Hotel Imbat

Laatste review

De mooiste vakantie ooit

Erem,
2-10-2016

Je kan daar van alles doen oa.. zwemmen en dansen sporten als is gratis behalve Turkse koffie en verse appelsien sap en ijsje s

Kenmerken

2-10-2016

Heerlijke vakantie

Anna verheijden
3-10-2015

Wij hebben genoten. Alle negatieve verhalen hebben wij beslist niet zo ervaren. Behulpzaam personeel. Ook bij het eten,en als je zorgt dat je iets later gaat eten als de hele meute is er ook voldoende en is het heerlijk rustig,op het terras met uitzicht over de zee..De ligging is heel goed,aan zee en met het busje zit je zo in kusadasi.Om de 5 min.kwam er een busje langs het hotel super.Dus wij moeder en dochter kunnen het beslist aanraden. De Nederlanders die wij daar nog meer hebben gesproken hadden de zelfde arvaring als ons. Wij snapte de negatieve verhalen niet.Dus bij twijfel, wij zeggen doen ,en een fijne vakantie.

Heerlijk genoten!

Morris
28-8-2015

Wij hebben een geweldige tijd gehad in Imbat. De reden dat het personeel soms wat 'ongeïnteresseerd' overkomt is omdat er veel russen en turken in het hotel aanwezig zijn, deze gasten behandelen het personeel als honden en kunnen zich nogal arrogant en uit de hoogte gedragen. Wanneer het personeel weet dat je uit Nederland komt veranderd dat hun kijk van "ongewenst" naar "zeer gewenst". Super vriendelijke mensen met de gastvrijheid waar Turkije om bekend staat. Ook de man van de receptie is zeer behulpzaam en spreekt uitstekend engels. De watersport activiteiten zijn top! net als het personeel daar, als je aardig en vriendelijk bent, zijn zij nog 10 keer vriendelijker terug. de ligging is prachtig. Een heerlijke pier met prachtig uitzicht op zee en makkelijke toegang tot de zee zijn ook pluspunten. kortom, gewoon doen! kwaliteit prijs verhouding is uitstekend! vraag wel naar een kamer met zeezicht voor het beste uitzicht. met het busje ben je binnen 10min in het bruisende centrum

Onbeschoft!!!

Fam . Hendriksen
12-8-2015

Zeer klant onvriendelijk personeel, het lijkt wel alsof ze daar op geselecteerd worden!

4 volwassen mannen van het personeel stonden mij uit te lachen toen ik om wc papier vroeg (omdat onze kamer niet werd schoongemaakt,) vermaakt duwde een van de mannen mij servetten vanaf de bar in de hand. Toen mijn man vreselijk boos werd, kon er wc papier naar de kamer gebracht worden.

Kamers worden slecht schoon gemaakt, we moesten om verschoning van handdoeken vragen.

Eten dat op de grond valt/ligt bij het buffet wordt door ieder personeelslid gezien, maar niemand die zorgt dat het opgeruimd wordt.

Slechte hygiëne in zowel eetgelegenheden als de algemene wc's. Toilet papier wordt alleen s'ochtends aangevuld , laat staan dat er schoongemaakt wordt later op de dag. Je staat werkelijk in urine en wc papier te dansen.

Op de eerste avond stond de föhn al in brand, de koelkast deed het niet en in de badkamer een grote flikkerende lamp.

Zeer goed

Vergauwen
8-7-2015

Zeer goede ligging zeker terug

Verschrikkelijk personeel

Gertjanhs
26-9-2014

Wij kwamen aan iets over 9 uur in de avond en er zou een maaltijd worden geregeld. In het restaurant wisten ze van niets en er werd wat gemopperd. Uiteindelijk kregen we een appel, schijfje tomaat een wortel. En dat was het.

Leuke kennismaking was dat. Kamer was netjes schoonmaken is er bijna niet bij. Het personeel is heel slecht. Spreken bijna geen engels of Duits.

Het was iedere dag bij de maaltijd een sport om een schoon tafeltje te vinden.

Maar vaak moet je de troep van de vorige eters ergens neer zetten en zelf maar op zoek gaan naar bestek. Ze doen echt geen moeite voor je.

Het is all inclusive tot 00:00 uur. Echter om 23:00 was het bier op en wordt niet aangevuld. Klagen heeft geen zin. Je krijgt een grote bek terug. En de handgebaren die door collega's worden gemaakt is op zijn zachts gezegd niet normaal. Ook de manager doet hier aan mee.

Ze beloven je een take à way ontbijt als je vroeg vertrekt. Maar ook dat was niet geregeld. En weer een grote bek van ze.

Nooit meer.

De ligging is goed. Mooi aan de zee met eigen smal zandstrand, pier en betonplateau. Zwembad was ook goed. Er waren genoeg bedjes, kussens en parasols.

Onze 2 kamers en badkamer waren gerenoveerd en zagen er goed uit. Het schoonmaken was voldoende maar niet super. Na een fooitje werd het wel beter.

Het eten was ook voldoende. Het smaakte goed maar er was niet altijd veel keuze.

Het hotel zelf is dringend aan een opknapbeurt toe. Stucwerk buiten hangt los, kapotte tegels links en rechts en binnen is het behoorlijk gedateerd.

In de avond was er regelmatig een bandje bij het eten en daarna op het mooie terras naast de lobby.

Drankjes vaak in een dun plastic wegwerpbekertje. Niet zoals je mag verwachten van een 4-sterren hotel.

Slecht was over het algemeen de service in het restaurant en bar. Vieze kleedjes, vieze vloeren, als de vorige gasten van tafel gingen bleven de vieze borden nog lang staan.

Ondanks alles toch wel een goede vakantie gehad. We gaan echter zeker niet meer terug.

nooit meer

jose van linden
26-8-2014

1e dag van aankomst geen handdoeken in de douche 1/2 rol wc papier op de wand in de douche overal kapot geslagen muggen en vliegen bloed zat er aan. De airco is ook op maar bepaalde tijden aan heel erg warm in de kamers. Het eten was koud en veel het zelfde geen bruin brood aan beleg helemaal niet veel keus. De automaten met limonade zijn vaak leeg of doen het niet.

Veel russen die lopen te gillen, dronken en heel vervelend zijn zelfs tot half 4 s nachts bij het zwembad zitten te gillen en niemand die er wat aan doet. In het restaurant staan ze ook te dringen vreselijk.

Bedjes zijn al om 6.30 uur bezet met handdoeken en s avonds is er eigenlijk niks te doen. Zeker geen 4 sterren waard het personeel achter de bar boven houd zich vooral met de vrouwen bezig waardoor je lang kan wachten. In de bijgebouwen slechte verlichting je kan amper je kaart erin krijgen.

Top vakantie

Timothy Cools
23-8-2014

Het hotel licht op een ideale plaats en ziet er zeer mooi uit in en rondom het hotel. zeer mooie kamers, enkel kan het soms wat properder gemaakt worden (de ene poetsvrouw is de andere niet). Zeer vriendelijk personeel, wanneer je iets vraagt gaan ze hier meteen op in. zeer lekker eten met veel variatie en voor ieder wat wils. In een woord een echte aanrader!

Voor kinderen zou ik meer voor een ander hotel gaan, aangezien er niet veel animatie is.

Topvakantie!

Dorien Boen
24-7-2014

Zeer aangenaam hotel, service is op en top! Je wordt als Belg op handen en voeten gedragen! De kamers worden dagelijks schoongemaakt al is dit wel niet tot in de perfectie.. hier is nog wel een beetje werk ad winkel. Na 9 dagen all in waren we het eten nog steeds niet beu dus dat zegt ook al genoeg.. Hotel Imbat ligt ook op een goede locatie, vlak aan ladies beach en op nog geen 10' met het busje van Kusadasi.

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Imbat in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Imbat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.