Hotel Infinity by Yelken Kusadasi

Hotel Infinity by Yelken Kusadasi

7.7Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Kusadasi

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Infinity by Yelken Kusadasi voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

25 reviews over Hotel Infinity by Yelken Kusadasi

• 2019
    9Deniz A.27-10-2019

vriendelijk personeel, lekker eten, mooi hotel.

het is heel mooi eten en het ziet er dat het grondig gerenoveerd is. Het hotel heeft privé strand. Het hotel is ook heel bereikbaar via openbaar vervoer. Vriendelijk personeel, lekker eten. Lekker eten en zwemmen meer moet u niet hebben :-). Ik zou het zeker aanraden. Groetjes uit België

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Deniz A.27-10-2019

mooi,vriendelijkheid, lekker, bereikbaarheid super

Dat is een heel mooi hotel waar u gerust met uw gezien op reis kan. Het hotel heeft eigen strand wat ik persoonlijk heel belangrijk vindt. Hotel is helemaal gerenoveerd. Als u een kamer met zeezicht heeft, is het heel aangenaam 's morgens wakker worden en naar de zee kijken. Ik raad het zeker aan.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 5Anoniem24-10-2019

Twijfelachtig

Echt geen 5 sterren hotel! Het eten was koud in het restaurant , en dan bedoel ik alle maaltijden de daar geserveerd werden. Alleen de soep was warm. Als je een gebakken ei wilde, kon j e beter wachten totdat voor je ogen bereid werd. Weinig variatie in het eten.
    De voegen van de badkamer waren rood/rosé, echt vies! De glijbanen waren wel geweldig! Zal hier niet meer terug komen.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10jeanette Van der graaf08-10-2019

Fantastisch hotel en personeel

Voor 8 dagen waren we in dit geweldige hotel, veel te kort natuurlijk! We hebben genoten van alles, de kamer, restaurants, alles hekemaal super vooral de chef kok Fesih van het restaurant bij het zwembad wat een service, het liep gesmeerd. Je bestelde van de lunchkaart en 5 minuten later stond je perfect opgemaakte bord op tafel. Zo'n aardige kerel en alles tip top in orde zo lekker allemaal! Ook de kledingwinkel is helemaal super, de gezellige eigenaar Ayhan helpt je heel goed en de kwaliteit is top en betere prijzen dan in het centrum. Ga echt even shoppen De kamer was groot met balkon, wij keken zo op de zee prachtig! Elke dag lagen we op de steigers aan het helder blauwe water, ook daar worden wafels gebakken en pannekoekjes. Elke dag schepijs en verpakte ijsjes. Alles is all inn zelfs sterke drank zoals Chevas whiskey, Baileys, Bacardi, Mochito of Pina Colada etc. Dit hotel is zeker een aanrader wij gaan volgend jaar terug :)

• 9Fam de jong04-10-2019

Super fijn hotel

Heel fijn hotel. Vriendelijk personeel, heerlijk eten. Ook het eten bij het zwembad was supergoed. Het hotel ligt gelijk aan zee. leuke animatie, en een aqua park. Goede wifi . wij gaan in mei weer terug.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Carolien29-09-2019

heerlijk hotel

Het hotel heeft een prachtige ligging, direct aan zee. eten was erg lekker, een groot buffet, ook heerlijke gerechten bij het zwembad , daar gingen we heel vaak eten bij chef Fesih. In het hotel zijn ook alle soorten drank te verkrijgen, bv baileys en chivas regal , je hoeft ook nergens voor bij te betalen, er liggen ook verpakte ijsjes , en ze hebben ook heerlijke ijskoffie. Ze hebben bij de zee hele mooie steigers waar we vaak lagen te zonnen. wij hebben erg genoten en willen volgend jaar terug komen.

• 7Tiny28-09-2019

Nooit meer

Eten was goed voor ieder wel wat. De ligging was ook goed. Vervoer naar Kusadasi super geregeld, ieder 10 min een busje voor 6.5 tl (1.10 pp) Over de rest kan ik niets goeds zeggen. Tegels zwembad super glad, verschillende mensen zien vallen. Plakkerige tafels, riool lucht op de gangen en kamers, de muziek aan het zwembad veels te hard, s'avonds niets te doen, een echt saaie lobby waar niets te doen is, zelfs geen muziekje. Veel te weinig wc op het complex. Personeel doet zijn best maar er is te weinig. Voor ons niet meer

• 9Nelissen F23-09-2019

Zeer mooi hotel goede ligging en goed vriendelijk personeel. Anel.

• 9angela23-09-2019

geweldig hotel

Infinity is een fantastisch hotel,erg mooie ligging ,direct aan zee, groot zwembad. het eten is erg goed, er is zoveel keus, voor elk wat wils. de kamers zijn ruim en schoon. personeel heel vriendelijk.Er is ook een heel leuk aqua park voor de kinderen, die hebben zich volop vermaakt, er is veel te doen in het hotel, leuke animatie. Er gaan ook om de 10 minuten busjes naar het centrum van Kusadasi . Wij hebben erg genoten en komen hier zeker weer terug

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 7Hans Feijtel20-09-2019

Dit hotel is echt geen 5 sterren waard

Hotel is niet echt schoon te noemen,vuile glazen,bestek borden etc,vloeren en tafels vies en plakkerig, bij het zwembad lagen de tafeltjes vol met plak van chocolade drankjes etc grond bij zwembad vol met haren van de gasten zo vies allemaal,zelfs de katteharen lagen op de tafel heb nog nooit zo een onhygiënisch hotel meegemaakt als deze,de bedden van de hotelkamer lagen fantastisch en na veel zeuren kregen we een 3e handdoek erbij voor te douchen we waren net 3 personen in een 3 persoonskamer naar wat er gebracht werd was steeds voor 2 personen,bediening ruim de helft van personeel zeer onvriendelijk en geen lachje kan eraf word je geholpen en er komt iemand aan die ze kennen dan laten ze je gewoon staan en helpen die ander voor ze verder gaan met jou bestelling, nee echt geen 5 sterren waard eten was wel goed en de snacks tussen de middag ook

Gereisd met vrienden in september 2019

Hotel Infinity by Yelken Kusadasi info