Hotel Ephesia Resort

Hotel Ephesia Resort
8,4

1380 reviews over Hotel Ephesia Resort in het Nederlands

Voor nu nooit meer na verbetering misschien wel

Familie met kind
25-7-2018

7-07-18 tot 18-07-18

Het hotel is heel erg gezellig allerlei nationaliteiten vrolijke animatie bij het zwembad en in de avond ook genoeg entertainment. Het eten was allemaal wel goed alleen veel te eentonig en de bediening en verse sappen was erg slecht of was er niet. Het minst te spreken zijn wij over de kamers.. wij denken dat er veel te weinig personeel was en daardoor werd er niet dagelijks schoongemaakt gestort op meubels werd er helemaal niet, meerdere keren waren ze niet geweest en moesten we vragen om handdoeken mini bar was niet gevuld moest je zelf doen de kamers die wij hadden waren ook erg vervallen en de schoonmaakster vergat soms zelfs je tuindeur op slot te doen. Al met al een leuk hotel als ze deze punten toch echt snel verbeteren.. zonde van een vakantie waar je een jaar voor gespaard hebt.

Geweldig hotel

Natascha
14-7-2018

Super hotel. We komer hier al jaren. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Doen erg der best het iedereen naar der zin te maken.

Toekomst met me kinderen nu niet meer

Tugba
13-7-2018

Hotel is zeer centraal alleen de liften in het hotel zijn verschrikelijk. Personeel vriendelijk en behulpzaam voorral Hamdullah Stond altijd klaar om te helpen!

Dit is thuiskomen

Ed
30-6-2018

Dit is prijs - kwaliteit een heel goed hotel, goed personeel en altijd vriendelijk.

Iedereen is aanspreekbaar en mocht je een probleem hebben dan wordt het toch wel snel opgelost. De kamers zijn altijd netjes. Dit is een hotel waar je naar toe kan om in alle rust te genieten van jouw vakantie. Het strand is vlakbij. Ook het eten in het restaurant is altijd top. Veel keuze van ontbijt tot avondeten, je komt niets te kort. Ook de "pide - en snackbar" bieden lekkere tussendoortjes. In de buurt liggen enkele restaurants, supermarkten, een medisch centrum, een apotheek en een shoppingcenter. Om de 5 min. stopt een dolmus 100 m van het hotel en daarmee ben je op een kwartier in Kusadasi centrum voor een prijsje. Ook staan er steeds taxi's vlakbij mocht je dat willen. Wij zijn reeds meer dan 10 keer naar dit hotel geweest en zullen blijven gaan vanwege de goede service en het echte thuisgevoel.

Voor de 14e keer geweest,bevalt steeds zéér goed.

Fam.Hazebroek
28-6-2018

Niet té groot hotel[dat vinden wij prettig]

Kamers zonder zeezijzicht kijken tegen de muur van een ander hotel aan.

Kamers zijn netjes en schoon.

Strand bereikbaar via een mooie tuin.

Bij de bars staan koelkasten waar je zelf een flesje water kunt pakken,zoveel je wilt.

Er is een beachbar, poolbar en een bar in de lounge.

Gratis handdoeken bij de gratis ligbedden bij het zwembad en op het strand.

s'-avonds wordt de beachbar omgetoverd tot Italiaans a la carte restaurant.

Er zijn s'-avonds regelmatig optredens van,of, een zangeres,of,een zanger[live]

Het animatieteam organiseert van alles overdag en s'-avonds,met eens in de week een groep dansers.

Tot slot,het voltallige personeel doet echt hun best om het iedereen zo goed mogelijk naar de zin te maken.

Geweldig hotel

Peter mertens
25-6-2018

Wij zijn net terug en missen nu al Ephesia het was weer helemaal perfect het eten de bediening iedereen staat voor je klaar , speciaal Islam en Muhammed plus de dames van de receptie doen alles om het je naar de zin te maken , enige minpuntje is het aantal Bulgaren sommige maken er echt een troep van zal wel met de opvoeding te maken hebben , mits de gezondheid het toelaat gaan wij in 2019 zeker weer naar Ephesia , en gaan dan zeker weer eten bij Onur in het ala cart restorant , iedereen bedankt voor een geweldige vakantie

Een goed en fijn Hotel

Hans en Tonnie
16-6-2018

Wij zijn voor de derde keer in dit Hotel geweest bevalt ons elke keer wel goed

Het Hotel zit er netjes uit alles wordt schoon gemaakt De Kamers zijn goed ze zouden wel beter het bad kunnen vervangen voor een Douche als je een voordeelkamer of 2 persoonskamer hebt kijk je wel tegen de muur aan van het andere Hotel was voor ons geen plobleem het eten is goed er is een zwembad en een tuin als je daar wil gaan liggen zetten ze je bedden neer en parasol ook aan het strand goede Service voor kinderen is er niet veel goede Service al met al het is een goed Hotel TOP

uitstekend

Bill Flapper
15-6-2018

zijn 6 juni t/m 13 juni naar ephesia hotel geweest bij aankomst in het hotel waren we snel aan de beurt alles liep vlot. kamers waren netjes en schoon de schoonmakers kwamen we ieder dag tegen was altijd vrolijk en vroeg of alles naar wens was nog nooit mee gemaakt. het eten was goed en warm ook hier was de personeel altijd vrolijk en vriendelijk. ook de animatie team was het lachen ( Ronnie Reus, Merve, Alpi Galeen ) wij hebben en heel leuke vakantie gehad ga zeker nog en keer heen met dank aan alle personeel want die maken lange dagen en toch vrolijk zijn bedank.

wij vonden het gewoonweg lekker.

joop en ria
14-6-2018

zeer gastvrij hotel , met prettig personeel. het eten was prima met voldoende en ruime keus.het personeel van het restaurant was erg lief en vriendelijk. Een paar namen willen we vermelden : Eda., Hamdullah en Ceylin zij maakten echt indruk op ons.

wat een beetje tegenviel was het schoonmaken van de kamers, wij nemen altijd oploskoffie mee (en een waterkoker) en na 3 dagen zaten de kringen nog op het meubel. Ook zat er tandpasta op de muur van de vorige vakantiegangers , heeft ria zelf maar weggehaald. dit was jammer. (optie: een controleur even laten nakijken )Maar geen reden om weg te blijven. Als het ons lag , gingen we morgen weer terug. Misschien in september weer of 2019. We kijken er weer naar uit. We zijn een beetje verliefd op het personeel geworden.

Aanrader!

J.a.scheerman
1-6-2018

Mooi hotel,ruime kamer,geweldig personeel,ruim zwembad, mooie zonneweide,privestrand ,goed eten,Ronnie de animator leuke gast hele dag bezig al met al een mooie vakantie gehad.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ephesia Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ephesia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ephesia Resort scoort een 8.41 uit 10 op basis van 1406 reviews.