Hotel Holiday & Leisure Club Kusadasi

HotelWeer vandaag34°21°
2,3

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday & Leisure Club Kusadasi voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Holiday & Leisure Club Kusadasi in het Nederlands

Never en nooit!!!

Sema
10-7-2016

Niet boeken!! Nooit zo een vreselijke vieze hotel eerder gehad. Eten is niet eetbaar, zwembad is erg smerig werd niet schoongemaakt, op de grond alleen maar vieze troep wat niet schoongemaakt wordt. Savonds geen animatie. Na 1e nacht meteen over gegaan naar een andere hotel. Was bang om infecties op te lopen!

Nooit Meer

casper937
25-9-2014

DIt is het ergste wat ik ooit meegemaakt heb.Verschrikkelijk Nooit Boeken.Alles was smerig,Noem maar op tafels stoelen eten.Ja inderdaad wij hebben de vergissing gemaakt om te boeken zonder eerst Zoover te raadplegen. Eerste week totaal geen warm water om te douchen.na veel gesteggeld en bellen naar Nederland toch een andere kamer gekregen.Open elektriciteit schakelaar in de kast waar je normaal je kleding in leg. Koffieautomaat was smerig.Als je niet oplette kreeg je koffie in het ongewassen kopje van je buurman/vrouw aan de bar.Wel een mooi uitzicht op een vuilnisbelt met de daarbij behorende stank. Ontbijt en Diner waren schelt en zeer eentonig.Diner was meestal koud of lauw. Bed werd wel goed schoongehouden.Iedere dag schonen lakens en handdoeken.(misschien door de fooi die ik op het bed legde) Resort zelf was smering.Niet boeken.Kijk naar de foto's en het filmpje.

Nooit meer

Fam. van Helmond
25-8-2011

Helemaal gericht op de turkse medemens. Er wordt ook alleen maar Turks gesproken terwijl er een meertalig animatieteam zou zijn. Het personeel spreekt geen tot nauwelijks engels of duits. Er worden continue mensen rondgeleid i.v.m. time sharing. Mensen kunnen een gedeelte van een jaar een appartement kopen. Wij kregen niet echt het gevoel dat je er te gast was, als je aan de bar iets bestelde werden eerst de turkse mensen geholpen en dan wij. Het eten lauw of koud.

Ze hebben prachtige zwembaden. Wij hadden dit geboekt voor de waterglijbanen echter deze zijn maar 2 uur op een dag open zijn. S'morgens een uur en s' middags een uur. Al met al een grote tegenvaller!!

Leuk hotel maar niet hygiënisch

Marjo
    28-7-2011

Op zich een prima hotel: leuke zwembaden met leuke glijbanen. Waar het echter ernstig aan schort, is de hygiëne. Onze kamer is bijvoorbeeld maar 2 keer schoongemaakt in 1 week en dit op nadrukkelijk verzoek. Elke keer beloofden ze het schoon te maken, maar telkens was het niet gedaan.... Ook de koelkast op de kamer was echt smerig, als je die open trok kwam er een geur uit waar je misselijk van werd. Verder kwam er af en toe een geur door het hotel wat niet echt smakelijk was (soort rioolgeur.

De kamers waren op zich verder wel voldoende ruim en goed (wij hadden een familiekamer). Eén kamer met een twee persoonsbed en in de 'woonkamer' twee goede slaapbanken.

Het eten was redelijk. Soms wat koud, maar op zich goed te eten.

Oh ja, alles is erg Turks gericht; zo spreekt animatie tijdens de shows enkel Turks en kent het personeel niet goed Engels.

Toch goede vakantie gehad!

Geen 4 sterren waard!!

Danielle
    20-7-2010

Wij zijn hier geweest van 8 tm 19 Juli.Het hotel ligt in 'the middle of nowhere"

Je moet echt een taxi nemen om ergens te komen.Totaal niet commercieel,erg gericht op de turkse gasten.Animatie erg enthousiast maar niet te verstaan,net zoals al het overige personeel(op 1 manager(zeki)na en de fotograven.Er komen ook gewoon dagjesmensen.

Park heeft onwijze hoogteverschillen dus dit park is niet aan te raden voor mensen slecht ter been of met kinderwagens(je moet ong 45 traptreden op!!!)Eten is erg éénzijdig,weinig variatie en ieder avond kip.Oudere kinderen hadden niks te doen.Erg jammer allemaal,de opzet is goed,mooi aangelegde zwembaden,goeie kamers,maar wij gaan hier nooit meer heen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday & Leisure Club Kusadasi in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday & Leisure Club Kusadasi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday & Leisure Club Kusadasi scoort een 2.3 uit 10 op basis van 5 reviews.