Hotel Ephesia Resort ****

8,4

1369 reviews over Hotel Ephesia Resort in het Nederlands

fantastisch

theo Mul, 26-9-2017

prima service en goede accommendatie

Ik kom er al 15 en nog steeds een goed hotel i

P mertens, 2-9-2017

Personeel , eten , service , schoonmaak en kamers alles perfect , in de omgeving van het hotel niet veel te doen ,je kan naar een bazar maar daar moet je er niet te veel van voorstellen , op,de,terug weg kan je wat gaan drinken bij Ephesia beach

Super hotel

Fam. v.d. Kroft, 19-8-2017

De ligging van dit hotel is werkelijk fantastisch! Wij kregen na de eerste nacht in een andere familie kamer te hebben geslapen, op ons verzoek (zonder bijbetaling) een prachtige familiekamer op de 5e verdieping met zeezicht. Echt een cadeautje elke ochtend als je de gordijnen open trekt. Er is een zwembad (zonder glijbanen wij miste het niet) en een mooie tuin met ligstoelen (mannetje heel druk bezig om die voor je neer te zetten, erg luxe) en vooral fijne schaduw. Op het strand liggen kan ook maar wij vonden dat wat vol. Vanuit de tuin kun je de zee zien en ben je binnen een paar stappen bij de zee.

Mensen waren ook allemaal aardig in het hotel. Zowel de medewerkers als de mede toeristen. Inderdaad waar het voorheen vooral Duits, Engels en Nederlands was wat je hoorde is het nu vooral veel Turks. Welgestelde Turken uit Ankara of Istanbul komen nu vooral vakantie vieren. Het is inderdaad even wennen om te zien dat ze de hele eettafel vol zetten met enorm veel eten etc. Maar wij vonden ze zeker niet onbeschoft (heb het gewoon niet over politiek) of hadden ook nooit het gevoel dat er meer voor hen werd gedaan dan voor ons buitenlanders. Iedereen was net zo aardig en gastvrij. Ook kids maakte snel contact met handen en voeten en een paar woordjes Engels.

De liften zijn te weinig voor het capaciteit van het hotel. Je moet dus soms wel even wachten maar ja, het is vakantie.

Verder gewoon echt een super goed hotel. Niet te groot, erg schoon (kamers maar ook algemene ruimtes), lekker eten, aardige mensen. Tip; boek vooral een keertje a la carte, heerlijk gegeten bij zonsondergang zit bij allinclusive er bij. Afrader: ga vooral niet naar het vlakbij gelegen waterglijbanen park Agua Atlantis, vies eten en vooral overal zeer smerig, geen waar voor je geld. Jammer dat we niemand van touroperator hebben gezien in het hotel dan hadden zij dit ons kunnen afraden.

nooit meer

sandra, 30-7-2017

Het hotel zit vol met turken. En inderdaad ze zijn onbeschoft. Dringen overal voor .

Animatieteam stelde ook niet veel voor. Erg gericht op de turken.Het hotel is absoluut niet meer wat het ooit is geweest.

Nooit meer

Door, 21-7-2017

Het hotel zit vol onbeschofte luidruchtige turken. Bij aankomst moet je al door het drukke verkeer heen lopen met je koffers, omdat de Turkse toeristen pal voor de ingang parkeren en het hotel doet er niks aan. Het eten is veelal koud omdat de turkse toeristen de bakken open laten staan, ze graaien er met hun handen in en dringen voor bij het buffet en de lift. Het peuterbadje zit vol vrouwen in boerkini's wat heel onhygiënisch is waardoor er meerdere kinderen waaronder de onze ziek werden. Dit hotel is een afgang geworden, dit nooit meer.

zoals altijd zeer goed hotel

slegers maria, 11-7-2017

heel goed hotel van eten zeer proper vriendelijk personeel ,een dikke pluim voor sukru en zijn andere medehelper die elke dag met die strandstoelen sleuren ,alleen spijtig dat het hotel nu meestal uit turkse families bestaat heb niets tegen die mensen ,maar waar ik het meeste heb aan het geergend is dat ze zou veel eten laten staan neem dan wat minder en ga nog een keer iets halen ,er zijn zoveel mensen die honger lijden erg !!!!

weer super goed bevallen,

marianne, 19-6-2017

Jammer dat mensen annuleren omdat ze denken dat het niet veilig is in turkije, daardoor eerst 10 dagen in batihan beachresort, hotel wat er naast ligt. Waren reuze blij dat we op 2 juni over konden gaan, was weer als thuis komen. Ieder vriendelijk en staan altijd voor je klaar, niets is het personeel te veel, kunnen ze bij batihan nog veel van leren.

Heerlijk verblijf

Karin Groskamp, 18-6-2017

Voor de vierde keer ingecheckt bij Ephesia. Heerlijk "thuiskomen". We kwamen laat aan, het diner was al afgelopen. Bij de receptie gaven ze direct aan dat ze broodjes naar onze kamer zouden brengen, super. Personeel is vriendelijk, het eten heerlijk. Geen wonder dat we hier weer heen zijn gegaan, waarom zouden we ergens anders naar toe gaan?

In een woord geweldig genoten

Jacqueline van Dijk, 20-3-2017

Niet zo massaal

Heerlijk aan het strand

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Goede prijs kwaliteit

was super

hilde, 19-3-2017

fijn hotel , lekker eten gewoon super

We hebben een aantal aanbieders voor Ephesia Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ephesia Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ephesia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ephesia Resort scoort een 8.41 uit 10 op basis van 1394 reviews.