Hotel Club Caravanserail

Laatste review

is wel een goed hotel

piet,
19-2-2011

wij zijn naar dit hotel geweest door toedoen van de dokter in het ziekenhuis waar m'n man 8 dagen moest verblijven na een hartinfarct.wij zijn 10 dagen in dit hotel moeten blijven omdat m'n man pas 2 weken na z'n infarct mocht vliegen,wij zijn hier heel hartelijk opgevangen en kregen alles waar we naar vroegen,het is geen normaal hotel waar men zijn vakantie zou doorbrengen want er is geen lift en er is geen zwembad,geen zonneweide of iets dergelijks,ook de tv was alleen maar turks.maar ze waren allemaal even behulpzaam.

1 review over Hotel Club Caravanserail in het Nederlands

is wel een goed hotel

piet
19-2-2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Caravanserail in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Caravanserail zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.