Hotel Kusadasi Golf & Spa Resort

Hotel Kusadasi Golf & Spa Resort
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Kusadasi Golf & Spa Resort voor je op een rij gezet:

163 reviews over Hotel Kusadasi Golf & Spa Resort in het Nederlands

Met jonge kinderen

Contactpersoon touroperator kwam alleen op afspraak, 3 uur moeten wachten op kamer, wel update naar Penthouse gehad, luxe, maar geen water e.d. in ijskast, geen kopjes o.i.d., en een jacuzzi die niet werkte.

De lunch in het centraal restaurant was heel mager, zodat je beter bij het zwembad een snack kon nemen.

Veel trappen en heuvels, voor minder validen en oudere mensen geen aanrader.

Shuttlebus naar strand is inderdaad gratis, doch dien je deze 2 dagen van tevoren te reserveren, voor het eten&drinken op het strand moet je €10,00/dag betalen, zeer vreemd voor een All Inn hotel.

Op de site van touroperator staat op 1km restaurantjes en op 3km leuke winkeltjes, niks is minder waar, dichtbij zijnde locatie winkeltjes ca. 8km, zodat je dit met taxi moet doen.

A la carte restaurant is er maar 1, goed maar best prijzig, de ander, Steakhouse is alleen voor members.

Avondeten was goed maar zeker geen 5*, de bar was al snel overvol, gezien het slechte

Geen vijf sterren waard.

Renate
5-10-2018

Zwemwater was steenkoud. Aan strand geen gratis all inn Eetzaal was ronduit vies en heel veel katten. Kamer was ruim maar met een lege koelkast. Geen koffie, thee of water op de kamer. Waarschijnlijk hebben ze de vijf sterren gekregen voor het aantal zwembaden en de ruime kamers maar zeker niet voor het eten en de schoonmaak.

Prima maar niet geweldig

Wieteke
23-9-2018

Een mooi resort met fijne ruime appartementen. Meerdere zwembaden, barretjes en gratis handdoekenservice (waarvan de handdoeken helaas in 80% van de gevallen vuil waren). Het eten in het centrale restaurant was gevarieerd maar altijd lauw waarbij je standaard 2 of 3 katten naast je tafel had staan! Het eten was dan ook echt een domper waardoor we dit resort niet zo snel voor een 2e keer zouden bezoeken. Het eten in het a la carte restaurant was wel heel goed en het centrum van Kusadasi is ook een leuke plek om te eten en souvenirs te kopen. Al met al een fijne vakantie maar volgend jaar proberen we weer iets anders.

Super

Marlene deBont-Baijens
8-9-2018

Was top daar. Verder geen op of aanmerkingen. Zou er graag weer naar toe willen

Heerlijk

Fam Depar
6-9-2018

De animatie vond ik minder. Het duurde allemaal enorm lang voor het in gang schoot. Kamers werder pas om de 2 dagen 'gepoetst' maar de kamers zelf waren heel ruim. 2 badkamers.

Eten en drank was dik in orde. Kunnen absoluut niet klagen. Al bij al was het een heerlijke vakantie.

Fijne vakantie maar zeker geen 5 sterren waard.

Van oosten
9-8-2018

Verblijf 2 weken 2 volwassenen 3 kids (5,9,13) superior duplex. Pluspunten: groot, wasmachine, mooi uitzicht, lekker eten, top animatie. Woning langer aan mogen houden ivm terugvlucht. Minpunten: jacuzzi balkon al defect vanaf 2015, schoonmaak woning, Prullenbakken werden niet altijd geleegd, niet gezogen of gedweild. sanitair hebben ze na klagen pas na 11 dagen schoongemaakt.

Schoonmaak/hygiene/staat op het complex zelf ook mager. De toiletten vies, roken naar urine, wc brillen aan vervanging toe omdat er scheuren inzaten. Glaswerk en borden niet goed schoon.

Vele tegels los en lekkage. De dagelijkse geur bij de bar's was niet aangenaam het leek erop alsof er iemand overgegeven had. Na 9 uur lagen alle bedjes al vol met handdoeken bij het hoofdzwembad.

Zeker geen 5 sterren waard. Maar ondanks de minpunten wel een geweldige vakantie gehad.

Erg leuk hotel!

Angelle Bout
1-8-2018

Echt een super week gehad bij dit hotel. Er is vriendelijk personeel die je zo goed mogelijk wil helpen. Het is een groot maar erg mooi complex. Huisjes zijn groot, uitgebreid en ook schoon, op de douches en het bad wat na (wat schimmelplekken). Bedden liggen hard, maar na een paar dagen wel aan gewend. Het eten bij het buffet is goed en ook gevarieerd. Iedere dag hebben ze ander vlees enz. In de middag hebben wij bij de snackbar gegeten, deze is erg aan te raden, ze hebben hier zeker goed eten. De hygiëne bij het buffet is wat minder. Vaak is het zoeken naar een bord die goed schoon is. Vaak lagen er nog etensresten op. De toiletten worden vaak schoongemaakt door personeel, alleen zien er toch vaak vies uit.

Aan zwembaden genoeg keuze. Bij het zwembad bij de glijbanen is het wat drukker en de losse zwembaden wat rustiger, dit zorgt juist voor wat afwisseling. De animatie is ook leuk. Iedere avond een show en spellen over de dag.

Goed hotel

Michael
19-7-2018

Mooi resort! We hadden een junior suite geboekt en kregen de grotere suite met een adembenemend uitzicht! Bedden zijn erg hard dit aangegeven bij receptie waarna er een extra dekbed op het matras werd gelegd, hierna goede nachtrust.

Ontbijt is prima, lunchen deden wij bij de Pines bar bij het zwembad. Avondeten deden wij rond 19.00 uur dan is het nog relatief rustig. Veel kip en kalkoen, eten soms wat lauw maar verder goed. Lege borden werden over het algemeen snel opgehaald en bediening is vriendelijk. Wij bleven voornamelijk bij het zwembad voor ons appartement. Wel elke dag even naar main pool geweest met de kids voor de glijbanen. Aldaar is het drukker maar niet hinderlijk, ook muziek niwt vervelend. Altijd bedden vrij dus geen handoekken vooraf neerleggen. Wel vonden wij afstand tot kusadasi te ver. Nauwelijks Russen aanwezig!

Al met al goed hotel!!

Fantastisch, zeker nog een keer terug

Joost Link
5-7-2018

Wat een fantastisch hotel. Voor ons twee weken echt vakantie, lekker genieten! Wij kozen ervoor om aan het zwembad van de Oaks te gaan liggen, lekker rustig met drie zwembaden voor ons en natuurlijks de bar waar we ‘s-middags ook regelmatig lunchen. Het eten (ontbijt - lunch - diner) is gewoon goed. Wel zijn we twee keer in Kusadasi centrum gaan eten, waar de echte Turkse mensen ook gaan eten. Geen toeristisch eten dus, zo lekker en zo goedkoop. Met de resort bus naar Kusadasi centrum gegaan, terug met de taxi, kosten € 10,- We zijn 1 dag geweest bij het zwembad met glijbanen geweest, ons een beetje te druk. Wel geweldig voor de kinderen of wanneer je geamuseerd wilt worden door het animatie team. Het Resort beschikt allemaal over appartementen, hetgeen echt ideaal is. Het appartement beschikt echt over alle luxe, zelfs een wasmachine. De golfbaan is echt een super uitdaging. Al met al voor ons echt voor herhaling vatbaar.

Goed hotel!

Anneke en Wim
10-5-2018

Prima hotel met vriendelijk personeel. Uitblinkers zijn Ali, Hatice en Hidir met zijn andere barkeepers! Grote klasse! Zij geven je echt een gastvrij gevoel. Ook de mensen van de receptie zijn zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Mooi gelegen, ongeveer 13 km vanaf Kudadasi Stad. Heuvelachtig gelegen appartementsgebouwen. Met de auto kunnen en willen ze je naar je appartement brengen maar is wel te lopen. Eten is niet slecht maar kan beter (lees: vaak warmer(.

Naast dit hotel een mooie, maar moeilijke golfbaan.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kusadasi Golf & Spa Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kusadasi Golf & Spa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.