Hotel KoruMar Hotel De Luxe

Hotel KoruMar Hotel De Luxe
8,9

80 tips over Hotel KoruMar Hotel De Luxe

Breuk, 15-8-2015
Boek voor drie personen het de luze type, standaard kamer is erg krap.
Marijke, 15-7-2015

Rondom het hotel is helemaal een pad aangelegd, met ook plekken waar je kan zwemmen en zonnen en kan genieten van het uitzicht.

In het centrum van Kusadasi zitten leuke winkeltjes waar je goedkoop kleding etc. kan scoren. Met de dolmus betaal je maar 1 à 2 euro en je bent er binnen 5 à 10 minuten.

Jenny Nijsten, 5-7-2015
De badkamers zijn wat verouderd en het zou heerlijk zijn als die werden vernieuwd zonder bad en met een inloopdouche.

We hebben een aantal aanbieders voor KoruMar Hotel De Luxe voor je op een rij gezet:

Ron Kleine, 14-6-2015
Ga de trappetjes af en kijk eens rond in de tuin. Hangmatten, kruidentuin en pannenkoekenhuisje. Voor vragen over het verblijf in het hotel kun je mij altijd mailen op r.kleine44@hetnet.nl
ANNA ROMKES, 11-6-2015
de textiel markt op woensdag en een wandeling over de Ataturk boulevard in de avonduren .
Mien, 1-6-2015
Prachtige ligging op loopafstand van het centrum ,en prima personeel

Jan en Margriet Jansen, 11-5-2015
een tip het uitzicht zeezicht is adembenemend en een bezoek aan de omgeving is de moeite waard in een woord geweldig
math willems, 3-11-2014
zeker wat aan handdoek leggen doen.
Maureen, 4-10-2014

Ga met de dolmus naar Ladies Beach, mooi strand.

Een bezoek aan Efese en het bergdorpje Sirince is aan te bevelen.

Ga gewoon met de Dolmus, een excursie boeken is helemaal niet nodig.

Peter, 28-9-2014

Restaurant Saray waar je heerlijk kunt eten tegen een schappelijke prijs,

de Lekkerbek voor een kroket, saté of bitterballen