Hotel By Karaaslan Inn

67 reviews over Hotel By Karaaslan Inn

• 2019
    4Ilse Werkman01-11-2019

Matig hotel, needs update om 3 sterren te kunnen

Last minute Kusadasi geboekt. Vlucht goed. Transfer goed. Hotel was ver van een 4 star hotel, jullie rating(s) moeten duidrlijk brgestrld worden. Hotel Karasian, Kusadasi, donkere entree, 1 simpel lampje brandde bij receptie, tapijt op verdiepingrn ronduit smerig, vol vlekken en muffe geur. Needs update very soon om 3 star hotel tr kunnen zijn. Locatie was top, dus investeren.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Mike04-07-2019

Volgend jaar weer!

Erg fijn hotel, super vriendelijk en behulpzaam personeel. Het gros van het personeel spreekt goed Engels. Diegenen die het niet goed kunnen, halen er meteen iemand bij. 24/7 receptie. Lekker zwembad wat een deel van de dag in de zon ligt en andere deel in de schaduw (niet verkeerd met 40graden!). Strand is letterlijk 50 meter van de ingang vandaan, je ziet het ook vanaf je balkon. Eten is goed, veel en lekker. Drankjes bestel je bij, maar zijn slechts een euro per stuk. Kamers worden elke dag goed schoon gemaakt, met nieuw beddengoed en handdoeken. Goed werkende airco, koelkast en dagelijks nieuwe shampoo’s etc. Zelfs een naaikitje + schoenpoets in de kamers. Centrum is 5-10 minuten lopen vanaf dit hotel, langs een prachtige boulevard. Dineren doe je op de bovenste verdieping, waar je kunt genieten van de zonsondergang. Top hotel!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9NL/7619-06-2019

fantastisch

Super aardig mensen , top locatie, overal loop afstand. 50 meter ver van prachtig strand waar je lekker wandelen en zwemmen. Heerlijk ontbijt, alles vers, mooi kamers meeste met zee uitzicht. Je vind alles wat je tijdens vakantie nodig hebt.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

7André08-10-2014

ideale ligging, kleinschalig

Hotel Ozcelik ligt ideaal ten opzichte van het strand (100 m) en van de binnenstad (800 m). Volop eet- en drinkgelegenheden in de nabije omgeving De dolmus stopte nagenoeg voor de deur. Het avondeten was niet bijzonder maar wel redelijk gevarieerd, het ontbijt kende geen variatie. Wij hadden volpension geboekt maar dat was een verkeerde keus: op een lunch waren ze niet voorbereid (niet altijd een kok aanwezig). De kamers zijn niet groot maar werden dagelijks schoongemaakt mits je de sleutel van de kamer achterliet; het balkonnetje is erg klein en heeft alleen in de morgenuren zon. Het zwembad is er waarschijnlijk voor de zomer, nu werd er geen gebruik van gemaakt maar het wel om de andere dag schoongemaakt. Het bedienend personeel was vriendelijk en behulpzaam, de "bazen" vonden wij onsympathiek.

Gereisd met partner in september 2014

• 7furdonardo13-12-2013

Heerlijk

Mooie accommodatie, goede ligging en goede service!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 4Jolanda van Langen22-09-2013

Jammer van mijn geld en nooit meer

Jammer van mijn spaargeld. Het eten is puur Turks. Ik heb vaak 's middags lekker buiten de deur gegeten zodat je in ieder geval een maaltijd binnen kreeg. De toetjes waren prima. Om 23.30 uur de lichten in de bar uit. Wij boos en verbaasd en personeel 3 dagen niks meer tegen ons gezegd. Sleutel afgeven aan kamermeisje anders wordt je kamer niet schoongemaakt. Je moet Engels kunnen anders heb je pech, andere taal kunnen ze niet. We hadden een 2/3 persoonskamer maar zou niet weten waar het 3e bed moet staan dan. Geen ruimte voor de lege koffers en geen plaats voor je kleren. Voor meer informatie graag een email naar mij.

Gereisd in augustus 2013

• 5Simone13-09-2013

Nooit meer

Gisteren terug gekeerd uit hotel Ozcelik, nooit meer. Volgens touroperator heeft het sinds kort 4 sterren, geen idee waar deze in zitten dan. kregen invalide kamer met mini balkon, wijzigen was niet mogelijk want zouden vol zitten. Personeel was onvriendelijk en zolang je Turks was en ook sprak kreeg je alles gedaan, helaas geldt dit niet voor andere nationaliteiten. Naar herhaaldelijk melden bleef de balkon dagelijks open staan, terwijl de buren dan zo naar binnen zouden kunnen. Ontbijt was niet bijzonder, Turks georienteerd en andere NL-se gasten moesten betalen om gewone thee te verkrijgen terwijl het ontbijt toch inclusief was. Het enige positieve van dit hotel is de ligging, het bed en de douche (daar deze voor invalide geschikt was, vrij ruim).

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8p30-08-2013

Goed Hotel, Top locatie

Het eten is anders dan in nederland, maar mits je optijds gaat eten gewoon warm en goed. De locatie is super, alles op loop afstand

Gereisd met partner in januari 2013

• 7romy_bremer13-08-2013

leuk hotel!

hotel is ons prima bevallen, mooie ruime kamers en schoon en netjes! eten eenvoudig maar prima te doen, wordt gewoon aangevuld! de ligging is perfect, stap zo het centrum is van kusadasi en de stad is in een woord GE-WEL-DIG!

Gereisd met partner in januari 2013

• 8cia betlem06-07-2013

prima hotel

hebben een fijne vakantie gehad. goede prijs kwaliteits verhouding.

Gereisd met partner in juni 2013

Hotel By Karaaslan Inn info