Hotel Imbat ****

Review geschreven door Anna verheijden

Heerlijke vakantie

Anna verheijden
3-10-2015

Wij hebben genoten. Alle negatieve verhalen hebben wij beslist niet zo ervaren. Behulpzaam personeel. Ook bij het eten,en als je zorgt dat je iets later gaat eten als de hele meute is er ook voldoende en is het heerlijk rustig,op het terras met uitzicht over de zee..De ligging is heel goed,aan zee en met het busje zit je zo in kusadasi.Om de 5 min.kwam er een busje langs het hotel super.Dus wij moeder en dochter kunnen het beslist aanraden. De Nederlanders die wij daar nog meer hebben gesproken hadden de zelfde arvaring als ons. Wij snapte de negatieve verhalen niet.Dus bij twijfel, wij zeggen doen ,en een fijne vakantie.