Hotel Charisma De Luxe

8,9

21 tips over Hotel Charisma De Luxe

Katrien, 23-7-2015

* Kinderanimatie door de dag, animatie voor volwassenen 's avonds

* Meer variatie in het avondeten: nu waren er enkel frieten en dat elke avond.

ludo driesen, 30-5-2015
bij middag of avondmaal,fles water voor drank,kan men mee nemen naar kamer en zwembad,volpension is zijn geld waard,middagmaal keuze uit menu-kaart,probeer een kamer in het nieuwe gedeelte te boeken,wel met lateraal of frontaal zeezicht,is de meerprijs zeker waard,goed nazien bij boeking reisbureau dat dit supererieur zeezicht of zijzeezicht is,probeer te landen in izmir,vanaf bodrum is het 2u nog met bus,rekening houden dat deze kamers niet allemaal met jacouzzi zijn,wel met inloop regendouche
annemie joosten, 5-5-2015
wij hadden een superior kamer met zeezicht, uitstekende kamer

We hebben een aantal aanbieders voor Charisma De Luxe voor je op een rij gezet:

Ellen, 17-10-2014
Hotel is heel rustig s'avonds in de hotel bar is zo goed als niemand en het terras bij het zwembad is s'avonds ook erg stil. Misschien dat dit kwam omdat het september was maar toch het hotel zat vol en daar was niks te doen. Dus voor een beetje gezelligheid s'avonds moet je echt richting het centrum. Jammer is ook dat het niet aan een zandstrand ligt en dat je via een steiger de zee in moet. Dit zijn de enige minpunten.
Nelly , 25-9-2014
Aan de overkant van het hotel is een lekker restaurant Antipli... 2 km verder ligt de haven met Boulevard. Mikros is een kleine supermarket, daar kan je water kopen, Efes en nootjes... Naast het hotel rechts is een goed vis restuarant... Daar zijn genoeg eetgelegenheden aanwezig. Met Dolmus Nr.1 ben je er zo... we stappen altijd uit bij het Starbucks.
SN, 7-8-2014

Hamam In het hotel.

De markt op woensdag in het centrum van Kusadasi.

Vandeput - Van Dyck, 21-7-2014
Dichtbij Efeze en makkelijk om naar Pamukkale te gaan!
Chantal, 4-6-2014
Restaurants aan de overkant zijn sterk aanbevolen, vooral Antepli voor typisch Turks en het net opnieuw geopende Elit Balik (vroegere Bleu Fish) voor superverse gegrilde vis en schaaldieren en probeer zeker hun grilled and stuffed calamares.
Lies, 1-10-2013
Ga eens eten bij Rosies op ladiesbeach. Echt een aanrader.
E. Gommers, 23-6-2013
Wij hebben een bootdagtocht vanuit de haven gedaan. Erg leuk om een keer te doen en onderweg doe je prachtige baaien aan om te zwemmen of te zonnen.

We hebben een aantal aanbieders voor Charisma De Luxe voor je op een rij gezet: