Hotel Imbat

Hotel Imbat

19 tips over Hotel Imbat

Harry, 1-9-2014

Dolmus stopt voor het hotel en je bent in 10 min in het centrum.

Koop je souvenirs etc langs Lady Beach = veel goedkoper.

jose van linden, 26-8-2014
zorgen dat het eten warm is en dat de koffie en drankautomaten het doen of gevuld zijn. Zorgen dat het goed verlicht word en dat er handdoeken en wc papier is als je aankomt. De airco meer aanzetten.
Timothy Cools, 23-8-2014
Als je graag wat dingen bezichtigt ga dan zeker eens naar Pamukale, dit is het historisch gebied van de romijnse tijd uit Turkije.

We hebben een aantal aanbieders voor Imbat voor je op een rij gezet:

Dorien Boen, 24-7-2014
Als je kan kiezen, pak dan de kamers boven de receptie.
Willem Meerens, 24-6-2014
ga eens eten bij shariff nieuwe eettent om de hoek chateaubriant is perfect en kost weinig.
thea van ulft, 2-10-2013
ga nooit naar dit hotel, de reisorganisatie's moeten dit hotel maar snel uit de brochure halen.

Ruud, 14-8-2013

Er aantrekkelijke excursies te doen zoals Pammukule, Efeze, Aqua Fantasy en Adaland)

Bij een eventuele volgende keer naar het leuke Kusadasi proberen te vliegen op Izmir. Doordat we nu vanaf Bodrum kwamen en als laatste werden afgezet bij ons hotel hebben we zo'n 3,5 uur in de bus gezeten.

Jonkerwaard, 6-8-2013
Langs de boulevard heb je leuke winkels en kraampjes.
Erik, 26-9-2012
Ligging is wel perfect zo dichtbij lady's beach voor een avond wandeling.
isabelle83, 20-9-2012
Boek geen trips bij je reisorganisatie!Deze zijn enorm duur!Als je de boulevard oploopt zijn er wel 4 stands die dezelfde trips aanbieden voor de helft minder. We hebben 3 trips bij Sunwind geboekt en het was keurig verzorgd. Aanrader is Efese en Pammukale voor diegene die geintereseerd zijn in de oudheid. Voor €12,50 kun je hele dag met een boottrip mee inclusief eten en onbeperkt drinken. Elke woensdag is er een markt in de stad met veel te dure dingen die je vervolgens heel goedkoop krijgt.

We hebben een aantal aanbieders voor Imbat voor je op een rij gezet: