers top!!! Eten: geweldig!!! Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk!!!

Gereisd met vrienden in september 2018

pluspunten: groot resort met 2 zwembaden waarvan 1 rustig is en de ander wat drukker, Strand heeft genoeg zitplek en een fijne bar, Drankjes zijn goed en ze geven grote glazen dus hoeft niet vaak op en neer, er gaat een shuttle (tractor) op en neer naar het strand, de Dolmus naar het centrum gaat om het kwartier vanuit de hoofdingang (3 lira), erg rustig resort dus kan lekker slapen/wandelen.+ qua a la carte genoeg keus mits je optijd reserveert kan je alle restaurants uitproberen, Vriendelijk personeel, De pina colada en een gekleurd drankje is erg lekker! Internet alleen in het hoofdgebouw dus een simkaart kopen in het centrum is aan te raden (wel bij een kleiner telefoonzaakje, niet bij de provider)

minpunten; Weinig variatie qua fruit, Enorm resort dus moet echt veel trappen op en af als je niet in het hoofdgebouw zit (wel goed voor de lijn), erg afgelegen dus kan niet zomaar het centrum in wandelen, veel duitsers/oostblokker.

Gereisd met vrienden in mei 2018

smakeloos

jan.s,
21-8-2018

Ligging op heuvel.

kamer mooi uitzicht maar toilet niet lekker schoon.

Eten matig beetje slappe en koude hap.

Zijn elders gaan eten zover dat ging ivm buikloop.

Gereisd met partner in juni 2018

Nooit meer voor ons.

Jeffrey,
16-8-2018

Wat begon als een leuke vakantie, eindigde in een vakantie op de wc.

We hebben de eerste dagen gegeten in de stad, de eerste avond eten in het hotel was prima. Na een aantal dagen te hebben gegeten in de stad, was het eten in het hotel compleet anders. Het leek een heel ander hotel! Kip die koud / rauw was, rijst die koud / bevroren was etc. We hebben aan het einde van onze vakantie meer de wc gezien dan de stad / zwembad oid. Ik raad dit hotel dan ook niemand aan, mits het eten verbeterd! Alle lof naar het Animatie team door hun is de vakantie nog redelijk bevallen. echt TOP een dikke 10!

Naast het eten wat niet oké is, hebben we nog onze grote vriend van de mini bar. Beste heer staat om half 8 voor je deur, wilt graag je mini bar aanvullen.Erg vervelend als je de Do not disturb kaart aan je deur hebt hangen en rustig wilt uitslapen, Loopt hij ook gezellig naar binnen na 3 x kloppen! Dit is gemeld bij de receptie doen daar weinig mee.

Gereisd met partner in augustus 2018

Nooit meer

Priscilla,
16-8-2018

Wij vonden dat de hotel en de bungalows op een mooie plek lag was niks mis mee.

Wij vonden het eten onwijs slecht was koud en vlees was van binnen nog rauw. Wij zijn dagen ziek geweest en andere in het hotel zijn ook ziek geweest.

Wij zijn 12x nachts en over dag naar de receptie geweest omdat de airco het niet deed. En dat verstoorde snachts veral onze nachtrust want moesten ze hem weer komen maken.

Personeel was nors en spraken zowat geen woord engels.

Bagage ruimte was niet gesloten terwijl dat op alle sites staat. Er hangen geen camera's.

Verder een leuke stad maar voor 1x en nooit meer

Gereisd met partner in juli 2018

eens maar nooit meer

Renée,
13-8-2018

Geen problemen met de kamer gehad, alles was netjes. Af en toe wel vervelend om zoveel trappen te lopen eer je op je kamer bent daar onze kamer zich niet in het hotel zelf bevond.

Het personeel sprak niet tot gebrekkig Engels, persoonlijk vond ik dit erg vervelend.

Ook ligt het hotel erg afgelegen, je moet dus de bus of een taxi pakken om winkeltjes te bezoeken of ergens anders een hapje te gaan eten.

De laatste twee dagen van de vakantie was een groot deel van de gasten in het hotel ziek, hier was ik helaas ook een van. Met allemaal dezelfde klachten, vooral veel kramp en mijn in de buik/maag.

Bij touroperator staat overigens dat er een afgesloten bagage ruimte is, nou dacht het niet. Koffers worden gewoon buiten voor de deur gezet onder het mom 'we hebben camera's hangen'. Bagage ruimte is er maar deze weigeren ze om af te sluiten, waarom konden ze mij niet vertellen.

Leuk voor eens, maar niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2018

Super genoten

Van den hurk,
14-7-2018

Geweldig hotel mooie kamers

Eten goed

Animatie top

Weinig oostblokkers

Vannacht terug gekomen wil nu al weer terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Vorig jaar dit hotel voor het eerst bezocht, en vanwege fijne ervaringen dit jaar weer terug. De badkamers in de bungalows zijn gerenoveerd (mooie inloopdouche). Verder heeft dit hotel een fantastische ligging met heel mooi uitzicht over het water. Mensen in het hotel zijn zeer vriendelijk. Personeel in het restaurant is t.o.v. vorig jaar vervangen en worden inmiddels allemaal mooi in een tenue gestoken. De kennis van talen is helaas bij het restaurantpersoneel ver te zoeken. Prima kwaliteit eten en zeer uitgebreid. Bij zowel zwembad alsook aan zee ruim voldoende ligbedden met matrasjes. Kortom: er is weinig negatiefs te melden over dit hotel. Waarschijnlijk volgend jaar weer terug !!

Gereisd met partner in mei 2018

Het kan altijd beter

Fijen,
18-5-2018

Alles van het hotel is geweldig, enige Flinke nadeel is dat er alleen wifi in de lobby aanwezig is en deze is Zeer slecht... heel wat kosten opgelopen omdat ik gedwongen was te bellen met thuisfront om iets te laten horen, bellen via whatsapp/facetime etc werkt niet! Heel jammer

Gereisd met partner in mei 2018

Prettig Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda Ephesus Princess in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda Ephesus Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.