Pension Fortin

8,3

22 reviews over Pension Fortin in het Nederlands

toppertje

Anja , 14-5-2011

ben hier in 2002 geweest, weekje lastminute voor weinig geld, verwachte echt niet veel, maar de service van deze lieve familie heeft alles een 5 * VAKANTIE GEMAAKT, ONTBIJT was prima, wij zaten op de bovenste verdieping, en hadden een balkon die groter is dan mijn achtertuin in nederland. helaas deed het toilet het niet zo best ( geen druk ivm hoogte van app)maar gelukkig stond er een emmer in de badkamer, die we als doorspoeler gebruikte!

ik wou dit jaar weer, maar kan het volgens mij nergens meer boeken

gezellig familie pension

Joey en Heidi, 11-10-2009

Wij zijn nu voor de 3de keer bij familie fortin geweest en het was weer geweldig! We hebben rechtstreeks via hun website fortinhotel.com geboekt.je moet alleen zelf een vlucht regelen (nooit via cheaptickets.nl die zetten je af,maar rechtstreeks via vliegtuigmaatschappij!)stuur je vliegtijden en vluchtnummer door naar fortin en hun komen je ophalen bij het vliegveld zelf of met taxi prijs spreek je van te voren af is niet teveel.en de kosten van het verblijf bij fortin zijn echt niet duur lekker ontbijt en vooral elke dag schone kamer is top!wil je de turkse cultuur kennen dan ben je hier goed! ze helpen je met alles.bedankt familie Fortin voor de geweldige tijd bij jullie en jullie zien ons zeker terug

Klein hotel/pension, maar juist daardoor is het zeer prettig verblijven. Het personeel (familie) is supervriendelijk en behulpzaam. Op 10 minuten lopen van het strand en het centrum, ideaal dus!

Klein pension gezellig en zeer behulpzaam personeel (familiebedrijf).

Zeer kleine eenvoudige kamers. Zeer gehorig met name voor geluiden van buiten.

Het zwembad is vrij klein en is gelegen aan de achterzijde van het pension aan een straat omgeven door hoge gebouwen.

De liggen is praktisch, loopafstand (10 min) van centrum en strand, maar niet zo mooi (uitzicht op andere gebouwen).

Eenvoudig familiehotel

A. van Kooij, 1-11-2007

Eenvoudig familiehotel. Eenvoudige en kleine, maar schone, kamers. Aardige mensen. Gunstige ligging vlakbij centrum. Voor mensen die geen hoge eisen stellen en veel luxe willen, een prima hotel.

wie hebben een fantastische vakantie gehad

p. bakker & a. bakker, 28-10-2006

wie hebben een fantastische vakantie gehad. eenvoudig en simpel, maar wat een gezellige sfeer. je krijgt elke dag een schone kamer, schone handdoeken en een leuk opgemaakt bed, een onvoudig ontbijt maar laker. bedankt familie fortin....

wie hebben een fantastische vakantie gehad

p. bakker & a. bakker, 28-10-2006

Zeer eenvoudig familie hotel, erg klein, zeker niet luxe en het onbijt was helemaal niks. Zwembad tussen haakjes maar wel leuk voor je zand voeten en om het zeewater van je af te spoelen. zeer snel voor geluidoverlast, terwijl de moskee 500 keer op de dag aan het zingen is.pppffff.... dus ben je rond de 70 heerlijk hotel en zeker doen maar ben je wat jonger dan raad ik echt zeer erg aan om iets anders te kiezen.

Deze zomer voor het eerst naar turkije echt heeel erg genoten.Hotel Fortin is een klein leuk familiehotel word op je wenken bediend.Ik raad zeker wel een airco aan als het erg warm is want dat hadden wij niet gedaan.Elke dag een lekker schoon kamertje en bedje helemaal top!!Dankje wel familie Fortin!

familie fortin bedankt voor de ontzettende geweldige vakantie die jullie ons gegeven hebben

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Fortin in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Fortin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Fortin scoort een 8.25 uit 10 op basis van 24 reviews.