Hotel Esat

6,5

92 reviews over Hotel Esat in het Nederlands

Tegenvaller, geen aanrader!

decede, 22-9-2014

Het hotel heeft een goede fotograaf in de hand genomen om zo promotiekiekjes te maken voor het hotel, want in werkelijkheid is het vele malen minder dan op de foto's.

Minpunten: Bedden zijn te hard waardoor de vering van de boxpring in je rug staan. De hygiëne is onder de maat. De schoonmaaksters werken volgens mij met een 2-minutenregel want het bed opmaken en schone handdoeken neerleggen is alles mee gezegd. Kamers tonen/waren niet fris. Het personeel kon wat vriendelijker zijn waardoor je je bezwaard voelt om wat te vragen. Zwembad en het zongedeelte had wat schoner mogen zijn. Ook stond het eten in warmhoudbakken en veel al ongekoelt. Geen animatie.

Pluspunten: Vlakbij de boulevard, ca 10 a 15 min lopen. Je moet niet slecht ter been zijn, dit omdat de weg naar de boulevard via een steile heuvel is. Pas op de derde etage heb je mooi uitzicht op de haven. Dolmus komt om de 5 minuten langs, ideaal.

Ik heb eerder in een 3ster gezeten maar dat was lang niet zo slecht als dit hotel!

Een telleurstelling

Charisma, 18-9-2014

Dit hotel was een grote teleurstelling. De hygiëne laat te wensen over. Elke dag schone handdoeken en een opgemaakt bed daar is alles mee gezegd. WC/Badkamer/vloeren worden niet dagelijks gereinigd. De bedden zijn ontzettend hard. Wel hebben de kamers airco. In de lift passen max. 3-4 personen, terwijl de eetzaal op de 6de verdieping is. Qua eten is er een zeer beperkte keus. Alles ligt open in warmhoud bakken.

De hygiëne bij het zwembad is slecht. De kussen op de bedjes bij het zwembad zien er niet uit en het water is een heel zout/chloorachtig (ook water uit de douche). Er is geen animatie. Het enige is 1 cd die de gehele dag (van s'morgens tot s'middag) loeihard op repeat staat.

Sommige personeelsleden hebben er niet echt zin in en dat stralen ze ook uit.

De ligging is wel ok (mits je goed ter been bent). Het ligt op een hellende berg dus je loopt stijl naar beneden om bij het centrum te komen en het is een hele klim terug. Er komt wel om de 5 min een dolmus voorbij.

goede prijs kwaliteit verhouding

dtragter, 16-8-2014

goede service mooi uitzicht goede ligging en perfecte verbinding met centrum d m v dolmus

Nooit meer gewoon schandalig

gina, 25-8-2012

esat kamers vies ,geen licht op gangen en niet op je balkon, toilet vies en bleef de ganse nacht druppelen, personeel onbekwaam en onvriendelijk, het ontbijt was elke dag het zelfde koude worstjes en koude eieren, lunch elke dag sla en koude pasta, de gerechtjes aan het zwembad koude pizza en hamburger, de cake en de koffie die er zou zijn hebben we nooit gezien, een fles water kost je 2 euro, wat hebben we niet verstaan onder all inclusive!de toiletten aan het zwembad kon je zelfs niet afsluiten. een persoon die onwel was en niet naar het ontbijt kon vroeg of ik haar iets wou meebrengen, ik kreeg in onverstaanbaar engels (only food in restaurant) te horen..om een lang verhaal kort te maken, we hebben daar 2x ontbeten en de rest van de dagen elke dag ergens anders moeten gaan eten.walgelijk. We waren daar ook de enige belgen, de rest was turks, roemeens of bulgaars, dit had ons reisagentschap ook wel even mogen mede delen.Voor kinderen is er totaal niets te doen

Leuk hotel

RianneL, 19-8-2012

De omgeving waar het hotel ligt is prachtig, de locatie alleen minder. Om bij het hotel te komen moet je stijl omhoog lopen en dat is na een dag of avond stappen oid zeer vermoeiend om boven te komen. Verder is het wel heel dicht bij het strand en het centrum.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Eten is wel goed, maar als je 's avonds in het hotel eet is het vaak koud. Er is een zwembad bij het hotel, dat is echt heerlijk.

leuk hotel

Cindy Luiken, 11-7-2012

Ik ben met mijn ouders naar dit hotel geweest. Het personeel is erg vriendelijk, en doen alles wat ze kunnen om je vakantie aangenaam te maken. Het eten was ook erg lekker, er is alleen niet erg veel keus.

Er zijn altijd voldoende zonnebedjes bij het zoutwater zwembad.

Wanneer je naar de gezellige stad wilt gaan stopt er een dolmusbusje voor de deur die je laat stoppen door te zwaaien. dit kost ook maar 1,75 lira voor een enkele reis. Wanneer je naar het stand wilt gaat er elke dag een gratis bus. Voor excursies moet je lopen naar de haven om daat op te stappen maar dat duurt maar 10 min. om te lopen.

Wat een slecht hotel.

Jan Schop, 23-8-2011

Eten staat ongekoeld en onbedekt uren op de warme counter. Geen variatie en kwaliteit. De snack bestaat uit een koude hamburger of koude patat. Het hotel staat misschien wel 800m van de kust (niet strand), je moet wel van klimmen houden. De shuttle naar de stranden kost je 6 euro pppd. Uit de douche en de kranen komt zout water. Muziek bij het zoute zwembad is keihard, ze hebben maar 1 CD.

Wat een sof

Jan Schop, 23-8-2011

Wat een sof. Eten staat ongekoeld en onbedekt uren op de warme counter. Weinig variatie en geen kwaliteit. Geldt voor ontbijt, lunch en diner. De snack om 3 uur bestaat uit een koude hamburger of koude patat. Weinig keus in dranken. Verder staat het hotel misschien wel 800m van de kust (niet van het strand), maar dan moet je wel van klimmen houden. De shuttle naar de stranden kost je 6 euro pppd. Uit de douche en de kranen stroomt zout water. Het zwembad heeft zout water. Personeel spreekt slecht engels. Muziek bij het zwembad staat loeihard en ze hebben maar 1 CD met dance muziek en een krakkemikkige geluidsinstallatie. Kamers werde redelijk schoonghehouden en de airco werkte gelukkig wel. Mensen, dit is een echte afrader.

Is beter dan de eerste indruk

Jos van Velthoven, 10-8-2011

Een probleem is wel dat veel van de strandbedden bezet blijven aan het zwembad door de handdoeken erop te laten liggen.Fijn was wel dat het Dolmus busje voor de deur stopt.Naar het centrum voor 1.75 lira en dan via de strand/zeeweg weer te voet terug is kei leuk.Kamers worden wel wat laat gepoetst.

Verder toch een heel fijne vakantie gehad en Kusadasi in de avond is best leuk.

goed hotel, doch raar publiek

sdbhg, 20-11-2010

Goede kamers, lekker eten.

Altijd wel zelfde hitjes bij het zwembad en luid, gans de dag door.

Storend publiek in het hotel, teveel luidruchtige Nederlanders !

We hebben een aantal aanbieders voor Esat voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Esat in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Esat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Esat scoort een 6.46 uit 10 op basis van 93 reviews.