Pension City

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag22°8°
Pension City

126 reviews over Pension City in het Nederlands

Eenvoudig hotel met perfecte ligging

Maria
14-8-2018

Prima voor ons. De ligging is perfect je bent midden in het centrum en 15 min lopen naar de boulevard. De grotere stranden zijn wat verder maar de Dolmus stopt om de hoek dus je kan overal heen. Verder gezellig hotel met vriendelijke eigenaren. De kamers zijn erg klein maar worden super goed schoongemaakt. Ontbijt is eenvoudig.

Eenvoudig maar schoon hotel met veel goede service

Rob en Annemieke Lans
29-11-2017

Leuke eigenaars die goed Nederlands spreken en zeer behulpzaam zijn. Gezellige sfeer. Heerlijk en erg smakelijk eten bereid door de eigenaresse Yuksel.

De kamers zijn wel toe aan een update maar afgezien van dat worden ze absoluut schoon gehouden en de handdoeken/bedlinnen worden elke dag gewisseld.

De parasols aan het zwembad zijn aan vervanging toe!!

Het was weer geweldig

Jan en Resi van de Wiel
14-7-2017

Kamers zijn niet groot maar worden wel elke dag schoongemaakt

Voor luxe moet je hier niet zijn maar wel voor de gezelligheid

Je wordt altijd door de eigenaar ontvangen

Ligging is tegen het gezellige centrum

Het eten is erg goed geen uitgebreide kaart maar groot genoeg om niet elke dag hetzelfde te eten.

Als er iets is kun je gewoon met de Nederlandse taal terecht

Nu al vele malen geweest en dat zegt voldoende

Prettig Reizen

Helemaal prima voor de prijs die je betaalt!

Stephan
12-8-2016

Voor een spotprijsje was ik hier een week om samen met een vriend even bij te komen van alle hectiek in NL. Heerlijk weekje gehad in dit zeer sobere maar schone hotel. De eigenaren zijn zeer gastvrij en servicegericht. De ligging is verder heel centraal. Verder een groot pluspunt: echte Hollandse koffie bij het ontbijt! Die koffie vormt ook echt het hoogtepunt want verder stelt het ontbijt weinig voor. Verder hebben we erg gelachen om de andere hotelgasten: op een of andere manier trekt het hotel nogal 'volkse types' aan. Maar voor een weekje helemaal goed!

Hartverwarmende accomodatie

Karin
8-5-2016

Heerlijk hotelletje waar ik al zes jaar op rij naar toe ga ,het is er erg sober en totaal geen luxe maar de gezellige sfeer en hartverwarmende ontvangst van de Fam. Saybas maakt alles goed .

Het is er erg schoon ,om de dag schone lakens ,elke dag schone handdoeken .

Verder hebben ze een fantastische keuken en kun je er heerlijk eten .

Het hotel bevind zich op loop afstand van +\_ 5 min van het centrum ideaal.

nooit meer geen 2 sterren

nederlander
2-2-2016

eten duur, kleine kamers, door onze landgenoten heel lawaaierig, geen variatie in ontbijt, ...

Als je van eenvoud, service en gezelligheid houdt

BM Schrievers
28-7-2015

Ontvangst zeer gastvrij en vriendelijk. Geen gesjouw met koffers deze werden keurig naar boven gebracht.

De familie is behulpzaam en spreekt ook Nederlands. Ze helpen je graag op weg om het verblijf in Hotel City en Kusadasi zo prettig mogelijk te maken.

Kamer met kledingkast/nachtkastje was groot genoeg. Een prima bed. Douche en toilet bevinden zich in 1 ruimte. Balkon met stoelen.

Elke dag werd alles keurig schoongemaakt. Dagelijks schone handdoeken en extra toiletpapier.

Het restaurant is gezellig ingericht. Aan de bar zijn voor een redelijke prijs verschillende dranken te koop. Zelfs Belgische bieren geserveerd uit een Duvel/Leffe etc. glas.

Het ontbijt is goed. Anders dan in Nederland maar daarvoor ben je op vakantie vind ik.

De menu kaart biedt genoeg keus. De kok kan lekker koken.

Echt een aanrader je voelt je er snel thuis zeker als je van gezelligheid houdt.

Als je er van houdt...

Jolanda
6-7-2015

De ontvangst bij City gebeurt op een gezellige veranda waar ook de keuken op uitkomt. De eigenaar is behulpzaam en spreekt net als zijn vrouw en kinderen Nederlands. De ontvangst is hartelijk en men doet alles om je op gemak te stellen. Het is wel gehorig

Het "ons kent ons"- gevoel is erg groot en er zijn Nederlanders die er "praktisch wonen". Dus de hollandse gezelligheid is duidelijk aanwezig. De kamers zijn heel erg sober. Geen tv of internet op de kamers, geen toiletkastje en ook geen douchecabine. Wel douchegordijn. Het ziet er allemaal proper en netjes uit. Er word iedere dag schoongemaakt en toch vond ik in mijn kast een handtas en een gebruikte handdoek weggemoffeld. Het ontbijt is (te) sober en het eten is vers maar niet geweldig

je kan een kluis voor 10€ p.w. huren Voor de airco betaal je 30€

En toch ben ik na drie nachtjes verkast naar een ander hotel aan de boulevard omdat ten eerste het bed keihard was en ik vond de sfeer maar niks. Meer iets voor pensionados

een knus hotel/ pension

Linda
9-10-2014

wij zijn met 5 personen naar pension city 11 dagen geweest. het is een kleinzalig logies ontbijt het is een eenvoudig ontbijt Ramazan de

beheeder en zijn dochter en zijn zoon praten neder

lands het zijn vriendelijke mensen waar je .je snel thuis voelt en voor de middag en avond kan

je ook in pension city eten er staan ook nederlandse gerechten op de kaart maar je kan ook

een restaurant uit zoeken maar het is wel aan renovatie toe

Prima.

Jenny de Brabander
8-9-2014

Qua ligging perfect. Je bent zo in de stad en het dolmusstation ligt om de hoek. Daar vandaan kun je overal naartoe. Prijs/kwaliteit is prima. Kamers zijn zeer eenvoudig maar netjes. Onderhoud is hier en daar echter wel nodig. Zwembad is prima voor een verkoelende duik, er staan volop zonnebedjes voor iedereen. Je kunt al je vragen stellen in het Nederlands, ook wel een gemak. Het terras is gezellig en uitnodigend om lekker wat te drinken.

Prettig Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension City in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.