Hotel Ephesia Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag11°7°
Hotel Ephesia Resort
8,1

Omschrijving
Ephesia Resort (Kusadasi) is geschikt wanneer je naar Turkije wilt, maar geen fan bent van massale hotels. Dit hotel is gemoedelijk met vriendelijk personeel. De kamers zijn ruim en kies je voor een luxe suite dan vind je op je balkon een jacuzzi. Vanuit de tuinen bij het zwembad wandel je zo naar zee. Op 10 minuten loopafstand ligt een bazaar.

Laatste review

Pamela Kruisinga,
12-11-2018

Wij zijn in mei naar kusadasi geweest, toen wij aankwamen was onze kamer nog niet gereed! Wij kregen gelijk een andere kamer maar dat was een honeymoon kamer super mooi uizicht op Zee een jacuzzi op balkon een heel groot balkon grote kamer! Leuk park genoeg om je te vermaken met de animatie die daar rondloopt we waren op een gegeven moment de vaste die meededen! Alleen het eten was een beetje hetzelfde iedere keer dat vonden we wel erg jammer! En nog best fris savonds maar dat heb je in mei!!

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Huisdieren toegestaan

1392 reviews over Hotel Ephesia Resort in het Nederlands

Pamela Kruisinga,
12-11-2018

Wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Petra Jolly,
12-10-2018

Er wordt veel georganiseerd door een leuk en gezellig animatie team.

De buffetten zijn goed en voldoende. Mensen die klagen moeten ook niet iedere dag het zelfde opscheppen. Keuze genoeg. Personeel is wel van de klok wat einde buffet tijd begint al iets voor de werkelijke tijd.

Bedden zijn veel al hard en niet 2 persoons. Bij de receptie een topper vragen om wat zachter te slapen.

Het strand ligt tegen de tuin van het hotel.

Eigenlijk moet je het zelf even bekijken. Verwacht geen modern hotel, iets verouderd maar wel goed.

Goed hotel.

Anna Kwakernaat,
8-10-2018

Fijn hotel, niet te groot. Personeel vriendelijk en doen erg hun best om het naar de zin van iedereen te maken. Eten gevarieerd en voor elk wat wils. Mensen die klagen over het eten dat koud is moeten eens leren om de kleppen van de warmhoudbakken te sluiten zodat het warm blijft. Kamers schoon en ruim. Op toilet zit je behoorlijk krap. Goed zicht op de zee, zoals vermeld. Strand is erg smal maar wordt goed gemaakt door grote zonweide. Zeker voor herhaling vatbaar.

Geweldig

Tiny Vissers,
6-10-2018

Prima en schoon hotel, lekker eten.

Vriendelijk personeel.

Gewoon goed

Marian,
28-9-2018

Zeer goed hotel, vanuit de tuin loop je zo naar het strand. Personeel is super vriendelijk en dan met name Sultan die wil alles voor je doen. In de buurt redelijk grote bazaar bij Mr. Einstein. Gewoon goede vakantie gehad.

Een matige 7.

Duitman,
19-9-2018

De ligging van het hotel is centraal maar toch direct aan de zee waar je vanaf de hotelkamer mooi zicht op hebt. De bedden op de kamers zijn verschrikkelijk hard en oncomfortabel, geen dekens maar een ouderwetse sprei met een laken eronder. Hotel is kleinschalig en het personeel deed het hoognodige. Constant om drinken moeten vragen i.p.v aanbieden door de bedieners. Erg jammer! Entertainment onder de maat. Nauwelijks gezien en in de avond niets mee te beleven, misschien omdat het eind van het seizoen is. Jammer want er valt in het hotel wel wat leuks te maken met de mogelijkheden. Het eten is gevarieerd maar toch keert vaak hetzelfde terug. Over het algemeen een redelijk hotel, hygiëne prima en jammer van bepaalde punten.

Gewoon goed

Weerd,
18-9-2018

Goed hotel. Kamers schoon. Eten gewoon goed. Het toilet bij de tuin niet zo schoon. Wc bril was kapot de volgende dag een nieuwe. Begin september wel erg veel kleine kinderen. Er waren in 1 wekend 2 bruiloften. Leuk maar een beetje teveel

Super hotel

Marianne,
5-9-2018

Zeer goed hotel , eten is goed en de kamers schoon en ruim. Gelijk aan de zee. Als je aan de zeekant uit het hotel loopt en naar rechts gaat heb je op ongeveer 10 minuten lopen een leuke bazaar. Je kan ook voor het hotel de dolmus nemen en voor de deur uitstappen. Ik vond kusadasi erg druk en de woensdagmarkt niet veel aan. De old town bazaar in kusadasi is wel leuk. Het was in vergelijking met alanya erg goedkoop probeer zoveel mogelijk in lira te betalen dat scheelt enorm. En wisselen kan je beter in kusadasi doen i.p.v. het hotel. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Monique,
4-9-2018

Dat het een heel goed hotel is waar lieve mensen werken. Het eten is top!!

perfect kleinschallig hotel

sandra,
24-8-2018

heerlijk kleinschalig hotel. Ligging perfect met mooie ligweide tussen strand en zwembad. We hadden familiekamer 640 met 2 grote slaapkamers met ieder een balkon en tv. en prachtig zeezicht. Zee met zandstrand alleen in het begin helaas kiezels. Leuke bazaar in de buurt en winkelcentrum.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ephesia Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ephesia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.