Appartement Golden Gate

Appartement Golden Gate
7,8

12 tips over Appartement Golden Gate

Tessa Dekker, 4-9-2014
Mijn tips: als je van een 3- sterrenhotel gaat verwachten dat alles perfect is, ga dan niet of spaar voor een duurdere vakantie. Ik vond de prijs- kwaliteit absoluut goed en dit appartement is prima. Voor een kind is een kamer op de begane grond handig en daar is vaak ook geen airco nodig vanwege bomen die de warmte tegenhouden.
Sanne, 30-8-2014
Overal heerlijk gegeten maar we raden saray op de boulevard bij ladies beach aan! We hebben een boottrip en jeefsafari gedaan, ontzettend leuk en mooie plekken! Je kan makkelijk met het dolmusje naar het centrum (halte voor de deur) en kost maar 2 lira pp. Er zijn daar super veel lekkere restaurants en je wordt niet heel erg gepusht om ergens naar binnen te gaan. Wij lazen hier over murphys dus zijn daar gaan eten, maar wat een vreetschuur! We stonden binnen een half uur weer buiten.. Niet leuk!
Fan. Van Dam, 5-8-2014

Een objectieve advies voor eventuele nieuwe gedeputeerde ZOEk NOG EVEN. VERDER ! De hoop voor dit app. Is een wijziging op korte termijn van het management welke de bezem door het personeelsbestand haalt en de focus zal gaan leggen op de gasten en de service welke deze verdienen.

Helaas voor het goede schoonmaakteam zij verdienen een betere beoordeling van hun appartementen complex.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Gate voor je op een rij gezet:

leonie, 15-7-2014
Jeep safari geboekt op boulevard bij Ladies Beach. Goede kwaliteit en niet duur, aanrader!! Supermarkt op 2 minuten loop afstand, heerlijk vers brood voor weinig. Sherwood restaurant!
R, 23-9-2013
Lekker eten kun je toch vooral langs de boulevard bij ladies beach en minder in het centrum. Vooral 'Somewhere Else' vonden wij heerlijk eten en leuk zitten. Verder was Roxy lekker en bij Brothers een vriendelijke eigenaar en goede prijzen, maar eten niet bijzonder, gewoon lekker.
Thea, 3-9-2013
In dezelfde straat als het hotel maar aan de andere kant richting het strand, zit een klein Turks restaurantje. dat is echt een aanrader. de groente en fruitmarkt op vrijdag is ook leuk. Neem dolmus 5 naar het centrum, kost 1 euro of 2 lira. Ladies Beach is erg druk. Long Beach is een stuk rustiger en minstens zo leuk. Voor slangeneiland zijn ook strandjes en strandtenten. Het is erg vervallen, maar wij hebben er heerlijk rustig gezeten. Eigen eten en drinken meenemen is geen probleem daar.

Kyra, 25-8-2013

Aan de boulevard vlak bij het appartement kan je lekker eten bij Somewhere Else, diverse kaart en geen opdringerig personeel.

Tegenover het hotel kon je op het busje stappen waarmee je binnen 10 minuten in het centrum was. Een aanrader om te eten is Marvista aan de boulevard.

ina, 22-9-2012
overal dichtbij vooral boulevard bij zee, maar ook centrum goed bereikbaar mrt dolmus
Maikel en Jolanda, 6-9-2012

Koop of neem extra closetpapier mee!

Zorg dat je zo hoog mogelijk zit ivm gehorigheid.

theovdduin, 14-8-2012
Restaurant Kiwi is inderdaad erg lekker. Verder mag de jeep safari niet ontbreken. Dan zie je echt wat van het binnenland.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Gate voor je op een rij gezet: