Hotel Kustur Club Holiday Village

Hotel Kustur Club Holiday Village
8,2

147 tips over Hotel Kustur Club Holiday Village

Stan, 3-9-2016
Een aanrader is het parasailen! Dit kun je gewoon boeken op het eigen strand. Met het dolmus busje kun je voor 3 lira p.p. (1 euro) overal heen gebracht worden en zo dus ook naar bijvoorbeeld outlets net buiten Kusadasi of de super leuke en grote textiel markt op woensdag. Het panorama restaurant is voor 5 euro p.p. te boeken het Mexicaanse eten is zeker aan te raden. In een boekje staat ijsjes bij Sofra restaurant maar dit moet de Stilte Bar zijn! Neem nootjes mee voor de eekhoorntjes erg leuk.
Steffi, 11-7-2016
Huur een bungalow. Mooie, moderne, vernieuwde kamers. Badkamer met inloopdouche.
Buyse Ilse, 11-7-2015
parasailing boven Kusadasi is zeker de moeite waard !

We hebben een aantal aanbieders voor Kustur Club Holiday Village voor je op een rij gezet:

Kirsten, 26-6-2015
Koop niets in de winkeltjes op het terrein van het hotel. Als je naar buiten loopt en naar links gaat, heb je de Kustur Bazaar. Leuke winkeltjes met producten voor een vijfde van wat ze in het hotel vragen. Dolmus nemen naar Kusadasi, 1 euro pp en kinderen zijn gratis. Afdingen naar zeker de helft van de vraagprijs.
Michel, 16-6-2015
Bezoek de opgravingen van Efeze eens, erg interressant!
christine, 31-5-2015
Haman: traditionele in kusadasi voor 10euro. Voor groepjes vanaf 6personen kan je beter een taxi naar het centrum nemen. Dit kost evenveel als dolmus (1euro/persoon). Wekelijkse markt op woensdag. Veel nederlands talige verkopers en echt afdingen zoals vroeger zit er niet echt meer in of ze worden verbaal agressief. Ook in de plaatselijke bars en winkels staan veel Nederlandstalige verkopers. Een nieuwe bazar (winkeltjes) juist naast hotel gelegen.

Genieten, 29-5-2015
Naast het park een leuke bazaar (net nieuw). Markt op woensdag.
ingrid d, 27-5-2015
ga zeker naar het strand; er zijn daar veel verschillende soorten watersport te beoefenen. Het strand wordt goed schoon gehouden en de matrasjes worden gebracht bij de bedden waar je wilt gaan liggen. Perfecte service!!
Marian, 23-5-2015
veel watersport mogelijk, strand is goed, Sportzaal aanwezig.
Bea Kokje, 21-5-2015
Pamukkale zeker deze excursie doen