Hotel Dabaklar

5.6Voldoende

Turkije, Egeïsche Zee, Kusadasi

Op vakantie geweest naar Dabaklar?

5.6Voldoende

• Sauna

5 reviews over Hotel Dabaklar

• 2019
    5johan thys09-10-2019

geen 4 sterren waard . max 3

eens aangekomen in het hotel middernacht kregen we een kamer toegewezen . we gingen de kamer binnen en deze was reeds bezet . er zaten mensen te slapen in deze kamer . terug met koffers naar receptie . een andere kamer toegewezen gekregen . vliegtuig geland om 10U30 en om 4u45 lagen we dan eindelijk in ons bed . de kamer was netjes op de 6 de verdieping . slechte isolatie en hele dunne muren . konden niet slapen vanwege het gesnurk van de buren en ook het lawaai op de straat . koelkastje werkte goed . wat het eten betreft is het restaurant van het hotel ook voor mensen toegankelijk die niet in het hotel verblijven . heel weinig keuze .als je smorgens iets later gaat eten 9 uur is alles op en wordt niet aangevuld . restaurant is open van 7u30 tot 9u30 . savonds moet je zorgen dat je zeker bij opening in het restaurant bent en jezelf verzekeren van een tafel anders heb je gewoon geen plek . dit hotel is absoluut geen 4 sterren maar MAX3

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8Tonny Hoenselaar29-09-2011

Heel leuk hotel

Ik ben hier van 13 tot 22 sept. geweest. Het is een leuk hotel in het centrum. Kamer niet groot maar ik was toch alleen. Bad kamer ook niet groot. Mijn kamer was aan de voorkant met uitzicht op de markt heel leuk wel veel lawaai. ontbijt gewoon maar wat wil je voor die prijs 14.50 per dag geboekt bij Booking 4 you via internet. Ik was er voor een bezoek aan de tand arts. Zwembad niet groot maar wel schoon. Ik ga er volgend jaar weer naar toe. Is mij heel goeg bevallen. Gr.Tonny Hoenselaar

Alleen gereisd in september 2011

• 8kathleen VD10-08-2011

perfect for mine kind of holiday

goed hotel voor mensen die totaal niet van de 'all-in' hotels moeten weten.. propere kamers en grote kamers, alles aanwezig (haardroger, airco, shampoo, sloffen, ....) Onbijt niet spectaculair: (brood, beleg, eitjes, salade, ...) maar voldoende, avondeten: saladebar: zeer uitgebreid.. Warm buffet: niet veel keuze maar voldoende... Er zijn trouwens 1001 lekkere tenten (niet in het centrum) waar je lekker en goedkoop kan eten...

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 9esther22-05-2010

Super hotel!

1 Week in Hotel Dabaklar verbleven. Het is echt een super hotel, het hotel is nog niet zo lang geleden helemaal gerenoveerd en ziet er erg goed uit. Kamer en badkamer zijn mooi, alleen de douche (bad) heeft een hoge instap. Het ontbijt is eenvoudig maar wel goed, geen gebruik gemaakt van het avondeten. Op de services is niets aan te merken. Het hotel ligt midden in het centrum bij het dolmusstation, dus je kunt vanaf de deur zo alle kanten op. Op woensdag is er textielmarkt en op vrijdag de groente/fruitmarkt, je loopt vanaf het hotel zo de markt op. Wij waren echt te vreden.

Gereisd met partner in mei 2010

• 7Dries en Gre13-09-2008

Neutraal hotel

Mooi hotel, chigue uitstraling, 4 sterren, dit jaar volledig van buiten en binnen gerenoveerd. Ligging in het centrum, 10 min lopen vanaf het strand, dolmus-en taxi standplaats voor het hotel.Kamers mooi en ruim, zwembad mooi maar aan de kleine kant, Eten goed, aanbod weinig variatie , slechts 1 soort toetje elke dag hetzelfde,evenals het ontbijt. fruit alleen meloen. Gasten voornl uit voormalige oostbloklanden, enkele Ieren en Engelsen, totaal geen overlast. weinig sfeer door gasten, geen animatie. Personeel neutraal maar deskundig en behulpzaam. Kusadasi is een mooie stad, opdringerigheid bij de winkels is veel minder dan in Gumbet of Marmaris.

Gereisd met partner in september 2008

Hotel Dabaklar info