Appartement Ida

Meer appartement info

38 reviews over Appartement Ida

• 8Alisha16-03-2014

Prima

Het appartement was erg ruim. Ik verbleef hier samen met mijn vriend en de ruimte is erg aangenaam, dat is dus een pluspunt. Denk er wel aan om een afwasborstel mee te nemen of aan te schaffen, want deze is niet aanwezig in het appartement. Om de 2/3 dagen kregen we schone handdoeken en werden de vuilniszakken vervangen. We hadden een appartement met uitzicht op zee. Hier kon je elke dag de cruiseschepen aan- en uit zien varen. Een nadeel van dit appartement is wel dat deze op een erg steile helling ligt. Als je niet zo mobiel bent moet je hier dus zeker over nadenken. Echter zijn er overal taxi's die je voor een paar euro naar boven willen brengen. Het uiteten in Kusadasi zelf is spotgoedkoop. Dit was voor ons nog goedkoper dan zelf in de supermarkt eten te kopen en klaar te maken. Het strand direct bij het centrum vonden wij niet echt wat, maar overal rijden dolmussen, waarmee je voor een paar euro zo bij een van de grotere/mooiere stranden bent, welke op 10 minuutjes rijden liggen.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7s_andy_x05-01-2014

Mwa

ik ben dit jaar samen met mijn vriend naar Ida appartementen in Turkije geweest. wij hebben onze koffers de heuvels en trappen op moeten slepen om bij deze accommodatie te komen. bij aankomst (en de rest va de dagen) was het personeel hartstikke vriendelijk. 's Ochtends ontbijt voor €5,- niet veel keus, maar wel lekker en vers. het dichtstbijzijnde strand was hartstikke smerig. je kunt het beste naar the lady beach, een eindje verderop. als de zon zich rond 5 uur verplaatst komt er een schaduw over het zwembad waardoor het koud wordt in en rondom het zwembad. het hotel ligt bovenop een heuvel. kamer was erg simpel aangekleed met een plastic tafel. we mochten niet in bad omdat de leidingen dat niet aankonden. al bij al toch een super vakantie gehad, mede door de service van het personeel.

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Danny de Beer07-08-2013

Wauw! Geweldig!

Echt een geweldig appartement. Vanaf de aankomst krijg je een echt familiegevoel. Personeel is echt super aardig en doet er alles aan je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken! Gelegen op een heuvel, maar lopend prima te doen en anders kun je onderaan de heuvel een taxi nemen.Met 15-20 minuten lopen ben je midden in het centrum! Het zwembad is echt heerlijk (en schoon). Wij zaten er midden in het hoogseizoen, maar plek zat bij het zwembad en voldoende parasols. Het eten in het appartement is ook echt goed! Lekkere lunch en in de avond ook voor ieder wat wils. Er werd ook een BBQ georganiseerd wat echt een aanrader is! Heerlijk eten en je ontmoet leuke andere gasten! Tevens kun je in de ochtend voor 1 Lira een brood kopen bij het appartement. De kamers zijn prima en worden elke dag schoongemaakt. Eens in de 2/3 dagen ontvang je nieuwe handdoeken. Kortom echt een top appartement. Geweldige vakantie gehad! Kusadasi zelf is een leuk stadje!

Gereisd met partner in juli 2013

• 9denenanja05-08-2013

Fantastisch mooi appartement, vriendelijke mensen

Mooi, ruim en schoon appartement, gelegen op een heuvel in Kusadasi met uitzicht op de haven. Geweldige plek, wel is de klim naar boven de eerste keer een opgave, hierna gaat het vanzelf, anders is er voor 5 lira (2 euro) onderaan de heuvel een taxi te huur. Heel vriendelijk personeel die echt voor je klaar staan. In de winkel van het complex is veel te krijgen. Heel ruim appartement met mooi uitzicht, ruime slaap en woonkamer, grote keuken. Het restaurant is zeker de moeite waard, wij hebben er diverse keren heel smakelijk gegeten. De kamers worden bijna iedere dag schoongemaakt. Het is niet nodig een bedje te reserveren zoals je bij andere hotels vaak ziet, er is meer dan voldoende plek en de temperatuur van het zwembad is heerlijk, niet te koud.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Liesbeth02-08-2013

Heerlijke plek!

Net terug van twee weken kusadasi in appartement Ida. In één woord een aanrader! Net, kleinschalig complex met ruime, schone kamers! Supervriendelijk behulpzaam personeel. Het complex ligt wat hoger, waardoor de weg ernaartoe wat steil is. Voor een paar turkse lira zet de taxi je bovenaan af.Maar met een prachtig uitzicht op de haven, waar elke dag wel een cruiseschip aankomt. ! Centrum is 1,5 km verderop maar met de dolmus, taxi of lopend ben je erzo! Als je een keer geen zin hebt om in het centrum te eten, dan kan je altijd bij ida een hapje eten, goede kaart met heerlijk eten en niet te duur. Ook kun je als je wil voor 5 euro pp ontbijten. Prijs/kwaliteitverhouding een 9. We gaan zeker nog een keer terug naar dit appartement!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 10Esther Wever29-07-2013

Weer een super vakantie!

Dit was onze tweede keer bij Ida Apart, we werden super lief onthaald. Bij Ida Apart heeft het familie gevoel de bovenhand. De mensen die er werken sloven zich uit voor je om je een heerlijke vakantie te bezorgen, zonder dat het overdreven wordt. De kok is een van de beste en zeker als je afwijkt van de kaart en naar zijn Turkse specialiteiten vraagt! (bv Iskender kebab) De vuilisbakjes worden dagelijks schoongemaakt en om de andere dag lakens en handdoeken verschoond. Een kleine fooi achterlaten op je kussen zorgt ervoor dat je de mooiste creaties krijgt die ze kunnen maken met handdoek en lakens. De kamers zijn ruim maar de keuken inhoud is sober. De ligging is prachtig met een uitzicht over Kusadasi. Doordat het wat hoger gelegen is moet je de laatste 100 meter redelijk steil naar boven, wat zeker te doen is en anders voor een paar tly ben je met de taxi boven. Er is bij de kleine haven een leuk winkelcentrum gekomen met leuke eetgelegenheden en de stad is lekker gezellig druk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9van Alst22-08-2012

Geweldige tijd gehad....

Leuk appartement en mooi uitzicht, er komen best veel nederlanders en dat maakt t juist weer gezellig. Zwembad is okè, ook voor kinderen. Alleen zat er geen glijbaan bij of iets dergelijks. Maar dan moet je gewoon een keer naar aqua fantasy. Op de kamer mag wel iets vaker gedweild worden maar voor de rest geweldig personeel dat echt wel hun best doet. Ook bijt zwembad kun je zeer goed eten. Mehmet de kok maakt echt geweldig eten.(aanrader, probeer pizza tonijn). Ontbijt 4 Euro, voor kleine kinderen gratis stelt niet veel voor. Maar als je zorgt dat je koelkast vol ligt met beleg kun je smorgens ook van die grote broden kopen voor 50 Euro cent bijt zwembad. Bij Saray in t centrum kun je ook geweldig eten. Vanuitt centrum naar appartement pakten wij altijd de taxi, 4 Euro (ivm. klim naar appartement). Prijs kwaliteit is voor mij een 9.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7Ida25-07-2012

Mooi uitzicht

Ontzettend mooi uitzicht als je een kamer met zee uitzicht hebt. De klim naar boven was wel pittig maar taxi's zetten je voor een paar euro boven af. Vriendelijk personeel die wel in is voor een grapje en een praatje. Om boodschappen te doen of aan zee te komen hoef je maar twee minuten te lopen. Wel was het keukengerei minimaal aanwezig. De schoonmaak was goed, de afwas werd zelfs voor ons gedaan.

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Esther22-08-2011

Super gezellig familie complex

Dit is een fantastisch gezellig familie apart otel. Het apart otel is niet heel groot en heeft dan ook een echte familie sfeer. Dat wordt mede gecreëerd door de kleine hechte groep mensen die daar werken. De kamers zijn ruim en worden elke dag goed schoongemaakt en om de twee dagen schone lakens en handdoeken. De sfeer rond het zwembad is rustig en gemoedelijk en heel overzichtelijk. Het uitzicht vanaf het terras rond het zwembad is heerlijk. Wat een klein minpuntje zou kunnen zijn voor sommige mensen is de ligging van Ida, omdat deze tegen de berg ligt, is de wandeling er naar toe (vanaf de grote weg 5 min.) via de steile weg, vrij zwaar. Maar ook hier is een oplossing voor. Voordat je de weg naar boven inslaat, is er een taxicentrale en die brengen je voor 5 TL naar boven. Dit apart otel is zeer zeker een hele grote aanrrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8ilona18-08-2011

leuk om weer terug te keren

Zeer vriendelijk personeel .er werd alleen niet gedweild in appartement

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Appartement Ida info