Hotel Kusadasi Golf & Spa Resort

Hotel Kusadasi Golf & Spa Resort
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Kusadasi Golf & Spa Resort voor je op een rij gezet:

154 reviews over Hotel Kusadasi Golf & Spa Resort in het Nederlands

Goed hotel!

Anneke en Wim, 10-5-2018

Prima hotel met vriendelijk personeel. Uitblinkers zijn Ali, Hatice en Hidir met zijn andere barkeepers! Grote klasse! Zij geven je echt een gastvrij gevoel. Ook de mensen van de receptie zijn zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Mooi gelegen, ongeveer 13 km vanaf Kudadasi Stad. Heuvelachtig gelegen appartementsgebouwen. Met de auto kunnen en willen ze je naar je appartement brengen maar is wel te lopen. Eten is niet slecht maar kan beter (lees: vaak warmer(.

Naast dit hotel een mooie, maar moeilijke golfbaan.

Heel goed hotel!

Maarten, 5-10-2017

Wat een fantastisch mooi resort! Wie vaker all inclusive op vakantie gaat zal blij verrast zijn. Natuurlijk is het eten na een aantal dagen een beetje eenzijdig maar wel goed verzorgd. Af en toe ff lekker uit eten in de stad doorbreekt dit prima. (Er zijn restaurant die je graag gratis taxivervoer aanbieden!) De kamers zijn echt fantastisch en ruim. Veel zwembaden dus voor kinderen helemaal top. Héérlijke vakantie gehad.

Geweldig

Corina, 24-9-2017

Mooiresort luxe kamers alles keurig schoon ruime keus met eten

Min punten erg afgelegen kan er geen geld pinnen moeilijk om excusie te boeken

Het was Wederom heerlijk!

Sep & Maris, 21-9-2017

In meivakantie 2016 met ons gezin geweest (kids 20, 17 & 15 jr) en deze meivakantie met gezin, aanhang, familie & vrienden terug gegaan. In het hoogseizoen zouden wij er niet willen zitten, voor -en naseizoen prima! De appatementen zijn fantastisch! 1x bg en 1x penthouse gezeten. Zwembaden zijn heerlijk, eten is zalig en service uitstekend. Personeel zowel receptie, bar, restaurant en schoonmaak) erg vriendelijk en behulpzaam. Simba (Hamza) en animatiecrew zijn geweldig. Ook als je er niet van houdt is het leuk om naar te kijken vanaf je ligbedje). Op het strand wordt je op je wenken bediend. Jammer dat de bus zo weinig rijdt en soms al dagen van te voren moet plannen). Kusadasi centrum is gezellig, de outlets zijn de moeite waard.

Terwijl ik dit schrijf zitten we 'n weekje elders in Turkije. Zo'n spijt dat we niet terug zijn gegaan naar Golf&Spa. Wij zijn nu weliswaar goedkoper uit, maar het -waar we nu zitten- om te janken.

Geen 5* hotel, eerder 3,5*

Jens, 15-8-2017

Bij aankomst mochten wij nog net gaan eten naar het grote restaurant, dat ging bijna dicht omdat het al tegen 21.30 was, wat was me dat daar, precies oorlog, de vloer lag bezaaid met etensresten, de bar stonk alsof ze er net hadden gekotst, dan het eten zelf is bijna alle dagen hetzelfde,wel lekkere pizza's en salades.

Na het eten brachten ze ons met de auto naar onze kamer die ruim was met 2 slaapkamers,living met wasmachine en 2 badkamers waarvan één redelijk beschimmeld was, de andere was proper mits enkele haarresten.

De kamer was wel direct aan het zwembad, wat wel fijn was.

Het grote zwembad is zeer druk en rumoerig, maar je kunt altijd wel een rustig plaatsje vinden in het resort.

Al bij al toch goeie vakantie gehad, maar het restaurant was voor ons horror, veel te druk en vooral zeer vuil, en op het terras zeer veel wespen.

Dit was de 5de keer Turkije, en moet zeggen dat hotels aan de riviera veel beter en verzorgder zijn.

Wij gaan in ieder geval nooit meer terug naar hier!

Heerlijk hotel, mooie kamers/appartementen

Wim, 12-8-2017

Heerlijk hotel met mooie, ruime kamers/appartementen, vriendelijk personeel, ligt naast een prachtige 18 holes golfbaan.

Er liggen overal verspreid zwembaden.

Is wel enigszins heuvelachtig maar men is bereidt je met een auto naar je kamer/appartement te brengen.

ligt ongeveer 13 km vanaf centrum van Kusadasi, buiten het hotel heb je in de verre omtrek niets!

Wat een luxe!!!

Inge, 2-8-2017

Bij aankomst een vriendelijk onthaal. Daarna door auto van hotel naar kamer gebracht. Wij waren zeer verrast. Wat een prachtige kamer. Mijn dochter en ik hadden beide ons eigen slaapkamer en badkamer. Zwembad bij ons complex was ook heerlijk met eigen bar. Het grote zwembad was voor mijn dochter van 13 jaar een feest. Het eten was ook goed. Er was iedere maaltijd wel iets wat wij lekker vonden. Het nadeel vonden wij, dat het erg druk was in het restaurant maar het was nu natuurlijk ook hoogseizoen. De taxi-service en het pendel busje (strand) waren ook perfect. Op het strand werd je ook prima geholpen en zelfs daar buffet. Al met al een superfijne vakantie gehad. En hopen hier volgend jaar weer naartoe te gaan. Heerlijk rustig daar boven op die berg met een heerlijke wind dus niet zo bloedheet als in het centrum van Kusadsi. Wij heb en genoten.

Heerlijk zijn nu nog steeds aanwezig

Lena, 27-7-2017

Heerlijk verblijf buiten kusadasi ongeveer 20 min.

Alles er op en er aan.

Kunnen niet anders zeggen dat als je verwachting bij golf en spa omschrijving niet te hoog ligt dit echt een heerlijk goed verzorgd verblijf is

Echt vakantie met alles erop en eraan!

Jacqueline de Vries, 17-6-2017

We gaan nooit jaar hetzelfde, maar nu al 3x geweest... zegt genoeg! Kan niet anders beoordelen dan met dikke voldoendes voor een gezin met n 6 en 15 jarige. Wat een heerlijk resort met alleen maar goed personeel, een heerlijke spa en ruimte overal met goed gevarieerd eten elke dag. Kamers zijn niet normaal luxe en schoon elke dag en nooit geen plek om te liggen op n bedje. Centraal zwembad met genoeg voor kinderen, animatie de gehele dag voor jong en oud. Bij elk complex is een zwembad met meestal n bar of restaurant, je bent dus niet verplicht om overdag naar het grote restaurant te gaan plus altijd een briesje wind (dat trekt ons ook erg gaan ipv hitte). Waanzinnig uitzicht en zonsondergang bij het restaurant van de golfclub (tegen betaling maar dit voel je niet qua prijzen) Makkelijk te regelen vervoer naar het centrum ook, dus als je een onbezorgde vakantie zoekt met luxe in alles tegen een zeer goede prijs, dan zeker hier naartoe gaan!

Geweldige ligging en prachtige appartementen.

Bianca, 25-5-2017

let op mensen die slecht ter been zijn moeten wel klimmen om in de kamers te komen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kusadasi Golf & Spa Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kusadasi Golf & Spa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kusadasi Golf & Spa Resort scoort een 7.53 uit 10 op basis van 162 reviews.