Géén boekingskosten

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Ephesia Resort Kusadasi is niet zo massaal als de meeste resorts aan de Turkse Rivièra. Als je van een gemoedelijke sfeer houdt, dan past dit resort goed bij jou. Dit betekent trouwens niet dat er hier niks te beleven valt. De kinderen kunnen heerlijk spelen in het kinderbadje, terwijl de ouders lekker zonnen aan het grote buitenbad. Benieuwd of Ephesia Resort Kusadasi ook iets voor jou is? Lees met ons mee.## FaciliteitenEphesia Resort Kusadasi heeft een groot buitenbad, een kinderbad en een binnenbad. Hier kunnen de kinderen lekker uitrazen. De ouders kunnen heerlijk ontspannen in de grote tuin of bij het wellnesscenter. Voor de kinderen is er naast het kinderbad ook een speeltuin en een miniclub. Hier kunnen ze met andere kinderen spelen.Zijn jouw kinderen fan van animatie? Het team van Ephesia Resort Kusadasi organiseert graag iets voor ze. Familie Hazebroek schrijft: *‘Er is genoeg te doen. ‘s Avonds zijn er optredens van een zanger(es) of een groep dansers, overdag organiseert het animatieteam van alles. Het voltallige personeel doet echt hun best om het iedereen zo goed mogelijk naar zijn zin te maken’.* Een andere reviewer, een familie met kind, vult verder aan dat er ook allerlei nationaliteiten in het hotel komen, wat het erg gezellig maakt.Ephesia Resort heeft 2 buffetrestaurants, een Italiaans à la carte restaurant, drie bars en een snackbar. De meeste gasten zijn erg enthousiast over het eten. Ed schrijft: *‘Het eten in het restaurant is altijd top. Veel keuze van ontbijt tot avondeten, je komt niets te kort. Ook de pide - en snackbar bieden lekkere tussendoortjes’.* Volgens sommige gasten mocht het eten echter wel wat gevarieerder. Ook moet je soms zelf om drinken vragen in plaats van dat de bediening langskomt voor je bestelling.## HotelkamersEr zijn verschillende kamers beschikbaar in het resort. Op het moment dat Pamela wilde inchecken was er een probleem, Ephesia Resort heeft dat gelukkig netjes voor haar opgelost. Pamela schrijft hierover: *‘Toen wij aankwamen was onze kamer nog niet gereed. Wij kregen gelijk een andere kamer. In plaats van onze normale hotelkamer kregen wij een honeymoon suite die heel groot was, met supermooi uitzicht op zee en een jacuzzi op het balkon!’*Andere gasten geven aan dat in sommige kamers de bedden hard zijn. Tip van Petra: *‘Vraag bij de receptie een topper, hierdoor is je bed een stuk zachter!’*## OmgevingEphesia Resort ligt erg centraal, als je de boulevard oversteekt ben je gelijk op het strand. Hier kun je gratis gebruik maken van ligbedjes, parasols en handdoeken. Ed schrijft over de omgeving: *‘In de buurt liggen enkele restaurants, supermarkten, een medisch centrum, een apotheek en een shoppingcenter. Om de 5 minuten stopt er een dolmus 100 meter van het hotel. Binnen een kwartier ben je hiermee in Kusadasi centrum. Voor de deur staan ook taxi’s, die je overal heen kunnen brengen.’*

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1373 Reviews over Ephesia Resort

• 7Megkenz02-11-2022

Fantastisch!!

Wij hebben de kamer gekregen waar ik voor heb gevraagd, 1e verdieping. De jongens staan klaar voor je om je bagage naar de kamer te brengen, netjes. Bedden zijn kei hard maar als je dat meld bij de receptie doen ze meteen een topper erop, ook zeer netjes. Elke dag werd de kamer schoongemaakt. Personeel kan amper engels, maar ik heb met een translator gewerkt. Met uitzondering van de animatie team en wellness, konden hun goed engels. De personeel bij de restaurant, animatie en wellness waren echte toppers en super vriendelijk! Wij hebben een onvergetelijke en een te korte vakantie gehad. Wij missen het en wil gauw terug :-) Kusadasi is een hele leuke stad en ook leuke mensen ontmoet. De strand vond ik wat minder, kon veel schoner. Als ik weer terug ga, ga ik wel een andere hotel zoeken in Kusadasi zelf. De kamers zijn erg gehoorig. Bij deze hotel kom ik niet meer terug. Ben blij dat ik toch bij deze hotel zat, anders had ik niet de mense

• 8Dominique T28-10-2022

Fijn en luxe hotel

Voor wij op vakantie gingen hadden we een paar recensies gelezen over het hotel waardoor we ons een beetje zorgen gingen maken, er werd geklaagd over het eten en het personeel en over het hotel. Het enige wat wij als groep van 10 personen kunnen zeggen is dat we echt een heel fijn verblijf hebben gehad in Hotel Ephesia. Als je gek bent op frikandellen en kroketten dan hoef je inderdaad niet naar dit hotel. Het eten is Turks georiënteerd wat wij heerlijk vinden (waarvoor je ook naar Turkije gaat lijkt mij?) Veel keuze, heerlijke toetjes. Geen bakken vol met vlees, alleen maar goed. Ook het ontbijt was erg lekker en gevarieerd, zelfde met de lunch. Als je een keer geen zin had in het lunch buffet kon je nog heerlijke Turkse pizza's en ander lekkers halen. Het personeel spreekt inderdaad slecht Engels maar als je vriendelijk bent doen ze alles voor je. Je loopt zo het strand met eigen bedjes. Enige minpuntje vonden wij de harde bedden.

• 9Marie-jose13-10-2022

Geweldig hotel met gelukkig geen tegels in de gangen maar vloerbedekking.Dus geen rammelende koffer. Heel erg schoon alles ook kamer iedere dag goed schoongemaakt. Super goed eten en helemaal onze smaak of je nou wel of geen vlees eet voor ieder wat wils.(zijn er altijd die moeten klagen natuurlijk) Super aardige bediening en iedereen staat voor je klaar. Een compliment en een lach als gast doet natuurlijk altijd goed. Zwembad goed en was een heerlijke afkoeling. Strand vonden wij wat minder. Dicht op elkaar en vaste parasols. Hotel ligt buiten het centrum maar als je vantevoren inleest weet je dat dus voor ons een pluspunt. Werd zelfs een oktoberfest georganiseerd wat kosten nog moeite waren gespaard.Goed eten en drinken en was extra tussen al het eten in. Gaan zeker terug. Boek wel een kamer met zee of zijzeezicht anders kijk je tegen een muur .

• 7Mas09-10-2022

Net hotel

Hotel is netjes. Eten heel erg goed. Koffiemachines zijn nog wel eens defect. Jammer dat het ver van centrum ligt, je moet altijd met dolmubus. Animate valt erg tegen. Zwembad water blijft erg koud.

• 7steennis11-09-2022

prima hotel

boek geen standaard kamer maar eentje met zijzeezicht want anders kijk je tegen een muur aan en herrie van aircos ,het eten is goed maar lauw.met de dolmus voor 1 euro met ze tweeen naar kusadasi ,goed te doen.vlakbij is een leuke bazaar en ook nog een mooi winkelcentrum.

• 10Renate Majoor23-05-2022

Fantastisch!!!

Wij hadden een heerlijke vakantie in dit hotel Mooie kamers, goed schoon, heerlijk eten en super vriendelijk personeel. Er was in het hotel een hele fijne relaxede sfeer. Voor mijn verjaardag een fles wijn en fruit op de kamer..heerlijk strand en zwembad.

• 9Sandra van de Fliert23-05-2022

Super!

Een heel gezellig hotel! Lekker eten en vriendelijk personeel. Leuk animatieteam met veel positieve energie. Genoten!

• 8A. Bisschop10-11-2019

Schoon, goed eten en een leuke ligging.

Schoon, goed eten en een leuke ligging. Het hotel ligt aan long beach. Hierdoor kun je een paar kilometer langs zee lopen (voor een deel over een verhard pad). Daarnaast is er een touristen winkelcentrum en een modern winkelcentrum op loopafstand (o.a. Zara, BugerKing) De kamer is actueel en ruim genoeg. De bagagedrager is niet bruikbaar. Wij hadden de goedkoopste kamer en keken daardoor uit op een ander hotel. Er was geluid van de airco's van dit hotel. De fitnessruimte stelde niet veel voor. Fijn zwembad. Het eten was goed van kwaliteit en er was voldoende keuze. Heerlijke toetjes.

• 7Marion03-11-2019

prima

prima verblijf kamers zijn schoon

• 8Brouwers AC18-10-2019

Goed voor die prijs

Redelijk hotel voor die prijs .klein strandje maar een mooi groot grasveld waar de bedjes voor je klaar gezet worden. Eten goed van smaak en lekker maar weinig variatie en vaak niet warm. Personeel zeer vriendelijk staan altijd voor je klaar in de buurt is een kleine bazaar en een winkelcentrum. met de dolbus zit je in 15 minuten in het centrum voor een euro pp. Een hotel om weer naar toe te gaan

Hotel Ephesia Resort info

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)