Hotel Imbat

394 reviews over Hotel Imbat in het Nederlands

Dit nooit meer

klaas kuipers
6-7-2014

Hotel Imbat Kusadasi ligt geweldig en daar is dan ook alles mee gezegt.

Het is er vies, de kamers waar we gebruik van hebben gemaakt werden niet schoon gemaakt en het eten is van slechte kwaliteit en koud. Als drinken in de sapautomaat op was en je vroeg om nieuwe was het gewoon op is op. Rond het zwembad was het vies de putjes werden niet schoon gemaakt en de troep van de vorige dag stond er nog. We zijn met het hele gezin geweest en onze drie kleinkinderen zijn alle drie naar het ziekenhuis geweest met o.a. luchtweginfectie.

fijne vakantie in goed hotel

Willem Meerens
24-6-2014

Fijn hotel met goede ligging , is inderdaad wat ouder maar is en wordt volop gerenoveerd, vriendelijk personeel was wel allemaal nieuw en moesten nog een beetje wennen.Eten was zeer goed verse vis,zelfs tunasteak ,kamer was schoon toen we kwamen,bijhouden was niet goed. hierover gesproken werd meteen opgepakt.Goede prijs kwaliteit.Komen zeker weer terug

Leuk hotel

Brian Voet
12-2-2014

Leuk hotel voor een leuk bedrag. Hebben hier veel plezier gehad en het hotel was ook schoon en netjes. Ligging is fantastisch bij ladies beach.

Zeer goed hotel!

Lieke
1-2-2014

Wij zijn hier afgelopen zomer geweest en zullen zeker nog eens terugkomen! Het is een prachtig hotel en zeer goed gelegen naast ladies beach met ook genoeg winkeltjes en restaurants. Wel wat verder van het centrum, maar met de dolmus heel goed te doen (10min) Schone kamers, aardig personeel, mooi zwembad en mooi strand. Veel animatie elke avond was er op het dak van het hotel een show. Overdag werd er van alles voor kids georganiseerd. Enige minpunt was dat het receptie personeel erg slecht engels sprak.

mooie ligging dat is ook het enigste

theajack
14-11-2013

Zeer slecht hotel, smerige kamers, koud eten, maar ook mijn beoordeling bij touroperator doorgegeven maar kun je nergens terug vinden. Hier gaan we noooooit meer naartoe. Is geen 4 sterren maar een 3 sterren hotel werd ons verteld door een van de managers, ze hadden 1 ster afgenomen,

Mooi hotel!

S. van der Wielen
15-10-2013

Mooi hotel, ligt erg mooi, mooi uitzicht, mooie, iets verouderde gebouwen, alleen voor oudere mensen zijn de vele traptreden naar/vanaf de eetzaal wat bezwaarlijk, goeie, ruime kamer, werd goed schoon gehouden door erg vriendelijke schoonmaakster, eten was geen vijf sterren, maar er was (meer dan) voldoende keuze, het was smakelijk en vers.

De laatste dagen toen het weer slechter was, konden we comfortabel binnen eten.

Complimenten aan de directie: we konden ook de tweede week, toen reisorganisatie failliet was gegaan, zonder problemen blijven. Dat is in andere hotels wel anders gegaan!

het enigste pluspunt is de ligging

thea van ulft
2-10-2013

Wat een slecht hotel, is geen 4 sterren maar een 3 sterren hotel, een van de managers bij het eten vertelde dat ze 1 ster hadden afgenomen. vies en koud eten, het eten was al vroeg op en werd niet meer bijgevuld om 20.00 uur was er al veel op 's avonds ook plastic bekers ze zijn gewoon te lui om glazen te halen. de kamers werden in 11 dagen dat we daar zijn geweest niet gepoetst. geen aanrader nooooit meer.

Niet voor herhaling vatbaar

Dorine Standaert
26-9-2013

Hotel Imbat is heel mooi gelegen aan Ladies Beach. Je kan er te voet van het hotel naar het strand, en keuvelen tussen de restaurantjes, winkeltjes en cafeetjes. Prima locatie dus. Onze kamer was op het eerste zicht proper, netjes ingericht en er was ruimte genoeg. Hetzelfde gold voor de badkamer. Onze mening over properheid veranderde toen we toevallig iets lieten op de grond vallen, en we merkten dat er heel veel stof en vuil verborgen zat. Er lag zelfs een maandverband (!!) achter onze koelkast.

Het personeel is er niet echt vriendelijk. De vriendelijkste mens is degene die de koffers op de kamers brengt. De obers zijn helemaal niet vriendelijk, of je moet al blond zijn, en alleen reizen, dan halen ze het onderste uit de kan :-)

Het meest abominabele was het eten. Het koude buffet was heel uitgebreid, daar geen enkel probleem mee. Het warm buffet was iedere dag hetzelfde : kip, gehakt en vis. Het warm buffet was meestal ook koud.

Wij gaan er zeker niet meer terug.

Super vakantie gehad!

Nik Kruyniers
13-9-2013

We hebben een fantastische tijd beleefd in hotel Imbat. Het personeel staat altijd voor je klaar en is zeer vriendelijk. Er is een animatie team en DJ aanwezig aan het zwembad om je te entertainen en 's avonds zijn er speciale acts voorzien op het dakterras van het hotel zoals: turkse avond, comedy show, mister Imbat,...

Ook zijn er 3 fotograven aanwezig die maar al te graag een fotoshoot met je maken tijdens de zonsondergang wat tot prachtige foto's lijd.

Het eten is zeer gevarieerd en uitgebreid. Terwijl je eet kan je genieten van het prachtige uitzicht! Het Italiaans restaurant is echter geen aanrader.

De kamer is proper en alles werkt naar behoren. Het heeft wel een update nodig en het douche gordijn is aan vervanging toe.

De locatie van het hotel is ideaal. Voor het hotel stopt de dolmus bus die je op 5 a 10 minuten naar het centrum van Kusadasi brengt voor 2€ de rit.

Naast het hotel bevindt zich het strand en een winkelstraat met bars en restaurants.

Verschrikkelijk

Martin Nekeman
22-8-2013

Het personeel in dit hotel heeft nog nooit van klantvriendelijkheid gehoord. Men is ronduit onbeschoft, ongemotiveerd en spreekt nauwelijks engels. Men begint zonder het te vragen je tafel af te ruimen, als ze eten/drank morsen laten ze dat gewoon liggen, men rookt terwijl ze werken, staan naast je tafel onderling ruzie te maken, gooien je eten letterlijk op je bord, kijken je niet aan als je tegen ze praat etc etc etc

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Imbat in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Imbat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.